X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Τέλος η F1, μόνο Ράλι

Ο μάνατζερ του Κίμι Ράικονεν εξήγησε ότι ο πελάτης του ενδιαφέρεται να βρει δουλειά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 2011.

Ο Κίμι Ράικονεν επιθυμεί να μείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με αποδοχές F1! Ο εκπρόσωπος του Φινλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή το 2007, ο Στιβ Ρόμπερτσον εξήγησε ότι αποκλειστικό ενδιαφέρον του πελάτη του είναι να συνεχίσει στο WRC το 2011.

" Δεν κοιτάζουμε πια για ευκαιρίες στην F1. Ο Κίμι δείχνει να είναι αφοσιωμένος στα Ράλι αυτή την περίοδο. Ποτέ μην λες ποτέ, αλλά τώρα δεν ενδιαφερόμαστε για τη Φόρμουλα 1. (Στο WRC) συζητάμε με αρκετές ομάδες", υποστήριξε ο πρώην μάνατζερ του Τζένσον Μπάτον.

"Αγκάθι" στις διαπραγματεύσεις με τη Citroen είναι το οικονομικό. Το συμβόλαιο του στη Citroen Junior το πληρώνει η Red Bull, αλλά η αυστριακή εταιρεία δεν μπορεί να κάνει το... κορόιδο για πολύ καιρό. Άλλη η προβολή του Κίμι στην F1, άλλη στο WRC.

Η Mini ευχαρίστως θα άνοιγε την αγκαλιά της για να υποδεχθεί τον "Iceman", όμως ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντς θα "κατεβάσει" το Countryman WRC σε συγκεκριμένους αγώνες. Ο Ράικονεν θέλει να αγωνιστεί σε ολόκληρο το πρωτάθλημα και με σοβαρό αυτοκίνητο σαν το C4 WRC.

Υπάρχει και η πιθανότητα της Monster Ford, αυτό σημαίνει όμως ότι πρέπει να διακόψει τις σχέσεις του με τη Red Bull (σ.σ. άρα κλείνει και την πόρτα της F1 σε δυο ομάδες), ενώ ο Κεν Μπλοκ δεν είναι σίγουρος για το αν μπορεί να καλύψει οικονομικά η ομάδα τη συμμετοχή του 31χρονου Φινλανδού.

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα για τον Ράικονεν. Ίσως πρέπει να ρίξει τις απαιτήσεις του για να ξαναμπεί γερά στο παιχνίδι. Τότε θα άνοιγαν οι πόρτες του WRC, όσο και του DS3 WRC.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ