X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

Τέταρτη σερί νίκη του Λεμπ στο Ντακάρ, απτόητος στην κορυφή ο Αλ-Ατίγια

Sebastien Loeb (FRA) of Bahrain Raid Xtreme races during stage 11 of Rally Dakar2023 from Shaybah to the Empty Quarter, Saudi Arabia on January 12, 2023 // Marcelo Maragni / Red Bull Content Pool // SI202301120099 // Usage for editorial use only // MARCELO MARAGNI / RED BULL CONTENT POOL

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με το Hunter T1+ κέρδισε και την 11η Ειδική Διαδρομή του φετινού Ράλι Ντακάρ, και μείωσε κάτω από τα 10 λεπτά τη διαφορά του από τη δεύτερη θέση. Άνετα πρώτος ο Νάσερ Αλ-Ατίγια, επέστρεψε στην κορυφή των μοτοσικλετών ο Σκάιλερ Χάους.

Η τέταρτη διαδοχική νίκη του Σεμπαστιάν Λεμπ στις ισάριθμες τελευταίες Ειδικές και ημέρες του Ράλι Ντακάρ τον έφερε στα 9:37 λεπτά πίσω από τον δεύτερο της γενικής, Λούκας Μοράες της ομάδας Overdrive Toyota, όμως ο Νάσερ Αλ-Ατίγια δεν είχε κανένα πρόβλημα ούτε σήμερα να διατηρήσει τη διαφορά ασφαλείας 1 ώρας και 21 λεπτών στην κορυφή του αγώνα.

Το λάθος ή κάποια ατυχία του Αλ-Ατίγια που ήλπιζε ο Λεμπ δεν ήρθε ούτε κατά την είσοδο του καραβανιού στην σεληνιακή έρημο "Empty Quarter", που καλύπτει σχεδόν όλο το Νότο της αραβικής χερσονήσου. Ήταν, η σημερινή 11η Ειδική, μια δοκιμασία που οι οργανωτές χαρακτήρισαν ως «ένα γράμμα αγάπης στους αγώνες rally raid», κυρίως σε αμμώδη επιφάνεια και με αρκετές δυσκολίες στην πλοήγηση.

Όμως, στα 274 αγωνιστικά χιλιόμετρα από τη Σαϊμπάχ μέχρι τον καταυλισμό της διανυκτέρευσης την έρημο «Empty Quarter» δεν συνέβη κανένα απρόοπτο, για κανέναν από τους πρωταγωνιστές. Ο Λεμπ κέρδισε με διαφορά 2:16 λεπτών από τον Γκερλέν Τσιτσερί της GCK Motorsport, που οδηγεί ένα ίδιο Hunter T1+ της Prodrive, και 2:26 λεπτών από τον Ματίας Έκστρομ με το τρίτο και τελευταίο Audi RS Q e-tron, μετά την εγκατάλειψη των Πετερανσέλ και Σάινθ.

Αυτό ήταν το πρώτο από τα δύο σκέλη της περίφημης «μαραθώνιας» δοκιμασίας, κατά την οποία οι αγωνιζόμενοι δεν επιτρέπεται να δέχονται καμία εξωτερική βοήθεια. Η δοκιμασία αυτή ολοκληρώνεται αύριο (13/1) με την 12η Ειδική, μήκους 185 αγωνιστικών χιλιομέτρων, που θα φέρει τους αγωνιζόμενους πίσω στη Σαϊμπάχ.

Ο Νάσερ Αλ-Ατίγια της εργοστασιακής Toyota Gazoo ακολούθησε συντηρητικό ρυθμό, απέφυγε τα ρίσκα, αλλά παρόλα αυτά ήταν μόλις 30 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Μοράες και μόνο 6:42 λεπτά από τον Λεμπ.

Στις μοτοσικλέτες, τα πράγματα ανετράπησαν για άλλη μία φορά. Μετά τις χαμηλές τους θέσεις στην κατάταξη της χθεσινής Ειδικής, οι Σκάιλερ Χάους της Husqvarna και Τόμπι Πράις της ΚΤΜ είχαν ευνοϊκές θέσεις εκκίνησης σήμερα (18η και 19η αντίστοιχα), και τις αξιοποίησαν για να επιστρέψουν στην κορυφή της γενικής. Ο Αμερικανός ηγείται του Αυστραλού με ισχνή διαφορά, μόλις 28 δευτερολέπτων, μετά από 11 ημέρες και χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Τη σημερινή Ειδική κέρδισε ο ομόλογος του Χάους στην εργοστασιακή Husqvarna, Λουτσιάνο Μπεναβίδες, με διαφορά 1:38 λεπτού από τον Αυστραλό Ντάνιελ Σάντερς της ΚΤΜ. Ο αδελφός του και χθεσινός νικητής, Κέβιν Μπεναβίδες της ΚΤΜ, έγραψε σήμερα μόλις τον 10ο χρόνο κι έτσι έχασε έδαφος στη μάχη της κορυφής: έμεινε πάνω από δύο λεπτά μακριά από τους Χάους-Πράις, στην τρίτη θέση της γενικής.

Αντίστοιχα δύσκολη μέρα ήταν και για τους εργοστασιακούς αναβάτες της Honda. Ειδικά για τον Αντριέν βαν Μπεβερέν, που έχασε σχεδόν έξι λεπτά και έπεσε 15 λεπτά πίσω από τη μάχη της κορυφής, χάνοντας και την 4η γενικής από τον ομόλογό του στη Honda, Πάμπλο Κιντανίγια. Ωστόσο, ο Γάλλος θα έχει ευνοϊκή θέση εκκίνησης στο δεύτερο, αυριανό σκέλος του «μαραθωνίου» στην απέραντη και αμείληκτη έρημο Ρουμπ' Αλ Κάλι.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - Μετά την 10η ΕΔ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

  • 1. Νάσερ Αλ-Ατίγια (Toyota Gazoo Racing) 39:16:33
  • 2. Λούκα Μοράες (Overdrive Racing) +1:21:04
  • 3. Σεμπαστιάν Λεμπ (Bahrain Raid Xtreme) +1:30:41
  • 4. Χενκ Λάτεγκαν (Toyota Gazoo Racing) +1:49:17
  • 5. Ζινιέλ ντε Βιγέρ (Toyota Gazoo Racing) +2:14:18
  • 6. Μάρτιν Πρόκοπ (Orlen Ford) +2:53:59
  • 7. Ρομέν Ντουμά (Rebellion Toyota) +3:03:54
  • 8. Μπράιαν Μπαραγκουανάθ (Century) +3:24:31

ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ

  • 1. Σκάιλερ Χάους (Husqvarna) +38:47:43
  • 2. Τόμπι Πράις (ΚΤΜ) +0:28
  • 3. Κέβιν Μπεναβίδες (ΚΤΜ) +2:44
  • 4. Πάμπλο Κιντανίγια (Honda) +14:14
  • 5. Αντριέν βαν Μπεβερέν (Honda) +15:24
  • 6. Λουτσιάνο Μπεναβίδες (Husqvarna) +18:06
  • 7. Ντάνιελ Σάντερς (ΚΤΜ) +21:40
  • 8. Χοσέ Ιγνάσιο Κορνέχο (Honda) +25:40
TAGS ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ