X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τι εννοεί ο Λεκλέρ λέγοντας ότι οι Red Bull και McLaren "έκαναν κάτι παράξενο" στην ευθεία της Ίμολα

LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-24, portrait during the Formula 1 MSC Cruises Gran Premio del Made in Italy e DellEmilia-Romagne 2024, 7th round of the 2024 Formula One World Championship from May 17 to 19, 2024 on the Autodromo Enzo e Dino Ferrari, in Imola, Italy SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η αναβαθμισμένη Ferrari SF-24 ήταν, κατά τον Σαρλ Λεκλέρ, ταχύτερη ή εξίσου γρήγορη με τις Red Bull RB20 και McLaren MCL38 σε ρυθμό αγώνα και σε όλη την πίστα της Ίμολα, εκτός από την κεντρική ευθεία λόγω μιας πολύ συγκεκριμένης παραμέτρου. Και ο Μονεγάσκος δηλώνει αισιόδοξος για επερχόμενες νίκες, παρά την σχετική απογοήτευση των τιφόζι στην Ίμολα.

Η μεγάλη αναβάθμιση της Ferrari SF-24, που έκανε το ντεμπούτο της στο GP της Εμίλια Ρομάνια το περασμένο τριήμερο, γενικώς κρίθηκε επιτυχημένη - παρά το γεγονός ότι ο Σαρλ Λεκλέρ δεν διεκδίκησε ποτέ τη νίκη με αξιώσεις από τον Μαξ Φερστάπεν και τον Λάντο Νόρις, που κέρδισαν τις δύο πρώτες θέσεις με διαφορά 0,7’’ στο φινάλε.

Ο Μονεγάσκος πιστεύει ότι το cavallino είχε “ειλικρινά πολύ, πολύ καλό ρυθμό αγώνα” στην Ίμολα, και ότι χάθηκε στις κατατακτήριες του Σαββάτου η ευκαιρία να μπει στη μάχη της νίκης σε μια πίστα που είναι πολύ δύσκολες οι προσπεράσεις - με μόνο μία ζώνη DRS.

Στις δοκιμές κατάταξης του ιταλικού αγώνα ο Μαξ Φερστάπεν αξιοποίησε -πέραν, φυσικά, της εξαίρετης οδηγικής του τεχνικής- ένα κενό αέρα που του προσέφερε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas για να κερδίσει την πολ ποζίσιον, αλλά οι δύο Ferrari έχασαν και από τις McLaren των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι.

Ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός έμειναν με τον 4ο και 5ο χρόνο, και κέρδισαν μία θέση στην εκκίνηση με την ποινή στον Όσκαρ Πιάστρι. Δεδομένου ότι η Ferrari αυτή τη φορά δεν είχε πρόβλημα στη θέρμανση των ελαστικών της για τον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, γιατί η SF-24 δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τις Red Bull και McLaren στις κατατακτήριες;

“Δεν ήξερα πού έχανα χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας”,είπε ο Λεκλέρ. Κοιτάζοντας τα δεδομένα, υπάρχει κάτι παράξενο που κάνουν οι Red Bull και McLaren με τη διαχείριση του κινητήρα. Χάνουμε χρόνο στην κεντρική ευθεία, τα χάνουμε όλα εκεί. Σε όλες τις άλλες στροφές είμαστε ταχύτεροι ή ισοδύναμοι”.

Αρχικά να πούμε ότι η λέξη “παράξενο” που χρησιμοποίησε ο Λεκλέρ, δεν σημαίνει “παράνομο”. Έχει να κάνει με τον τρόπο που οι δύο αγγλικές ομάδες αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας τους, τη στρατηγική με την οποία επιλέγουν να τη διαθέσουν. Κι έτσι, ο Μονεγάσκος έμεινε με την εντύπωση ότι η Ferrari θα μπορούσε να είχε επιλέξει λίγο διαφορετική πώς και πότε θα διαθέτει την ηλεκτρική της ενέργεια σε αυτή την πίστα.

Είμαι σίγουρος ότι αυτό το θέμα θα διευθετηθεί”, συνέχισε ο 25χρονος.“Και μόλις το κάνουμε, θα είμαστε ανταγωνιστικοί και στον αγώνα. Θα έλεγα ότι η Ίμολα δεν ήταν, πιθανότατα, η σωστή πίστα για να κρίνουμε τις αναβαθμίσεις μας.

Όλα εξαρτήθηκαν από τη θέση που βρισκόσουν στην πίστα, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι ο ρυθμός αγώνα που είχαμε ήταν πολύ, πολύ δυνατός. Αυτό που με κάνει αισιόδοξο είναι πως, κοιτάζοντας τα δεδομένα, νόμιζα ότι χάναμε χρόνο στις στροφές 2,3,4, που σχετίζονται με τα ελαστικά, αλλά δεν συνέβαινε έτσι. Χάναμε τα πάντα στην ευθεία”, κατέλήξε ο Λεκλέρ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΕΜΙΛΙΑ ΡΟΜΑΝΙΑ SCUDERIA FERRARI FERRARI SF-24 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ