X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Ταύρος" στην Ισπανία ο Γουέμπερ

Την παντοκρατορία του Σεμπάστιαν Φέτελ στις pole position έσπασε ο Μαρκ Γουέμπερ, με τον Αυστραλό να ξεκινά στον αγώνα της Ισπανίας από την 1η θέση, για πρώτη φορά φέτος. 2ος ο Φέτελ, ο Χάμιλτον συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.

Ο ήλιος στο χωριό Μοντμελό, όπου βρίσκεται η πίστα της Καταλωνίας προδιέθετε ότι θα παρακολουθήσουμε ευχάριστα τις κατατακτήριες δοκιμές.

Η Red Bull είχε δείξει από την αρχή του τριημέρου ότι θα είναι εκείνη που θα έχει τον πρώτο λόγο όσον αφορά στην pole position και εν συνεχεία στο νικητή του μεγάλου αγώνα της Κυριακής.

Ο πρώτος στόχος επιτεύχθηκε, με τον Μαρκ Γουέμπερ να κάνει τον ταχύτερο χρόνο και να μην επιτρέπει στον teammate του, Σεμπάστιαν Φέτελ, να πανηγυρίσει την 5η pole position σε ισάριθμους αγώνες.

Η πρώτη περίδος ξεκίνησε με το Ναρέιν Καρθικέγιαν να πατάει πρώτος στην πίστα, ενώ λίγο αργότερα ακολούθησαν και οι υπόλοιποι πιλότοι.

Από τη διαδικασία δεν συμμετείχε ο Νικ Χάιντφελντ, που δεν κατάφερε να πάρει χρόνο λόγω του ότι οι άνθρωποι της Renailt δεν πρόλαβαν να επισκευάσουν το μονοθέσιο που κάηκε στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Ο πρώτος χρόνος του Ινδού πιλότου ήταν 1:28:981, ενώ ο Πετρόβ ήταν ο πρώτος που έριξε το χρονόμετρο στο 1:26:107.

Στη συνέχεια ακολούθησαν οι "μεγάλοι" του σπορ, με τους Μπάτον, Χάμιλτον, Γουέμπερ, Φέτελ και Σουμάχερ να ρίχχνουν τους χρόνους, αλλά ένας ήταν τελικά ο πιο γρήγορος: Ο Μίκαελ Σουμάχερ. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με το 1:22:960 ολοκλήρωσε τιην προσπάθειά του στην κορυφή.

Οι πιλότοι που δεν κατάφερνα να συνεχίσουν στην ημιτελική φάση ήταν οι: Τρούλι, Μπαρικέλο, Γκλοκ, Λιούτσι, Καρθικέγιαν, Ντ' Αμπρόσιο, και Χάιντφελντ (δεν ξεκίνησε καν).

Μίλησε ο Φέτελ...

... στη δεύτερη περίοδο. Ο Γερμανός με το 1:21:540 που σημείωσε δεν έδωσε περιθώρια αντίδρασης στους Γουέμπερ, Μπάτον, Μάσα, Χάμιλτον και Αλόνσο που το ακολουθούσαν. Έκπληξη αποτέλεσε το πλασάρισμα του Παστόρ Μαλντονάδο στην 8η θέση.

Τελικά οι δέκα πιλότοι που βρέθηκαν στην τελική μάχη για την pole position ήταν οι: Φέτελ, Γουέμπερ, Μπάτον, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Σουμάχερ, Αλόνσο, Μαλντονάδο, Πετροβ και Μάσα.

Αντιθέτως, οι Μπουεμί, Πέρες, Αλγκερσουάρι,Κομπαγιάσι, Κοβαλάινεν, Ντι Ρέστα και Σούτιλ παρακολούθησαν το τρίτο και καλύτερο μέρος των κατατακτήριων από το γκαράζ των ομάδων τους.

Ο Γουέμπερ χαμογέλασε

Ο Αυστραλός πιλότος πραγματοποίησε εξαιρετικό γύρο στην τρίτη περίοδο και με το 1:20:981 ήρθε να... κλείσει στόματα, όταν ο Μπάτον έκανε 1:21:996, ο Χάμιλτον 1:961 και ο Φέτελ 1:21:181.

Ο έμπειρος πιλότος των "ταύρων" έδειξε τα.. δόντια του και φρόντισε να στείλει το δικό του μήνυμα στον Κρίστιαν Χόρνερ και τον Μάτεσιτς, που δε είναι σίγουροι για το αν πρέπει να του ανανεώσουν το συμβόλαιο και για τη νέα χρονιά.

Ο Φερνάντο Αλόνσο, αργότερα ήρθε να πάρει την 4η θέση από τον Τζένσον Μπάτον, αποτέλεσμα που τον έκανε να χαρεί σαν να έχει πάρει αυτός την pole position.

Η σειρά εκκίνησης:

1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:20.981
2. Φέτελ, Red Bull, +0.200
3. Χάμιλτον, McLaren, +0.980
4. Αλόνσο, Ferrari, +0.983
5. Μπάτον, McLaren, 1.015
6. Πετρόφ, Renault, +1.490
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.618
8. Μάσα, Ferrari, +1.907
9. Μαλδονάτο, Williams, +1.971
10. Σουμάχερ, Mercedes
11. Μπουεμί, Toro Rosso
12. Πέρες, Sauber
13. Αλγουερσουαρί, Toro Rosso
14. Κομπαγιάσι, Sauber
15. Κοβαλάινεν, Lotus
16. Ντι Ρέστα, Force India
17. Σούτιλ, Force India
18. Τρούλι, Lotus
19. Μπαρικέλο, Williams
20. Γκλοκ, Virgin
21. Λιούτσι, HRT
22. Καρθικέγιαν, HRT
23. Ντ’αμπρόσιο, Virgin
24. Χάιντφελντ, Renault

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ