Θα μείνει εκτός το Ακρόπολις το 2011;
Το Ράλι Ακρόπολις δεν φαίνεται να συμπεριλαμβάνεται στο προτεινόμενο πρόγραμμα το 2011
Σύμφωνα με το περιοδικό Autosport, που δημοσιεύει πάντα από πρώτο χέρι τις αποφάσεις του επικεφαλής, Σάιμον Λονγκ ο εθνικός μας αγώνας δεν συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα των 14 αγώνων το 2011, που θα προτείνει η ISC στο διεθνές συμβούλιο τον επόμενο μήνα.
Στο πρόγραμμα δεν βρίσκεται ούτε η Κύπρος παρά μόνο η Τουρκία. Σύμφωνα με το συντάκτη του κειμένου η Σουηδία, το Μεξικό, η Πορτογαλία, το Άμπου Ντάμπι (το Δεκέμβριο διεξάγεται ο πρώτος αγώνας και λογικά η Ford θα είναι εκεί), η Αργεντινή, η Ιταλία (Σαρδηνία), η Τουρκία, η Φινλανδία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Γαλλία, η Ισπανία (Καταλονία) και η σεζόν θα κλείσει στη Μεγάλη Βρετανία (Ουαλία).
Το rotation δηλαδή που είχε εφαρμόσει η FIA θα πάει περίπατο. Στην ISC θέλουν πίσω το Μόντε Κάρλο για να ανοίξει με χλιδή η σεζόν, αλλά οι Μονεγάσκοι προτιμούν το IRC τα δύο τελευταία χρόνια (και καλά κάνουν).
Αν το Μόντε Κάρλο πει όχι, τότε η σεζόν θα ανοίξει στη Νορβηγία και πρώτη επιλαχούσα είναι η Πολωνία. Στην Ιρλανδία που έμειναν και αυτοί εκτός, ενημερώθηκαν από την ISC. Στην Ελλάδα; Κάποιος να πάρει το Ζαν Τοντ τηλέφωνο.
Φυσικά ελπίζουμε ότι το Autosport θα έχει πέσει έξω. Το άσχημο είναι όμως ότι σε αυτά τα θέματα πέφτει πάντα μέσα.
Στο πρόγραμμα δεν βρίσκεται ούτε η Κύπρος παρά μόνο η Τουρκία. Σύμφωνα με το συντάκτη του κειμένου η Σουηδία, το Μεξικό, η Πορτογαλία, το Άμπου Ντάμπι (το Δεκέμβριο διεξάγεται ο πρώτος αγώνας και λογικά η Ford θα είναι εκεί), η Αργεντινή, η Ιταλία (Σαρδηνία), η Τουρκία, η Φινλανδία, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Γαλλία, η Ισπανία (Καταλονία) και η σεζόν θα κλείσει στη Μεγάλη Βρετανία (Ουαλία).
Το rotation δηλαδή που είχε εφαρμόσει η FIA θα πάει περίπατο. Στην ISC θέλουν πίσω το Μόντε Κάρλο για να ανοίξει με χλιδή η σεζόν, αλλά οι Μονεγάσκοι προτιμούν το IRC τα δύο τελευταία χρόνια (και καλά κάνουν).
Αν το Μόντε Κάρλο πει όχι, τότε η σεζόν θα ανοίξει στη Νορβηγία και πρώτη επιλαχούσα είναι η Πολωνία. Στην Ιρλανδία που έμειναν και αυτοί εκτός, ενημερώθηκαν από την ISC. Στην Ελλάδα; Κάποιος να πάρει το Ζαν Τοντ τηλέφωνο.
Φυσικά ελπίζουμε ότι το Autosport θα έχει πέσει έξω. Το άσχημο είναι όμως ότι σε αυτά τα θέματα πέφτει πάντα μέσα.