Tα δοκιμαστικά του Μπαχρέιν
O Φελίπε Μάσα και ο Κίμι Ραϊκόνεν της Ferarri ήταν οι πιο γρήγοροι οδηγοί στο Μπαχρέιν
Το ζευγάρι της ομάδας χώρισαν κάτι λιγότερο από δύο δέκατα του δευτερολέπτου, αν και ο Μάσα που έκανε και τον ταχύτερο χρόνο έτρεξε σχεδόν τους διπλάσιους γύρους από τον Ραϊκόνεν.
Η διαφορά τους από τις άλλες ομάδες-διεκδικήτριες του φετινού τίτλου, μπορεί να γίνει αντιληπτή και από τις μέγιστες ταχύητες που έπιασαν. Οι πιλότοι της "κόκκινης" ομάδα έτρεξαν το γύρο με μέσο όρο πέντε χιλιόμετρα/ώρα πιο γρήγορα από την MacLaren και οκτώ από την Honda.
Πολύ ενθαρρυντική ήταν η παρουσία του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο για την Honda, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την τροφοδοτική του βαλβίδα στην αρχή της ημέρας.
Τέταρτος ήταν ο Χάμιλτον της MacLaren και πέμπτος ο Μπάτον της Honda, ,ο οποίος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του στην αρχή των δοκιμαστικών.
Ο Ντε Λα Ρόσα ήταν έκτος για την MacLaren, την ώρα που ταχύτερος οδηγός για την BMW και έβδομος των δοκιμαστικών ήταν ο Σεμπάστιαν Βέτελ. Ο Γερμανός πιλότος έτρεξε 104 γύρους χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, τη στιγμή που ο Χάιντφιλντ σταμάτησε στις 49 στροφές εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων.
Ο Τρούλι ήταν όγδοος για την TOYOTA πάνω από τον Χάιντφιλντ. Ο Ντέιβιντσον ήταν δέκατος για την Super Aguri, ενώ ο Κοβαλάινεν ήταν ο ταχύτερος της Renault, τρέχοντας 113 γύρους και καταφέρνοντας να βρεθεί στην ενδέκατη θέση.
Για το γεγονός αυτό ο Σκανδιναβός τόνισε: "Οι συνθήκες πίστας ήταν πολύ καλές και μας επέτρεψαν να ξεκινήσουμε από νωρίς τα δοκιμαστικά μας. Τρέξαμε όσο είχαμε προγραμματίσει χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα.
Ήταν μια καλή αρχή, η οποία μας βοήθησε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο και να είματε πανέτοιμοι για το υπόλοιπο της εβδομάδας."
Στα απρόοπτα των δοκιμαστικών ήταν η διαρροή λαδιών από τον Ντε Λα Ρόσα που τον ακινητοποπίησε μέσα στην πίστα. Ο Τρούλι και ο Χάιντφιλντ υπέφεραν από προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ είχαμε και το πρόβλημα του Μπάτον με την τροφοδοτική του βαλβίδα.
Η διαφορά τους από τις άλλες ομάδες-διεκδικήτριες του φετινού τίτλου, μπορεί να γίνει αντιληπτή και από τις μέγιστες ταχύητες που έπιασαν. Οι πιλότοι της "κόκκινης" ομάδα έτρεξαν το γύρο με μέσο όρο πέντε χιλιόμετρα/ώρα πιο γρήγορα από την MacLaren και οκτώ από την Honda.
Πολύ ενθαρρυντική ήταν η παρουσία του Τζένσον Μπάτον, ο οποίος σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο για την Honda, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε κάποια προβλήματα με την τροφοδοτική του βαλβίδα στην αρχή της ημέρας.
Τέταρτος ήταν ο Χάμιλτον της MacLaren και πέμπτος ο Μπάτον της Honda, ,ο οποίος σημείωσε τον καλύτερο χρόνο του στην αρχή των δοκιμαστικών.
Ο Ντε Λα Ρόσα ήταν έκτος για την MacLaren, την ώρα που ταχύτερος οδηγός για την BMW και έβδομος των δοκιμαστικών ήταν ο Σεμπάστιαν Βέτελ. Ο Γερμανός πιλότος έτρεξε 104 γύρους χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, τη στιγμή που ο Χάιντφιλντ σταμάτησε στις 49 στροφές εξαιτίας τεχνικών προβλημάτων.
Ο Τρούλι ήταν όγδοος για την TOYOTA πάνω από τον Χάιντφιλντ. Ο Ντέιβιντσον ήταν δέκατος για την Super Aguri, ενώ ο Κοβαλάινεν ήταν ο ταχύτερος της Renault, τρέχοντας 113 γύρους και καταφέρνοντας να βρεθεί στην ενδέκατη θέση.
Για το γεγονός αυτό ο Σκανδιναβός τόνισε: "Οι συνθήκες πίστας ήταν πολύ καλές και μας επέτρεψαν να ξεκινήσουμε από νωρίς τα δοκιμαστικά μας. Τρέξαμε όσο είχαμε προγραμματίσει χωρίς να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα.
Ήταν μια καλή αρχή, η οποία μας βοήθησε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο και να είματε πανέτοιμοι για το υπόλοιπο της εβδομάδας."
Στα απρόοπτα των δοκιμαστικών ήταν η διαρροή λαδιών από τον Ντε Λα Ρόσα που τον ακινητοποπίησε μέσα στην πίστα. Ο Τρούλι και ο Χάιντφιλντ υπέφεραν από προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ είχαμε και το πρόβλημα του Μπάτον με την τροφοδοτική του βαλβίδα.