MOTORSPORTS

Τεχνικός διευθυντής RBR: "Ο Φερστάπεν είναι σαν τους Φέντερερ και Τζόρνταν, κάνει πράγματα που μοιάζουν αδύνατα"

AP Photo/Denes Erdos
Ο Μαξ Φερστάπεν επέλεξε να μείνει στη Red Bull Racing το 2025, αλλά θα εξετάσει όλες τις επιλογές του -συμπεριλαμβανομένης και της Mercedes- για το 2026. AP PHOTO/DENES ERDOS

Ο Πιέρ Βασέ, ο νέος ηγέτης του τεχνικού τμήματος της Red Bull Racing μετά την αποστασιοποίηση του Άντριαν Νιούι, έκανε τον παραλληλισμό του τρις πρωταθλητή της Formula 1 Μαξ Φερστάπεν με φαινομενικούς αθλητές όπως ο Μάικλ Τζόρνταν στο μπάσκετ και ο Ρότζερ Φέντερερ στο τένις.

Ο Γάλλος τεχνικός διευθυντής της πρωταθλήτριας RBR, μιλώντας στην ιστοσελίδα Crash.net είπε πως «ορισμένοι άνθρωποι είναι ικανοί να κάνουν πράγματα που κανένας άλλος δεν μπορεί να κάνει. Δεν ξέρω πώς ή γιατί. Αλλά αυτό είναι που ο Μαξ μπορεί να πετυχαίνει.

Είναι σαν τον Ρότζερ Φέντερερ, σαν τον Μάικλ Τζόρνταν. Αυτοί οι τύποι ανθρώπων είναι ικανοί να κάνουν πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορεί. Είναι μια πρόκληση να κάνεις ένα αυτοκίνητο τόσο γρήγορο, που να μπορεί παράλληλα ο οδηγός να αντλήσει τη μέγιστη δυναμική του.

Αν βρισκόμουν εγώ πίσω από το τιμόνι, δεν θα ήμουν ικανός να πάρω την ίδια απόδοση από αυτό. Το μονοθέσιο ελέγχεται με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο από τον οδηγό, και ο τρόπος που ο οδηγός το χειρίζεται είναι κρίσιμος. Ο Μαξ έχει έναν τρόπο να το χειρίζεται που είναι μοναδικός.

Του δίνει τη δυνατότητα αρχικά να απελευθερώσει λίγη από την εγκεφαλική του ικανότητα ώστε ενώ οδηγεί να αναλύει ταυτόχρονα και όσα χρειάζεται ή θέλει. Οι πληροφορίες που μας μεταφέρει είναι πολύ ενδιαφέρουσες, διότι χειρίζεται το αυτοκίνητο στο όριο όπως κανένας άλλος”, συμπλήρωσε ο Βασέ.

Red Bull Content Pool
Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing, Πιέρ Βασέ RED BULL CONTENT POOL

Τέλος, στην ίδια συνέντευξη, ο Γάλλος τεχνικός “εγκέφαλος” στο Μίλτον Κινς συμπλήρωσε εξηγώντας πόσο κρίσιμη είναι η συνεισφορά του Φερστάπεν και του Σέρτζιο Πέρεζ για την απαραίτητη -ειδικά φέτος- βελτίωση της απόδοσης της Red Bull RB20.

Τα δεδομένα από τους οδηγούς είναι πολύ σημαντικά για το πώς θα εξελίξουμε το αυτοκίνητο και πώς θα γιατρέψουμε τα προβλήματά του, διότι το να φτιάξεις ένα γρήγορο μονοθέσιο θεμελιωδώς δεν είναι δύσκολο. Αυτό που είναι δύσκολο είναι να το κάνεις εύκολο στη χρήση του από τον οδηγό”, κατέληξε ο Πιέρ Βασέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ