X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Στους ρυθμούς του Ακρόπολις

ακροπολις

Τα πληρώματα του Π. Π. Ράλι, βρίσκονται ήδη στη χώρα μας για το Ακρόπολις

Τα τελευταία λόγω της πρωινής βροχής της Δευτέρας, δεν προτίμησαν τελικά τη σημερινή ημέρα -επιλέγοντας να κάνουν τις συγκεκριμένες αναγνωρίσεις την Πέμπτη.
Ας δούμε τι δήλωσαν τα πληρώματα

39 AL ATTIYAH Nasser / PATERSSON Chris

"Αμφότερες οι ε.δ. είναι πολύ ωραίες. Ελπίζω ότι το έδαφος θα στεγνώσει, ώστε οι θεατές να μπορέσουν να ευχαριστηθούν ακόμη περισσότερο".

43 JEREB Andrej / KACIN Miran

"Βρισκόμαστε εδώ για 2η φορά. Η υπερειδική διαδρομή είναι πολύ ωραία. Βέβαια, θα δούμε την κατάστασή της την Πέμπτη. Στο ΟΑΚΑ ήταν πολύ εντυπωσιακά, ωστόσο και εδώ θα είναι ωραία. Το γεγονός πως υπάρχουν δυο ε.δ. και το σέρβις παρκ του αγώνα ουσιαστικά στον ίδιο χώρο, είναι πολύ θετικό".

44 FRISIERO Fabio / SCATTOLIN Simone

"Η υπερειδική είχε πολλή λάσπη. Ελπίζω ο καιρός να μας βοηθήσει".

45 BALDACCI Mirco / AGNESE Giovanni

"Ωραία ε.δ. Ελπίζω ο καιρός να μας βοηθήσει στον αγώνα"

47 AIGNER Andreas / WICHA Klaus

"Η ε.δ. Μαρκόπουλο είναι πολύ ωραία αν και στενή. Η υπερειδική είχε αρκετή λάσπη σήμερα"

50 FLODIN Patrik / Ms ANDERSSON Maria

"Η υπερειδική ήταν υπερβολικά λασπωμένη, αλλά μας άρεσε, όπως μας άρεσε και η ε.δ. Μαρκόπουλο"

61 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ Παναγιώτης / ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος

"Οι ε.δ. που είδαμε σήμερα μας άρεσαν, παρά τη λάσπη στην υπερειδική. Ελπίζουμε να φτιάξει ο καιρός. Το κέντρο του αγώνα βρίσκεται σε πολύ ωραίο χώρο"

67 ΠΛΑΤΗΣ Χρήστος / ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΣ Γιώργος

"Αναφορικά με την υπερειδική, αν δε βρέξει θα είναι ένα ποίημα"

68 ΝΑΣΟΥΛΑΣ Δημήτρης / ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ Μιχάλης

"Η υπερειδική ήταν πολύ λασπωμένη λόγω της βροχής. Ακόμη και αν στεγνώσει πιστεύω πως τα δυνατότερα αυτοκίνητα θα δημιουργήσουν αυλάκια."

69 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης / ΓΟΥΣΕΤΗΣ Αναστάσιος

"Οι ε.δ. ήταν πολύ ωραίες. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για τον καιρό. Η ιδέα της συνύπαρξης υπερειδικής, ειδικής διαδρομής και σέρβις παρκ τόσο κοντά είναι ωραία και πρωτότυπη"

72 ΠΛΑΓΟΣ Γιάννης / ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ Ανδρέας

"Η υπερειδική θα είναι δύσκολη, αφού ήδη θα έχει σκαφτεί. Ελπίζουμε ο καιρός να βελτιωθεί"

Τα σημερινά αγωνιστικά αυτοκίνητα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος

Μία δεκαετία ζωής κλείνουν τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC και, πλέον, αγγίζουν το απόγειο της εξέλιξής τους.

Η πάροδος του χρόνου και η πρόοδος της τεχνολογίας είναι αυτή που παίζει πρωταρχικό ρόλο και, ουσιαστικά, τα αυτοκίνητα του 2007, με μηχανικά και όχι ενεργά διαφορικά, είναι ό,τι ταχύτερο έχουν γνωρίσει οι ειδικές διαδρομές. Oύτε καν με τα Gr. B (που ήταν ό,τι ισχυρότερο) δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, όντας μακράν ταχύτερα. Ας δούμε, όμως, τα καίρια σημεία ενός τεχνολογικού θαύματος, όπως είναι τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

Κινητήρας

Με μέγιστη χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. και υπερτροφοδότηση, οι κινητήρες των σύγχρονων WRC αποδίδουν θεωρητική ισχύ 300 ίππων. Επιτρέπονται σχεδόν τα πάντα, εκτός από δύο πράγματα, το μπλοκ πρέπει να προέρχεται από κάποιον κινητήρα μαζικής παραγωγής και η εισαγωγή του τούρμπο πρέπει να έχει περιοριστή μέγιστης διαμέτρου 34 χλστ. Tέλος, από το 2005 απαγορεύεται η χρήση του υδρόψυκτου συστήματος ψύξης του τούρμπο. Το σημείο-κλειδί είναι εν έτει 2007 η ροπή, η οποία αγγίζει τα 60 κιλά -θεωρητικά πάντα- στις 4.000 σ.α.λ.!

Μετάδοση

Η κίνηση μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω τριών διαφορικών. Από το 2006 τα εμπρός και τα πίσω είναι μηχανικά, ενώ μόνο το μεσαίο είναι ενεργό. Τι εννοούμε με την έκφραση αυτή; Ουσιαστικά, μέσω ένα ηλεκτροϋδραυλικού κυκλώματος, φροντίζει για τη διαρκή μεταβολή του ποσοστού κατανομής της ροπής στους εμπρός και τους πίσω τροχούς.

Ανάρτηση

Επιτρεπτές είναι οι αλλαγές στην αρχιτεκτονική της ανάρτησης του μοντέλου παραγωγής, όμως απαγορεύονται τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Σχεδόν όλες οι ομάδες ακολουθούν την πεπατημένη της χρήσης γονάτων ΜακΦέρσον, τα οποία έχουν το πλεονέκτημα των μεγάλων διαδρομών. Από εκεί και πέρα, τόσο η γεωμετρία όσο και οι παράμετροι των αμορτισέρ είναι στοιχεία πλήρως ρυθμιζόμενα.

Τροχοί

Η μέγιστη διάμετρος της ζάντας είναι 8x18΄΄, με το μαγνήσιο να επιτρέπεται μόνο σε αυτήν τη διάσταση, την οποία συναντούμε στους ασφάλτινους αγώνες, ενώ στο χώμα η πιο συνήθης επιλογή είναι οι ζάντες 15΄΄. Σε κάθε αγώνα επιτρέπεται η χρήση συγκεκριμένου αριθμού και τύπου ελαστικών. Έτσι, στο Ράλλυ Ακρόπολις κάθε οδηγός έχει δικαίωμα χρήσης 35 ελαστικών ενός τύπου, αλλά με δύο επιλογές όσον αφορά τη γόμα.

Φρένα

Οι δίσκοι των φρένων πρέπει να είναι ατσάλινοι και οι διαστάσεις τους ποικίλλουν, με τα 300 χλστ. να αποτελούν μια λογική διάμετρο για το χώμα (με 4πίστονες δαγκάνες, εμπρός και πίσω) και τα 370 χλστ. (με 8πίστονες δαγκάνες, εμπρός και πίσω) την αντίστοιχη επιλογή για την άσφαλτο. Για την ψύξη τους χρησιμοποιούνται αεραγωγοί μέγιστης διαμέτρου 10 εκ.

Κιβώτιο

Τα σειριακά κιβώτια των σημερινών WRC μπορούν να επιτύχουν μια αλλαγή ταχύτητας σε 0,050 χλστ. του δλ. Αυτές μπορούν, μάλιστα, να πραγματοποιηθούν χωρίς ο οδηγός να σηκώσει το πόδι από το γκάζι. Οι σχέσεις είναι ελεύθερες, αρκεί να έχουν πρώτα ομολογκαριστεί από το εργοστάσιο. Ο συνήθης αριθμός τους είναι 6, ενώ κάποιες ομάδες, όπως η Ford, χρησιμοποιούν 5.

Κλωβός Αφαλείας

Ο κλωβός ασφαλείας καλείται να πετύχει το βέλτιστο συνδυασμό μεταξύ μέγιστης δυνατής ακαμψίας και ελάχιστου δυνατού βάρους. Κατασκευασμένος από χρωμιομολυβδένιο, μπορεί, σε συνδυασμό με το αμάξωμα, να δημιουργήσει ένα σύνολο με στρεπτική ακαμψία της τάξης των 30.000 Nm/1Α.

Αμάξωμα

Με μήκος που δεν πρέπει να είναι μικρότερο από 4 μ. και πλάτος που δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 1,8 μ., τα σημερινά WRC έχουν κατώτατο όριο βάρους τα 1.230 κιλά, ενώ σασί και κλωβός ασφαλείας έχουν κατώτατο όριο τα 320 κιλά. Κάθε ομάδα μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι 6 διαφορετικά αμαξώματα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Βασική προϋπόθεση, προκειμένου να επιτραπεί σε ένα εργοστάσιο να κατασκευάσει ένα WRC, είναι το μοντέλο βάσης να παράγεται σε τουλάχιστον 2.500 μονάδες ετησίως.

Τηλεοπτικό πρόγραμμα

Το πρώτο κανάλι της κρατικής τηλεόρασης έχει αναλάβει και για το 2007 το έργο της τηλεοπτικής κάλυψης του BP Ultimate Ράλλυ Ακρόπολις. Αναλυτικά, πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, το πρόγραμμα θα είναι το εξής:

ΔΕΥΤΕΡΑ 28/5/ 2007, 19:00 – 19:30 Review Rally Acropolis, Magazine show

ΠΕΜΠΤΗ 31/5/2007, 19:00 – 20:00 Ζωντανή μετάδοση της Υπερειδικής «Ιππόδρομος 1»

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/6/2007, 23:45 – 00:15 Ανασκόπηση: 1ο Σκέλος

ΣΑΒΒΑΤΟ 2/6/2007, 19:00 – 20:00 Ζωντανή μετάδοση της Υπερειδικής «Ιππόδρομος 2» και Ανασκόπηση: 2ο Σκέλος

ΚΥΡΙΑΚΗ 3/6/2007, 14:30 – 15:30 Ζωντανή μετάδοση της Υπερειδικής «Ιππόδρομος 3» και

ΚΥΡΙΑΚΗ 3/6/2007, 23:45 – 00:15 Ανασκόπηση: 3ο Σκέλος

ΔΕΥΤΕΡΑ 4/6/2007, 19:00 – 20:00 Ανασκόπηση του αγώνα




































































































TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ