X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τα 10+2 αγωνιστικά στατιστικά της F1 2024: Σχεδόν 335 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 65.634 γύρους

MARINA BAY STREET CIRCUIT, SINGAPORE - SEPTEMBER 21: Fernando Alonso, Aston Martin AMR24, in the pit lane during the Singapore GP at Marina Bay Street Circuit on Saturday September 21, 2024 in Singapore, Singapore. ZAK MAUGER / ASTON MARTIN F1 MEDIA

Η Pirelli δημοσίευσε μια σειρά από εντυπωσιακά στατιστικά των συνολικών χιλιομέτρων και της χρήσης των 5+2 τύπων ελαστικών της στα 24 GP της Formula 1 κατά τη σεζόν που πέρασε - τη μεγαλύτερη της ιστορίας του σπορ.

Αν υπήρχε ένας δρόμος που να συνέδεε τη Γη με το φεγγάρι, οι οδηγοί της F1 θα τον είχαν καλύψει σχεδόν όλο με την απόσταση που κάλυψαν συνολικά στα 24 φετινά αγωνιστικά τριήμερα της Formula 1.

Διαβάστε παρακάτω όλα τα εντυπωσιακά στατιστικά με τους 5 τύπους ελαστικών (σλικς) για στεγνό και τους δύο τύπους βρόχινων ελαστικών της Pirelli για τη σεζόν που αφήσαμε πίσω μας:

  • Οι οδηγοί κάλυψαν συνολικά 334.942,175 χιλιόμετρα στα 24 GP της σεζόν. Αυτό είναι το 94% της απόστασης που χωρίζει τη Γη από τη Σελήνη στην πλησιέστερη θέση του πλανήτη μας με τον δορυφόρο του.
  • Η απόσταση αυτή αυξήθηκε από το 2023 χάρη στη διεξαγωγή δύο επιπλέον αγώνων που είχαν ματαιωθεί πέρσι, των GP της Κίνας και της Εμίλια Ρομάνια, στα οποία αναλογούσαν 27.106,375 χιλιόμετρα.
  • Οι συνολικοί γύροι που έκαναν οι οδηγοί στη διάρκεια των αγωνιστικών τριημέρων του 2024 ήταν 65.534, από τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Μπαχρέιν μέχρι την καρό σημαία στο Άμπου Ντάμπι.
Τα συνολικά σετ από καθέναν από τους 5 τύπους σλικς ελαστικών και 2 τύπους βρόχινων που παρείχε η Pirelli στις ομάδες της F1 το 2024 PIRELLI F1 MEDIA
  • Σε ποσοστό 93,59% χρησιμοποιήθηκαν σλικς ελαστικά, ενώ τα ενδιάμεσα βροχής αυξήθηκαν από πέρσι από 5,67% σε 5.84% (συνολικά για 19.566,862 χιλιόμετρα). Τα ελαστικά ακραίας βροχής, αντίθετα, χρειάστηκαν σε μόλις 0,57% των χιλιομέτρων.
  • Από τις πέντε γόμες της Pirelli, η μεσία C3 είχε φυσικά τη μερίδα του λέοντος, καθώς χρησιμοποιήθηκε σε κάθε αγώνα. Με αυτή καλύφθηκε το 32,06% των χιλιομέτρων στα αγωνιστικά τριήμερα.
  • Η δεύτερη πιο “δημοφιλής” γόμα ήταν η C4 (σε ποσοστό 23,47%) και τρίτη ήταν η C5 (η μαλακότερη όλων) σε ποσοστό 16,84%. Ακολούθησε κοντά η C2 (14,97%), ενώ η σκληρότερη όλων, η C1, επιλέχθηκε σε ποσοστό 5,56%.
  • Το μεγαλύτερο stint σε αγώνα με ένα σετ ελαστικών έγινε από τον Πιέρ Γκασλί της Alpine, που χρησιμοποίησε ένα σετ της C3 για 300,150 χιλιόμετρα, δηλαδή για 50 γύρους, στο GP του Αζερμπαϊτζάν.
  • Ακολούθησε, με 265,525 χιλιόμετρα (43 γύρους) με τη C2, ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari στο GP της Σαουδικής Αραβίας, ενώ ο Τζρτοζ Ράσελ με τη Mercedes έκανε 77 γύρους (256,949 χιλιόμετρα) με τη C4 στο Μονακό.
Τα μεγαλύτερα stints (συστοιχίες γύρων στον αγώνα) με κάθε τύπο ελαστικών το 2024 PIRELLI F1 MEDIA
  • Η Pirelli προμήθευσε στις ομάδες 8.016 σετ ελαστικών το 2024, εκ των οποίων τα 2.718 σετ δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ και 948 σετ σλικς ελαστικών κάλυψαν από έναν μέχρι τρεις γύρους. Τα περισσότερα από αυτά χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές κατάταξης ή στην προσομοίωση κατατακτήριων στις ελεύθερες δοκιμές.
  • Το GP Ιαπωνίας ήταν ο αγώνας με τις περισσότερες αλλαγές ελαστικών για το 2024, με συνολικά 46 πιτ-στοπς. Στο άλλο άκρο, ο αγώνας με τις λιγότερες ήταν της Τζέντα, με μόλις 19 πιτ-στοπς.
  • Ο θερμότερος αγώνας της χρονιάς, από άποψη της θερμοκρασίας του αέρα, ήταν το GP Βραζιλίας με 35,6 °C. Αντίθετα, ο ψυχρότερος ήταν της Βρετανίας, στο Σίλβερστοουν, καθώς η θερμοκρασία στη διάρκεια του αγώνα κυμάνθηκε από 10,9 έως 13,9° Κελσίου.
  • Σε στιιγμιαίες μετρήσεις, στην Ουγγαρία παρατηρήθηκε η υψηλότερη θερμοκρασία της ασφάλτου, 58,6 °C, ενώ στο Σίλβερστοουν η άσφαλτος έπεσε σε ένα σημείο της πίστας και στους 12,8° Κελσίου.
Οι αγώνες του 2024 με τις υψηλότερες και τις χαμηλότερες θερμοκρασίες στον αέρα και στην άσφαλτο PIRELLI F1 MEDIA
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 PIRELLI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ