X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τα ρεκόρ στη F1 μετά το GP της Αυστραλίας

Το πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκίνησε. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης, σημαδεύτηκε από τη νίκη του Φέτελ, την 3η θέση του Πετρόβ και την ακύρωση της Sauber από την κατάταξη. Όλα τα στοιχεία που αλλάζουν τα δεδομένα στην ιστορία της Formula 1.

Ο Χάμιλτον έγραψε το όνομά του στην ιστορία της F1 με τη McLaren, ο Πετρόβ έγινε ο πρώτος Ρώσος που ανεβαίνει στο πόντιουμ και ο Φέτελ κατάφερε να σπάσει 6 ρεκόρ!

Όλα τα στοιχεία που αλλάζουν τη ροή των στατιστικών στη Formula 1:

Λιούις Χάμιλτον: Ο Βρετανός έχει τρέξει σε 72 αγώνες της Formula 1 μόνο με μια ομάδα, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Τζιμ Κλαρκ. Μόνο που ο θρύλος της Lotus κατάφερε να φτάσει σε αυτόν τον αριθμό στα εννιά χρόνια παρουσίας του στο σπορ, ενώ ο Χάμιλτον το έχει καταφέρει μόνο μέσα σε πέντε χρόνια. Φυσικά έχει ανέβει και ο αριθμός των Grand Prix από τη δεκαετία του '60 που έτρεχε ο Κλαρκ.

Τα κατορθώματα του Σεμπάστιαν Φέτελ στη Μελβούρνη

1) Έφτασε για πρώτη φορά στις τρεις συνεχόμενες νίκες της καριέρας του, με την κατάκτηση της καρό σημαίας στην Αυστραλία. Οι άλλες δύο είχαν γίνει στα τελευταία δύο Grand Prix του περσινού πρωταθλήματος με τις νίκες σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι.

2) Σημείωσε την 4η νίκη στους τελευταίους πέντε αγώνες που έχει αγωνιστεί. Το ρεκόρ του χαλάει η εγκατάλειψή του στην Κορέα, στο περσινό πρωτάθλημα. Παράλληλα, έφτασε τις 11 νίκες του στη Formula 1 και έφτασε τους Ζακ Βιλνέβ, Φελίπε Μάσα και Ρούμπενς Μπαρικέλο.

3) Πήρε τη νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, κάτι που είχε πετύχει τελευταία φορά ο Φερνάντο Αλόνσο το 2006. Τότε μάλιστα κατάφερε ο νικητής του πρωταθλήματος να υπερασπιστεί τον τίτλο του.

4) Ανέβηκε για 20η φορά στο βάθρο, ενώ ξεκίνησε από την πρώτη θέση του γκριντ για 16η φορά. Οι κάτοχοι αυτού του ρεκόρ ήταν οι Στίρλινγκ Μος και Κίμι Ράικονεν.

5) Με χρόνο 1:23:529 ο Φέτελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί ποτέ στο Άλμπερτ Παρκ και πήρε την pole position. Μάλιστα κατάφερε να νικήσει και τον... εαυτό του , αφού ήταν γρηγορότερος κατά τέσσερα δέκατα από τον περσινό του χρόνο.

* Ο καλύτερος χρόνος στον αγώνα όμως σημειώθηκε από τον Φελίπε Μάσα, με το Βραζιλιάνο να σημειώνει 1:28:947.

6) Έβαλε "στοπ" στην παράδοση που ήθελε την Red Bull να μην βλέπει βάθρο στην Αυστραλία.

Ρούμπενς Μπαρικέλο: Ο Βραζιλιάνος πιλότος τρέχει στο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 1993. Έτσι το φετινό πρωτάθλημα είναι το 19ο που παίρνει συμμετοχή. Με αυτό του το κατόρθωμα ξεπερνά τον Γκράχαμ Χιλ που είχε το ρεκόρ των 18.

Πολ Ντι Ρέστα: Το γεγονός του μηδενισμού της Sauber, έφερε τον Ντι Ρέρτα στη 10η θέση, έτσι ο πιλότος της Force India έγινε ο 70ος πιλότος που βαθμολογείται στην ιστορία της Formula 1.

Βιτάλι Πετρόβ: Αναμφισβήτητα ο πιλότος της Renault ήταν η μεγαλύτερη ευχάριστη έκπληξη του εναρκτήριου αγώνα του πρωταθλήματος στη Μελβούρνη. με την 3η θέση που πήρε, έγινε ο πρώτος Ρώσος που ανεβαίνει στο πόντιουμ - στον 20ο αγώνα του.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ