X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τη λύση ποιου προβλήματος έψαχνε ο Χάμιλτον στο κόκπιτ της νέας Mercedes W15

2023 Bahrain Grand Prix, Saturday - Sebastian Kawka SEBASTIAN KAWKA/MERCEDES-BENZ AG

Η Mercedes F1 δημοσίευσε στο twitter μια φωτογραφία με τον Λιούις Χάμιλτον καθισμένο στο κόκπιτ της νέας W15 στο εργοστάσιο του Μπράκλεϊ. Ποιο είναι το πρόβλημα με τη θέση οδήγησης που είχε πέρσι ο Βρετανός και ελπίζει η ομάδα να το έλυσε φέτος.

Η φωτογραφία της Mercedes F1 έχει υποστεί επεξεργασία από την ομάδα ώστε να είναι θολά τα σημεία που φαίνεται το μονοθέσιο, και τη συνοδεύει με τη λεζάντα “τίποτα να δει κανείς εδώ”. Όμως, δίπλα στη λεζάντα ένα emoji παραπέμπει, πιθανότατα, στο περσινό πρόβλημα που είχε ο Λιούις με τη θέση οδήγησης, το οποίο πιθανότατα έχει λυθεί φέτος.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε εκφράσει πέρσι τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι το αγωνιστικό του κάθισμα βρισκόταν πολύ πιο μπροστά στο διαμήκη άξονα της Mercedes W14 σε σχέση με ό,τι θα ήθελε, και σε σχέση φυσικά και με τα σημεία των καθισμάτων στις περσινές Red Bull RB19 και Ferrari SF-23.

Καθόμαστε πιο κοντά στους εμπρός τροχούς σε σχέση με όλους τους άλλους οδηγούς” είχε εξηγήσει πέρσι ο Λιούις. “Το κόκπιτ μας είναι πολύ κοντά στο εμπρός μέρος. Όταν οδηγείς νιώθεις σαν να κάθεσαι πάνω στους μπροστινούς τροχούς, και αυτή είναι μία από τις χειρότερες αισθήσεις που μπορείς να έχει όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο.

Αυτό συμβαίνει γιατί κάτι τέτοιο αλλάζει τους τρόπους που το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται, καθώς και το πώς αντιλαμβάνεσαι την κίνησή του. Το κάνει πιο δύσκολο να προβλέψεις [τι θα κάνει], σε σχέση με το να κάθεσαι πιο πίσω και πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου”, πρόσθεσε ο 39χρονος.

Οι Χάμιλτον και Βολφ της Mercedes F1 MERCEDES AMG F1 MEDIA


Για τη Mercedes δεν ήταν δυνατόν αυτό το πρόβλημα να επιλυθεί στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, αλλά ο Χάμιλτον ελπίζει πως φέτος θα έχει αλλάξει το σημείο που βρίσκεται το κάθισμα του οδηγού. “Μπορείς να μετακινήσεις τη θέση του καθίσματος από 5 μέχρι 15 εκατοστά”, εξήγησε ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ.

Το δικό μας βρίσκεται λίγο πιο μπροστά κι αυτό εκνευρίζει τον Λιούις, και τον εκνεύριζε πέρσι όλη τη χρονιά. Δεν γνωρίζουμε πόση είναι η επίπτωσή του, αλλά πρέπει να παίρνεις στα σοβαρά τα σχόλια των οδηγών”, συμπλήρωσε ο Αυστριακός.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν, και κατά πόσο, το κάθισμα μετακινήθηκε προς τα πίσω στη νέα Mercedes W15. Ίσως αυτό να γίνει γνωστό στις 14 Φεβρουαρίου, που η ομάδα θα κάνει την επίσημη παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου και αργότερα την ίδια μέρα θα το βγάλει για πρώτη φορά στην πίστα, του Σίλβερστοουν, για τα πρώτα του χιλιόμετρα με τους Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 MERCEDES F1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ