X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Θα αργήσει ο Ρόσι

Επιφυλακτικός εμφανίστηκε ο Βαλεντίνο Ρόσι στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ως αναβάτης της Ducati. Τα χρώματα της... πολύχρωμης φόρμας του "γιατρού" (photos)

Καταραμένος ώμος! Διαφορετικά όγια ήθελαν να ακούσουν οι οπαδοί του Βαλεντίνο Ρόσι και της Ducati, άλλα άκουσαν από τον πολυπρωταθλητή στην πρώτη συνέντευξη Τύπου που παραβρέθηκε, φορώντας το κόκκινο μπουφάν.

Για αυτό και η πρώτη μέρα του ως αναβάτης της Ducati δεν ήταν η είδηση που κυριάρχησε στα ιταλικά ΜΜΕ, αλλά η "κόντρα' του Φραντσέσκο Τότι με τον Κλαούντιο Ρανιέρι στη Ρόμα. Άνθρωπος της μοτοσικλέτας υπήρξε στο παρελθόν και ο αρχηγός των "Ρωμαίων".

" Ήλπιζα ότι θα ένιωθα καλύτερα. Υπάρχει αρκετή δουλειά που πρέπει να γίνει ακόμα, όμως αποτελεί καλή πρόκληση για μένα να παρουσιαστώ σε ικανοποιητική φόρμα στις δοκιμές του Φλεβάρη (σ.σ. στη Σεπάνγκ)", υποστήριξε ο 32χρονος αναβάτης, μιλώντας σε δημοσιογράφους στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο, όπου πραγματοποιείται κάθε χρόνο η ετήσια κοινή εκδήλωση της Ducati και της Ferrari.

" Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στις 20 Μαρτίου στη Μαλαισία, δεν θα βρίσκομαι σε καλή κατάσταση, ελπίζω όμως να νιώθω καλά στη μοτοσικλέτα. Δίνουμε μάχη με το χρόνο, η κατάσταση με τον ώμο μου είναι σοβαρότερη από ότι περιμέναμε. Στοχεύω να είμαι έτοιμος 100% τον Απρίλιο ή τον Μάιο. Ελπίζω οι οπαδοί να είναι υπομονετικοί. Δυστυχώς δεν είμαι πια 20 χρονών και οι πτώσεις στο motocross και στο Μουτζέλο θα μπορούσαν να είχαν συμβεί έτσι κι αλλιώς. Ποτέ δεν σκέφτηκα να αποχωρήσω. Το αντίθετο, ελπίζω να περάσω και τα επόμενα χρόνια στην κορυφή".

Η δερμάτινη φόρμα του εννέα φορές παγκόσμιου πρωταθλητή έχει κόκκινο, λευκό, κίτρινο και μαύρο χρώμα. Απουσιάζουν τα... κουτάκια της Malrboro και σε τελική ανάλυση είναι διαφορετική από τις φόρμες που φορούσαν τα προηγούμενα χρόνια οι αναβάτες της ιταλικής ομάδας. Το... κόκκινο άνοιξε ακόμα πιο πολύ και θυμίζει το... σκούρο πορτοκαλί της Ferrari. Αναμένουμε την παρουσίαση της μοτοσικλέτας!

Όσο για τις εντυπώσεις του Ρόσι από την GP11, η οποία τον δυσκόλεψε (sic) στο τεστ της Βαλένθια, ο Ιταλός είχε να πει τα παρακάτω "ε ίναι διαφορετική από κάθε άλλη μοτοσικλέτα, ένα αληθινό πρωτότυπο, διαφορετικής λογικής από τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Πρέπει να έχεις ένα "σκληρότερο" στυλ για να οδηγήσεις τη Desmosedici".

Χέιντεν: "Δεν θα με ξεχάσουν"

Ο Νίκι Χέιντεν θα βρεθεί για δεύτερη φορά στην... ευχάριστη θέση να είναι ο τίμεϊτ του Ρόσι. Πάντως οι δυο τους έχουν καλή σχέση και ο αναβάτης από το Όουνσμπορο δεν περιμένει να υψωθεί κανένας τοίχος ανάμεσα τους.

" Αυτό δεν ταιριάζει στον τρόπο δουλειάς και στη νοοτροπία της Ducati. Ίσως έχει αποτελέσματα αυτή η κίνηση, αλλά η Ducati αποτελεί μια οικογένεια και λειτουργούμε έτσι όχι μόνο στην ομάδα μας, αλλά και στις "δορυφορικές". Οι μηχανικοί δουλεύουν μαζί".

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ