Ταχύτερος ο Χάμιλτον στο FP2 του GP Ισπανίας
Ο Λιούις Χάμιλτον πήρε από τη σκυτάλη από τον Νίκο Ρόσμπεργκ στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του ισπανικού Grand Prix.
Με την άσφαλτο στην πίστα της Catalunya να βράζει καθώς ο υδράργυρος έφτασε μέχρι και τους 50 βαθμούς Κελσίου προς το τέλος του FP2, δεν υπήρχε πιλότος που να μην κάνει παράπονο για το επίπεδο πρόσφυσης που πρόσφεραν οι διαθέσιμες γόμες (μέση και σκληρή).
Ακόμα και ο Lewis Hamilton που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο σε αυτό το δεύτερο 90λεπτο με 1:26.852 (με τη μέση γόμα), αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σκληρή γόμα την ώρα που έκανε προσομοίωση αγώνα, προς το τέλος της διαδικασίας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά δεν έχω καθόλου κράτημα με αυτά τα λάστιχα».
Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, πάντως, Paul Hembery τόνισε πως το πιθανότερο σενάριο είναι οι ομάδες να ακολουθήσουν τακτική δύο pit stops στον αγώνα της Κυριακής.
Αυτή τη φορά η διαφορά από τη Ferrari ήταν μικρότερη απ' ότι στο πρώτο session, με τον Sebastian Vettel να είναι τέσσερα δέκατα πιο αργός χρησιμοποιώντας και αυτός τη μέση γόμα. Ο Nico Rosberg που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο συνολικά της ημέρας στο FP1, ήταν αυτή τη φορά τρίτος, χάνοντας έδαφος στο γρήγορο γύρο του λόγω στιγμιαίου προβλήματος που παρουσιάστηκε στο κιβώτιο, μένοντας έτσι στην τρίτη θέση. Την τετράδα έκλεισε ο Kimi Raikkonen που είχε και αυτός θέματα με την πρόσφυση με τη σκληρή γόμα.
Ο Daniil Kvyat έφερε τη Red Bull στην πέμπτη θέση, όντας ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Hamilton, τη στιγμή που ο Daniel Ricciardo έκλεινε το FP2 στην 13η θέση έχοντας προλάβει να κάνει μόνο τέσσερις γύρους κι αυτούς στο τελευταίο πεντάλεπτο. Κι αυτό γιατί οι μηχανικοί της ομάδας άλλαξαν την κινητήρια μονάδα στο μονοθέσιό του.
Ο Max Verstappen με την Toro Rossο βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από τον Ρώσο, ενώ σημάδια βελτίωσης παρουσίασε η McLaren, με τον Jenson Button να πλασάρεται στην έβδομη θέση, +1.642" πίσω από τον ταχύτερο συνδυασμό, αλλά έστω και για λίγα χιλιοστά μπροστά από την Williams του Valtteri Bottas.
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Carlos Sainz και ο Felipe Massa, ενώ 11ος ήταν ο Fernando Alonso που και αυτός βελτιώθηκε σημαντικά σε σχέση με το πρωϊνό session.
Η διαδικασία διακόπηκε προσωρινά όταν στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, το κάλυμμα κινητήρα της Lotus του Romain Grosjean διαλύθηκε γεμίζοντας με συντρίμμια την επιφάνεια του οδοστρώματος.
Oι χρόνοι του FP2
ΘΕΣΗ ΠΙΛΟΤΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΥΡΟΙ
1 Lewis Hamilton Mercedes 1m26.852s - 26
2 Sebastian Vettel Ferrari 1m27.260s 0.408s 37
3 Nico Rosberg Mercedes 1m27.616s 0.764s 35
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m27.780s 0.928s 36
5 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m27.943s 1.091s 25
6 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m28.017s 1.165s 32
7 Jenson Button McLaren/Honda 1m28.494s 1.642s 31
8 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m28.525s 1.673s 39
9 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m28.674s 1.822s 31
10 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m28.712s 1.860s 36
11 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m28.723s 1.871s 28
12 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m29.086s 2.234s 14
13 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m29.098s 2.246s 4
14 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m29.217s 2.365s 34
15 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m29.333s 2.481s 37
16 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m29.361s 2.509s 34
17 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m29.601s 2.749s 38
18 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m29.707s 2.855s 35
19 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m31.929s 5.077s 30
20 Roberto Merhi Marussia/Ferrari 1m32.751s 5.899s 23
Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:
Gilles Villeneuve 18/1/1950-8/5/82: Ο τελευταίος υπέροχος οδηγός