X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Τι είναι ο κάβουρας, τι είναι το ζουμί του

Οι ειδικές διαδρομές του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται πιο κοντά στους θεατές. Γνωστά ξένα πληρώματα και πλήθος Ελλήνων το τριήμερο 28-30 Μαρτίου.

Δέκα μέρες απέμειναν για να δούμε αγωνιστική δράση από τα πληρώματα που θα πάρουν μέρος στο εφετινό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι.

Θα είναι ο αγώνας αντάξιος του ονόματος –βαρύ σαν ιστορία- του Ακρόπολις, όταν αυτό περιλαμβανόταν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC);

Επιμέλεια: Δημήτρης Δοντάς

Την απάντηση θα την ξέρουμε το βράδυ της 30ης Μαρτίου, όταν θα έχει πέσει η καρό σημαία του τερματισμού. Μέχρι τότε, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι μια καταγραφή των δεδομένων προσπαθώντας να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο.

Ένα νέο στοιχείο που του Ακρόπολις, είναι οι μικτές ειδικές διαδρομές οι οποίες μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις έρχονται ακόμη πιο κοντά στους θεατές, αφού θα περνούν μέσα από χωριά της Πελοποννήσου.

Όταν γράφουμε για μικτές ειδικές διαδρομές, η αναφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι Ε.Δ. που θα γίνουν το άλλο Σάββατο 29 Μαρτίου είναι ασφάλτινες, ενώ αυτές που θα διεξαχθούν την Κυριακή είναι χωμάτινες.

Ένα άλλο στοιχείο που κάνει τον αγώνα εξαιρετικά ενδιαφέροντα είναι το γεγονός ότι η κάθε αγωνιστική μέρα θα μετρά και σαν ένας αυτόνομος αγώνας του Ελληνικού Πρωταθλήματος. Μάλιστα, οι τελευταίες πληροφορίες που υπάρχουν κάνουν λόγο για πολύ μεγάλη συμμετοχή ελληνικών πληρωμάτων.

S PRESSE / PANORAMIC / ANDRE LAVADINHO

Έτσι, δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν οι συμμετοχές στον αγώνα του Σαββάτου (ασφάλτινο) δούμε τις ελληνικές συμμετοχές να φτάνουν ή να ξεπερνούν τις 60, ενώ αυτές στον χωμάτινο αγώνα της Κυριακής αναμένεται να κυμανθούν γύρω στις 40.

Αρκετοί από τους Έλληνες αγωνιζόμενους θα πάρουν μέρος και τις δύο ημέρες, αλλά με διαφορετικά αυτοκίνητα. Με ασφάλτινων προδιαγραφών το Σάββατο, με χωμάτινο την Κυριακή.

Στο μεταξύ όπως ανακοινώθηκε επισήμως, στο Ακρόπολις θα πάρουν μέρος 29 πληρώματα που θα διαγωνιστούν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Υπενθυμίζουμε ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο 3ος αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Η εργοστασιακή ομάδα της Skoda, αλλά και η αντίστοιχης δυναμικής Skoda Γερμανίας με τους Esapekka Lappi και Sepp Wiegand, αντίστοιχα, έρχονται στην Ελλάδα με υψηλές προσδοκίες ωστόσο τις εντυπώσεις αναμένεται να κερδίσει η εργοστασιακή ομάδα της Peugeot, που επέλεξε την Ελλάδα για την παγκόσμια πρώτη του ολοκαίνουργιου 208 Τ16 R5 στο ERC, με τους ταλαντούχους Craig Breen και Kevin Abbring στα πηδάλιά του.

S PRESSE / PANORAMIC / ANDRE LAVADINHO

Το "παρών" επίσης στην Ελλάδα επέλεξε να δώσει και ο Γάλλος Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC, ο οποίος πριν από μερικούς μήνες τερμάτισε 2ος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και, παράλληλα με τη συμμετοχή του στο WRC, ακολουθεί επιλεκτικά ορισμένους αγώνες του ERC.

Πέραν, όμως, του ενδιαφέροντος που θα προκύψει από τις μάχες με τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και S2000, τα βλέμματα των θεατών θα κλέψουν και τα αυτοκίνητα παραγωγής, όπου ανάμεσα στους 13 συμμετέχοντες θα βρεθεί και ο Ουκρανός Vitaliy Pushkar (Mitsubishi Lancer Evo X), διεκδικητής του τίτλου της σχετικής κατηγορίας.

Από ελληνικής πλευράς, στο πλαίσιο του ERC θα δούμε μόνο τους Γιάννη Ζούνη (Subaru Impreza WRX STI) και Χάρη Καλτσούνη (Opel Corsa S1600), ωστόσο, με δεδομένο ότι το Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρά ως πρώτος και δεύτερος γύρος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, η ελληνική παρουσία αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών.

TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ