X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Θα λείψει ο Οζιέ από το WRC

Διαβάστε γιατί ο Σεμπαστιάν Οζιέ προτίμησε τη VW και το πέπλο μυστηρίου που καλύττει τις κινήσεις της Ford.

Ο ερχομός του Σεμπαστιάν Οζιέ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και κυρίως μετά τη μετακόμιση του στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen, στάθηκε αφορμή να παρακολουθούμε με ενδιαφέρον την πορεία του άλλου Σεμπαστιάν.

Η ανακοίνωση της απόκτησης του από τη VW προκαλεί μια μεγάλη απώλεια στο πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς. Ο Οζιέ προτιμά αφοσιωθεί στην εξέλιξη του Polo WRC με το οποίο η VW θα μπει στο πρωτάθλημα το 2013, παρά να συνεχίζει να αγωνίζεται. Πιθανότατα στη Ford.

Mε ένα πλουσιοπάροχο συμβόλαιο και (ίσως) την εγγύηση ότι θα είναι ο Νο1 οδηγός, ο Οζιέ θα απέχει από τους αγώνες το 2012.

Ερωτηματικό αποτελεί η επιλογή του οδηγού που θα πλαισιώσει τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στη Ford. Ακόμα κι αν γίνει ιδιωτική ομάδα μέσω της M-Sport, οι μνηστήρες είναι πολλοί.

Από τον Πέτερ Σόλμπεργκ που δεν έχει πλέον χρήματα να πληρώνει για να κατεβάσει τη δική του ομάδα, στον Εσθονό Οτ Τάνακ που πλησίασε το βάθρο στην Ουαλία με το Fiesta και στον Μαντς Όστμπεργκ μετά την πιθανολογούμενη αποχώρηση του Έντι Στόμπαρτ από τη Ford.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ