X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Στους δύο τρίτος χωρεί!

Το HRC επιβεβαίωσε ότι θα... κατεβάσει τρεις μοτοσικλέτες το 2011. Αντίθετα δύσκολοι καιροί ήρθαν για τη Suzuki που θα μείνει με τον Άλβαρο Μπαουτίστα, ενώ απέλυσε επτά μηχανικούς!

Βίοι αντίθετοι! Η Honda έχει την οικονομική δυνατότητα να στηρίξει τρεις "εργοστασιακούς" αναβάτες συν δύο "εργοστασιακές" μοτοσικλέτες (σ.σ. στην ομάδα του Φάουστο Γκρεσίνι), την ώρα που η Suzuki θα μείνει με έναν εργοστασιακό οδηγό, τον Άλβαρο Μπαουτίστα.

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο... πάτησε στο συμβόλαιο του (σ.σ. και καλά έκανε) και έτσι το HRC (Honda Racing Corporation" επιβεβαίωσε ότι θα έχει τρεις εργοστασιακούς οδηγούς, τον Ντάνι Πεδρόσα που ανανέωσε και τον Κέισι Στόνερ που είναι το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα.

Η Honda μπαίνει σε έξοδα για να κερδίσει ένα πρωτάθλημα στα 800cc που το 2011 θα βρίσκονται για τελευταία χρονιά κοντά μας.

Στην ανακοίνωση της η Honda θύμισε ότι και στη δεκαετία του '90 είχε τρεις εργοστασιακούς αναβάτες: Τον πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Μικ Ντούχαν, τον θριαμβευτή (με τραυματία τον Ντούχαν) Ισπανό Άλεξ Κριβιγιέ και τον Ιάπωνα Σινίτσι Ίτο.


Η ισπανική εταιρεία Repsol, βασικός χορηγός του Ντάνι, θα βρίσκεται με τη Honda για ακόμα δύο χρόνια.

Αντίθετα, στη Suzuki ζούνε "μαύρες" στιγμές. Μάλλον ντράπηκαν που θα είναι το μοναδικό εργοστάσιο από τα τέσσερα που συμμετέχουν στο MotoGP που θα έχει έναν εργοστασιακό αναβάτη, τον Άλβαρο Μπαουτίστα που σε λίγο θα χάσει το χαμόγελο του με όσα ζει εκεί.

Αντικαταστάτης του Λόρις Καπιρόσι δεν θα υπάρξει. Η απόφαση της Suzuki ήρθε στις... κάτω γραμμές μιας ανακοίνωσης με την οποία ευχαριστεί τον αρχιμηχανικό Στούαρτ Σέντον για την 19χρονη προσφορά του. Ο Σέντον και ακόμα έξι μηχανικοί έμειναν χωρίς δουλειά.

Σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει οι Ιάπωνες, είναι υποχρεωμένοι να έχουν δύο αναβάτες, ωστόσο πιστεύεται ότι θα βρεθεί μια λύση όπως στην περίπτωση της Kawasaki που έγινε Hayate.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ