Tελικός στο Δάσος
Νικητής ο Λεμπ στην Ισπανία. Μείωσε στον ένα βαθμό τη διαφορά του από τον τρίτο στον αγώνα, Χίρβονεν
Επί καταλανικού εδάφους ωστόσο η Citroen δεν είχε αντίπαλο και με το 1-2 των Λεμπ και Ντάνι Σόρδο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στο συγκεκριμένο αγώνα, εξασφάλισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη γαλλική ομάδα. Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στο Κάρντιφ στο τέλος του μήνα (23-25/10), τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
" Αυτή ήταν πραγματικά δύσκολη νίκη", υποστήριξε ο Λεμπ και εξήγησε " ο Ντάνι (Σόρδο) ήταν αρκετά δυνατός στην αρχή, οπότε προσπαθήσαμε να "πολεμήσουμε" και να μην κάνουμε λάθη. Ήταν σημαντικό για εμάς να τερματίσουμε. Ήταν πραγματικά απόλαυση για εμάς να οδηγήσουμε ξανά στην άσφαλτο. Δεν θυμάμαι πόσος καιρός πέρασε από την τελευταία μας νίκη".
Μέρες πριν από τον αγώνα ο Λεμπ είχε δηλώσει ανοιχτά ότι χρειαζόταν τη βοήθεια του Σόρδο. Ο Καταλανός έσκυψε το κεφάλι και υποτάχθηκε ξανά στις επιθυμίες της Citroen, παρότι ήταν αρκετά γρήγορος για να πάρει την πρώτη νίκη στην καριέρα του μπροστά στην οικογένεια του.
" Πάλι δεύτεροι ήμαστε, αλλά αυτό το αποτέλεσμα βοήθησε την ομάδα και είναι σημαντικό και για τον Σεμπαστιάν να κτακτήσει τον τίτλο. Ήταν ένα καλό σαββατοκύριακο", αρκέστηκε να πει ο Σόρδο που θα οδηγεί το 2010 και πάλι στο πλευρό του Λεμπ.
Η Ford πίεσε την πρώτη ημέρα, αλλά τα C4 επιτέθηκαν τις δύο επόμενες. Ο Χίρβονεν ήθελε τη δεύτερη θέση, προσπάθησε όμως σκληρά για να διατηρήσει την τρίτη μπροστά από τον Πέτερ Σόλμπεργκ.
Ο Νορβηγός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε για πρώτη φορά το C4 WRC και τερμάτισε μόλις 18 δευτερόλεπτα πίσω από το Χίρβονεν. Ο Σόλμπεργκ θα αγωνιστεί με τη Citroen Junior στη Μεγάλη Βρετανία με σκοπό προφανώς να δυσκολέψει κι άλλο τη Ford. Ευδιάθετος ο "Χόλιγουντ" μετά τις δύο ειδικές που πήρε την Κυριακή (4/10) σχολίασε " τα πήγα καλά έτσι δεν είναι; Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, πέρασα δύσκολες στιγμές και αρκετοί με αμφισβήτησαν. Σε αυτούς έχω να πω ένα πράγμα "άντε γαμ...τε!".
Τέλος, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος κατέκτησαν την πρώτη θέση στο "Fiesta Trophy", προσθέτοντας μία ακόμα μεγάλη εμφάνιση στο ενεργητικό τους (σ.σ. χορηγοί ακούτε;) μετά τη νίκη τους στο Ράλι Ακρόπολις.
H τελική κατάταξη:
1.Σεμπαστιάν Λεμπ Citroen 3:22.14.7
2.Ντάνι Σόρδο Citroen +12.0
3.Μίκο Χίρβονεν Ford +54.1
4.Πέτερ Σόλμπεργκ PS Citroen +1:12.4
5.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen Junior +1:41.6
6.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford +2:49.8
7.Μάθιου Ουίλσον Stobart Ford +7:15.5
8.Φεντέρικο Βιλάγκρα Munchi's Ford +8:28.1
9.Χένινγκ Σόλμπεργκ Stobart Ford +9:07.6
10.Ντάνι Σνόμπεκ Peugeot +10.56.0
Βαθμολογία οδηγών:
1.Χίρβονεν 84
2.Λεμπ 83
3.Σόρδο 58
4.Λάτβαλα 39
5.Π.Σόλμπεργκ 30
6.Χ.Σόλμπεργκ 29
7.Μ.Ουίλσον 25
8.Σ.Οζιέ 24
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1.Citroen 151
2.Ford 130
3.Stobart Ford 73
4.Citroen Junior 42
5.Munchi's Ford 23
6.Adapta 0