Τα πάντα για τo υβριδικό M-Sport Ford Puma Rally1, που είναι έτοιμο για τις ειδικές του WRC 2022
Οι M-Sport και Ford μετατρέπουν το εργοστάσιο στην Κραϊόβα σε ειδική διαδρομή και μας αποκαλύπτουν το νέο όπλο τους για το WRC, το υβριδικό Puma Rally1 μέσα από ένα συναρπαστικό βίντεο.
Το 2022 το WRC εξηλεκτρίζεται. Οι ομάδες που κυνηγούν βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών θα πρέπει να συμμετέχουν με εξηλεκτρισμένο, υβριδικό αυτοκίνητο που καλύπτει τους νέους κανονισμούς.
Στο πλαίσιο αυτό, η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1 με εντυπωσιακό τρόπο! Με ένα βίντεο που γυρίστηκε στη μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τον εορτασμό της επετείου παραγωγής 1 εκατομμυρίου οχημάτων από το συγκεκριμένο εργοστάσιο.
Συμπρωταγωνιστές του Puma Rally1 στο φιλμ είναι ο οδηγός της M-Sport Ford World Rally Team (WRT), Adrien Fourmaux αλλά και οι ανθρώποι της Ford Craiova που είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή του Ford Puma, το οποίο θυμίζουμε πως εφοδιάζεται με τον υβριδικό EcoBoost Hybrid κινητήρα της Ford που αποδίδει 125 ή 155 ίππους από μόλις 1.000 κυβικά!
Τα πάντα για το νέο M-Sport Ford Puma Rally1
Το M-Sport Ford Puma Rally1, το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του σε πρωτότυπη μορφή στο Goodwood Festival of Speed του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σηματοδοτεί την πρώτη δημιουργία της Ford στον ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το αυτοκίνητο πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο FIA World Rally Championship (WRC) στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2022. Στο πρωτάθλημα θα το οδηγήσουν τρεις αγωνιζόμενοι, οι France Adrien Fourmaux, Craig Breen και Gus Greensmith.
To νέο αγωνιστικό ακολουθεί τα χνάρια του Ford Fiesta WRC, το οποίο εξασφάλισε τρεις τίτλους στο WRC μετά την εμφάνισή του το 2017. Εισάγει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh, πριν τη χρησιμοποιήσει για να υποστηρίξει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα EcoBoost των 1.600 κυβικών με επαναλαμβανόμενες «τονωτικές ενέσεις» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων.
Το Μ-Sport Ford Puma Rally1 μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημά του για την κίνηση μέσα σε πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια.
Η μπαταρία του μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά.
Με βάρος 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο και στις δυνάμεις ‘g’ που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.
Συγκριτικά, η έκδοση δρόμου του Ford Puma χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης 1.0 EcoBoost Hybrid. Ο κινητήρας των 1.000 κυβικών συνδυάζεται με υβριδική τεχνολογία 48 volt που συμβάλει στην αύξηση της οικονομίας αλλά και της οδηγικής απόλαυσης.
Μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με ιμάντα ανακτά ενέργεια για να φορτίσει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, και λειτουργεί επίσης ως κινητήρας παρέχοντας υποβοήθηση ροπής που μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση καυσίμου ή στη βελτίωση της απόδοσης, ανάλογα με το σενάριο οδήγησης.
Το παρασκήνιο του video για το M-Sport Ford Puma Rally1
Γυρισμένη επί τρεις μέρες από την Chrome Productions και με τη βοήθεια ενός κινηματογραφικού συνεργείου αποτελούμενου από 40 στο σύνολο άτομα, η γεμάτη δράση ταινία που φέρει την ονομασία «Ford Puma Hybrid Rally1 Gatecrashes the Party» μας δείχνει το νέο M-Sport Ford Puma Rally1 να παίρνει ζωή σε μια «ηλεκτρισμένη» από κεραυνούς ατμόσφαιρα πριν ξεκινήσει μέσα από ασκήσεις ακριβείας να περιηγείται γύρω από τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου συναρμολόγησης της Ford στην Κραϊόβα και να «εισβάλει στο πάρτι» που έχει στηθεί για τον εορτασμό του εκατομμυριοστού Ford που βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου.
Πίσω από το τιμόνι M-Sport Ford Puma Rally1 βρέθηκε ο Adrien Fourmaux, χρησιμοποιώντας ειδικές ράμπες και εξέδρες που εξελίχθηκαν από τους μηχανικούς της Ford στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κραϊόβα.
Κάθε ηθοποιός που συμμετέχει στην ταινία είναι υπάλληλος της Ford, και οι θεατές μπορούν επίσης να βρουν τα "Easter eggs" κρυμμένα μέσα στο βίντεο!