Τι λέει ο Νιούι για το μέλλον του στη Red Bull και για την αναβάθμιση της RB20
Ο Άντριαν Νιούι δήλωσε πως “θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον” σχετικά με τις προσεγγίσεις του από τη Ferrari αλλά και την Aston Martin F1, και παράλληλα χαρακτήρισε τη φετινή Red Bull RB20 ως μια “ακραία έκδοση” την κυρίαρχης περσινής RB19.
Ο Άντριαν Νιούι κλήθηκε στη Σουζούκα να σχολιάσει τα δημοσιεύματα των τελευταίων εβδομάδων που τον θέλουν να έχει δεχθεί αστρονομική πρόταση τετραετούς συμβολαίου, και μίλησε και για τις πρώτες φετινές αλλαγές του μονοθεσίου της RBR.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, ο πιο επιτυχημένος σχεδιαστής της ιστορίας της Formula 1 και “εγκέφαλος” των κυρίαρχων μονοθεσίων της Red Bull την τελευταία τριετία δέχθηκε την προσέγγιση του ιδιοκτήτη της Aston Martin F1 Λόρενς Στρολ με πρόταση 100 εκατομμυρίων δολαρίων για 4 χρόνια. Και παράλληλα, είναι δεδομένο το συνεχιζόμενο ενδιαφέρον και της Ferrari για τις υπηρεσίες του.
Παράλληλα, ο Άντριαν Νιούι βιώνει στο Μίλτον Κινς τον εσωτερικό 'πόλεμο ισχύος' μεταξύ των Αυστριακών και Ταϊλανδών ιδιοκτητών της μητρικής Red Bull. Πολλοί πιστεύουν ότι η διατάραξη της ησυχίας και της ισορροπίας στην ομάδα μπορεί να τον οδηγήσουν στην απόφαση να μην ανανεεώσει το συμβόλαιό του με τη Red Bull Racing.
Παρότι ο διευθυντής της Aston Μάικ Κρακ δημοσίως αρνήθηκε την πρόταση στον Νιούι, ο σύμβουλος της Red Bull GmbH Χέλμουτ Μάρκο δεν έκανε το ίδιο: “Είναι ένας πολύ δημοφιλής σχεδιαστής, τον οποίον όλοι θέλουν να έχουν”, είπε ο Αυστριακός. “Δεν πιστεύω ότι αυτή είναι η τελευταία πρόταση που δέχθηκε, και δεν πιστεύω ότι θα είναι και η τελευταία”.
Ο ίδιος ο Νιούι, όταν ρωτήθηκε στην Ιαπωνία για τις φήμες, είπε: “Δεν έχω την τάση να προγραμματίζω τα πράγματα για το απότερο μέλλον. Όσο συνεχίζω να το απολαμβάνω και όσο συνεχίσει η ομάδα να με αγαπάει, θα συνεχίσω και μετά θα πρέπει να δούμε τι θα φέρει το μέλλον”.
Στο μεταξύ ο Βρετανός, διευθύνων τεχνικός σύμβουλος της Red Bull Racing, σχολίασε και την αρκετή εκτενή αναβάθμιση της RB20 στη Σουζούκα, όπου η ομάδα πέτυχε κυριαρχικά το 1-2 με τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ.
“Ξέρουμε θεωρητικά πόση απόδοση μας έδωσαν”, είπε για τις αναβαθμίσεις αυτές ο Νιούι, μιλώντας στο βρετανικό κανάλι Sky Sports. “Από όσα μπορούμε να δούμε από τους αισθητήρες, απέδωσε όσα είχαμε δει και στην αεροσήραγγα.
Ήταν ένα μικρό βήμα προόδου. Αν και πιστεύω ότι έτσι κι αλλιώς θα ήμασταν εντάξει αυτό το τριήμερο. Ξέρουμε όλοι ότι οι διαφορές θα σφίξουν, οπότε συνεχίζουμε να πιέζουμε. Οι αεροδυναμικές αρχές που βλέπετε στο φετινό αυτοκίνητο σε σχέση με πέρσι, είναι στον ίδιο δρόμο που ακολουθούμε από τις αρχές του 2022. Απλά είναι μια πιο ακραία εκδοχή πάνω στο ίδιο μονοπάτι.
Είναι ένα επίτευγμα όλων πίσω στο εργοστάσιο, για την ακρίβεια. Έχουμε μια εκπληκτική ομάδα μηχανικών. Αυτό ισχύει για όλο τον οργανισμό. Ο ενθουσιασμός τους, το κίνητρο και η δημιουργικότητά τους είναι αυτό που βλέπετε μπροστά σας. Κατά τα άλλα η αρχιτεκτονική του αυτοκινήτου έχει μείνει πολύ παρεμφερής, είναι μια τρίτη γενιά του μετά το 2022”, κατέληξε ο Άντριαν Νιούι.