X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τα "ασημένια βέλη" επέστρεψαν!

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ επανέφερε τη Mercedes στην κορυφή μετά από 57 χρόνια απουσίας! "Παρθενική" νίκη για τον Γερμανοφινλανδό οδηγό μπροστά από τους Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον.

Σχεδόν πενήντα επτά χρόνια μετά τον τελευταίο θρίαμβο της Mercedes στη Φόρμουλα 1, τα "ασημένια βέλη" επανήλθαν στην κορυφή!

Όχι με τον Μίκαελ Σουμάχερ, αλλά με έναν Γερμανό οδηγό, γιο ενός Φινλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή που πέρασε τα παιδικά χρόνια του στο Μόντε Κάρλο. Τον Νίκο Ρόσμπεργκ!

Στην 111η συμμετοχή του στη Φόρμουλα 1 ο Ρόσμπεργκ κυριάρχησε από την αρχή μέχρι και το τέλος στο Grand Prix της Κίνας, τον τρίτο αγώνα της σεζόν.

Με άνετη νίκη και πολ ποζίσιον η Mercedes άρχισε να κερδίζει ξανά, όπως ακριβώς είχε γίνει και στην τελευταία νίκη, με τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο να κάνει το νταμπλ στη Μόντσα στις 11 Σεπτεμβρίου 1955. Τότε η Mercedes είχε κάνει το 1-2 και αυτό θα μπορούσε να γίνει και στη Σαγκάη, αν ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν εγκατέλειπε στον 14ο γύρο μετά από λάθος των μηχανικών του, αφού ο πίσω τροχός δεν είχε "κουμπώσει".

Η οικογένεια Ρόσμπεργκ ήρθε η πρώτη νίκη 21 χρόνια μετά την επικράτηση του Κέκε Ρόσμπεργκ στην Αδελαΐδα τον Νοέμβριο του 1985 πίσω από το τιμόνι μιας Williams. Αυτή τη φορά οι Mercedes δεν είχαν προβλήματα με τα ελαστικά και έδειξαν (;) τις πραγματικές δυνατότητες τους.

Στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν οι δύο McLaren των Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον. Ο Μπάτον λίγο έλειψε να "καταστραφεί" από ένα κακό pit stop, όταν έπεσε 2ος από 6ος 16 γύρους πριν από την καρό σημαία.

Στους τελευταίους γύρους οι δύο McLaren προσπέρασαν τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Η στρατηγική της Red Bull υστέρησε έναντι της McLaren. Ο Φέτελ είχε βρεθεί μέχρι και στην 15η θέση στους πρώτους γύρους μετά από άσχημο ξεκίνημα. Στο τέλος έχασε και την τέταρτη θέση από τον τίμεϊτ του, τον Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός συμπλήρωσε χατ-τρικ στις τέταρτες θεσεις στους πρώτους αγώνες της σεζόν. Μετά απο δύο κακούς αγώνας ο Ρομαίν Γκροζάν πήρε τους πρώτους βαθμούς του στη Φόρμουλα 1, τερματίζοντας εκτος.

Την παραμονή των 70ων γενεθλίων του ο σερ Φρανκ Γουίλιαμς είδε τους Μπρούνο Σένα και Παστόρ Μαλντονάντο να τερματίζουν στην 7η και στην 8η θέση αντίστοιχα, μπροστά από τον νικητή στη Μαλαισία, Φερνάντο Αλόνσο. Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber), ακολουθούμενος από τον Σέρχιο Πέρες που ήταν και σήμερα πρωταγωνιστής, δίχως να τερματίσει ψηλά.

Καθόλου ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα δεν θα πρέπει να είναι ο Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής σίγουρα θα απόλαυσε τις "μαχες" μπροστά, ωστόσο η στρατηγική δύο pit stop της Lotus δεν απέδωσε απόλυτα σωστά και γλιστρώντας στους τελευταίους γύρους, έπεσε από τη δεύτερη θέση στην 14η θέση.

Την επόμενη εβδομαδα το παγκόσμιο πρωτάθλημα μεταφέρεται στο Μπαχρέιν. Να δούμε βέβαια τι θα γίνει όταν φτάσουν οι ομάδες εκεί. Πρωτοπόρος στη βαθμολογία είναι πλέον ο Χάμιλτον με 45 βαθμούς.

Η κατάταξη

1.Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes 1ωρ.36:26.929

2.Τζένσον Μπάτον McLaren Mercedes +20.626δευτ.

3.Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes +26.012

4.Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Renault +27.924

5.Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault +30.483

6.Ρομαίν Γκροζάν Lotus Renault +31.491

7.Μπρούνο Σένα Williams Renault Williams Renault +34.597

8.Παστόρ Μαλντονάντο Williams Renault +35.643

9.Φερνάντο Αλόνσο Ferrari +37.256

10.Καμούι Κομπαγιάσι Sauber Ferrari +38.720

11.Σέρχιο Πέρες Sauber Ferrari +41.066

12.Πολ Ντι Ρέστα Force India Mercedes +42.273

13.Φελίπε Μασα Ferrari +42.700

14.Κίμι Ράικονεν Lotus Renault +50.500

15.Νίκο Χούλκενμπεργκ Force India Mercedes +51.200

16.Ζαν-Έρικ Βερνιε Toro Rosso Ferrari +51.700

17.Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso Ferrari +1:03.100

18.Βιτάλι Πετρόβ Caterham Renault +1 γύρος

19.Τίμο Γκλοκ Marussia Cosworth + 1 γύρος

20.Σαρλ Πικ Marussia Cosworth + 1 γύρος

21.Πέδρο ντε λα Ρόσα HRT Cosworth +1 γύρος

22.Ναράιν Καρθικέγιαν HRT Cosworth + 2 γύροι

23.Χέικι Κοβαλάινεν Caterham Renault + 3 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Καμούι Κομπαγιάσι 1:39.960

Βαθμολογία οδηγών

1.Χάμιλτον 45β.

2.Μπάτον 43

3.Αλόνσο 37

4.Γουέμπερ 36

5.Φέτελ 28

6.Ρόσμπεργκ 25

7.Πέρες 22

8.Ράικονεν 16

9.Σένα 14

10.Κομπαγιάσι 9

11.Γκροζάν 8

12.Ντι Ρέστα 7

13.Βερνιέ 4

14.Μαλντονάντο 4

15.Ρικιάρντο 2

16.Χούλκενμπεργκ 2

17.Σουμάχερ 1

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.McLaren Mercedes 88β.

2.Red Bull Renault 64

3.Ferrari 37

4.Sauber Ferrari 31

5.Mercedes 26

6.Lotus Renault 24

7.Williams Renault 18

8.Force India Mercedes 9

9.Toro Rosso Ferrari 6


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ