Τα λάθη δεν επιτρέπονται
Ο Μάρκο Μελάντρι θεωρεί ότι το 2010 είναι μία κρίσιμη χρονιά για την καριέρα του
Πραγματιστής ο μικρόσωμος Ιταλός που δεν τα έχει πάει καλά στις δοκιμές, υποστήριξε "
είναι μία πολύ σημαντική σεζόν για μένα, γιατί τώρα πια είμαι 27 ετών. Δεν γνωρίζω αν αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία μου, όμως δεν έχω περιθώριο για να κάνω λάθη. Δεν αισθάνομαι πίεση ακόμα και αν και δεν είμαι γρήγορος, γνωρίζω ότι ακόμα κάνουμε δοκιμές. Θέλω να επιστρέψω στο βάθρο και το πιστεύω αυτό".
Το 2008 ο Μελάντρι δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία της ζωής του στη Ducati και το 2009 υπέγραψε στην "καταδικασμένη" Kawasaki. Η αποχώρηση της "πράσινης" ομάδας λόγω της οικονομικής κρίσης τον άφησε στα κρύα του λουτρού.
Κατάφερε όμως παρέα με ορισμένους Ιάπωνες και με τη βοήθεια της Dorna να στήσει μία "δορυφορική" ομάδα, την Hayate με την οποία ανέβηκε στο βάθρο στο Λε Μαν και ανέκτησε ορισμένη από τη χαμένη αξιοπρέπεια του, αλλά και μία καλή μεταγραφή.
Η επιστροφή του στην Gresini Honda αποτέλεσε βάλσαμο για αυτόν, ακόμα αν και η "εργοστασιακή" μοτοσικλέτα της Honda καταλήγει όπως φαίνεται στα χέρια του ρούκι και νέου "τρομερού" παιδιού της Ιταλίας, Μάρκο Σιμοντσέλι που κι εκείνος δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον.
Το 2008 ο Μελάντρι δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία της ζωής του στη Ducati και το 2009 υπέγραψε στην "καταδικασμένη" Kawasaki. Η αποχώρηση της "πράσινης" ομάδας λόγω της οικονομικής κρίσης τον άφησε στα κρύα του λουτρού.
Κατάφερε όμως παρέα με ορισμένους Ιάπωνες και με τη βοήθεια της Dorna να στήσει μία "δορυφορική" ομάδα, την Hayate με την οποία ανέβηκε στο βάθρο στο Λε Μαν και ανέκτησε ορισμένη από τη χαμένη αξιοπρέπεια του, αλλά και μία καλή μεταγραφή.
Η επιστροφή του στην Gresini Honda αποτέλεσε βάλσαμο για αυτόν, ακόμα αν και η "εργοστασιακή" μοτοσικλέτα της Honda καταλήγει όπως φαίνεται στα χέρια του ρούκι και νέου "τρομερού" παιδιού της Ιταλίας, Μάρκο Σιμοντσέλι που κι εκείνος δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον.