Τα "σπάει" η McLaren με το κλειστό κόκπιτ!
Στο εγγύς μέλλον είναι πολύ πιθανό τα μονοθέσια της Formula 1 να αποκτήσουν κλειστό κόκπιτ για λόγους που έχουν να κάνουν καθαρά με το κομμάτι της ασφάλειας των πιλότων.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει το σοβαρό ατύχημα που είχε το 2009 στις κατατακτήριες της Ουγγαρίας ο Felipe Massa όταν ένα ελατήριο από την Brawn GP του προπορευόμενου Rubens Barrichello τον χτύπησε στο κράνος τραυματίζοντάς τον στο κεφάλι.
Ή το απίστευτο ατύχημα του Jules Bianchi στη Suzuka το 2014 κατά τη διάρκεια του Ιαπωνικού GP, όταν το μονοθέσιό του βγήκε εκτός πίστας και έπεσε πάνω σε γερανό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί και αυτός στο κεφάλι και έκτοτε νοσηλεύεται σε κωματώδη κατάσταση σε κλινική της Νίκαιας.
Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν είναι τόσο αθώοι για την υγεία
Το τεχνικό επιτελείο της Formula 1 εξετάζει ενδελεχώς το ενδεχόμενο στο προσεχές μέλλον τα μονοθέσια να αποκτήσουν κλειστό κόκπιτ, ώστε να περιοριστούν στο ελάχιστο οι πιθανότητες τραυματισμού των οδηγών στο κεφάλι. Μέχρι να υπάρξει όμως οριστική απόφαση και να περάσουμε στην εφαρμογή, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να βάλουμε τη φαντασία μας να δουλέψει.
Ευτυχώς υπάρχουν και κάποιοι ιδιαίτερα ταλαντούχοι σχεδιαστές, με φαντασία που οργιάζει, που αποτυπώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτό που εμείς οι "κοινοί" θνητοί προσπαθούμε να σχηματίσουμε στο μυαλό μας.
Συνεργασία κορυφής μεταξύ Toyota & ΒΜW για ένα σπορ μοντέλο
Στην προκειμένη περίπτωση, ο Ολλανδός σχεδιαστής Andries van Overbeeke, παρουσίασε μια σειρά από σχέδια για το πως οραματίζεται τη McLaren Honda του 2019. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή σπουδή η οποία φέρει θόλο κατασκευασμένο από ειδικό γυαλί που σκεπάζει το κόκπιτ, θυμίζοντας μαχητικό αεροσκάφος.