X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Tα δοκιμαστικά του Μπαχρέιν

Μάσα

O Φελίπε Μάσα και ο Κίμι Ραϊκόνεν της Ferarri ήταν οι πιο γρήγοροι οδηγοί στο Μπαχρέιν

Το ζευγάρι της ομάδας χώρισαν κάτι λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου, αν και ο Μάσα που έκανε και τον ταχύτερο χρόνο έτρεξε σχεδόν τους διπλάσιους γύρους από τον Ραϊκόνεν.
Η διαφορά τους από τις άλλες ομάδες-διεκδικήτριες του φετινού τίτλου, μπορεί να γίνει αντιληπτή και από τις μέγιστες ταχύητες που έπιασαν. Οι πιλότοι της "κόκκινης" ομάδα έτρεξαν το γύρο με μέσο όρο πέντε χιλιόμετρα/ώρα πιο γρήγορα από την MacLaren και οκτώ από την Honda.

Πολύ ενθαρρυντική ήταν η παρουσία του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο για την Honda, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την τροφοδοτική του βαλβίδα στην αρχή της ημέρας.

Τέταρτος ήταν ο Χάμιλτον της MacLaren και πέμπτος ο Μπάτον της Honda, ,ο οποίος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του στην αρχή των δοκιμαστικών.

Ο Ντε Λα Ρόσα ήταν έκτος για την MacLaren, την ώρα που ταχύτερος οδηγός για την BMW και έβδομος των δοκιμαστικών ήταν ο Σεμπάστιαν Βέτελ. Ο Γερμανός πιλότος έτρεξε 104 γύρους χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, τη στιγμή που ο Χάιντφιλντ σταμάτησε στις 49 στροφές εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων.

Ο Τρούλι ήταν όγδοος για την TOYOTA πάνω από τον Χάιντφιλντ. Ο Ντέιβιντσον ήταν δέκατος για την Super Aguri, ενώ ο Κοβαλάινεν ήταν ο ταχύτερος της Renault, τρέχοντας 113 γύρους και καταφέρνοντας να βρεθεί στην ενδέκατη θέση.

Για το γεγονός αυτό ο Σκανδιναβός τόνισε: "Οι συνθήκες πίστας ήταν πολύ καλές και μας επέτρεψαν να ξεκινήσουμε από νωρίς τα δοκιμαστικά μας. Τρέξαμε όσο είχαμε προγραμματίσει χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα.

Ήταν μια καλή αρχή, η οποία μας βοήθησε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο και να είματε πανέτοιμοι για το υπόλοιπο της εβδομάδας."

Στα απρόοπτα των δοκιμαστικών ήταν η διαρροή λαδιών από τον Ντε Λα Ρόσα που τον ακινητοποπίησε μέσα στην πίστα. Ο Τρούλι και ο Χάιντφιλντ υπέφεραν από προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ είχαμε και το πρόβλημα του Μπάτον με την τροφοδοτική του βαλβίδα.














TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ