Τι περιμένει η Mercedes F1 από τον 18χρονο Αντονέλι στην πρώτη του σεζόν στη F1

Καθώς όλα τα φώτα στο ξεκίνημα της σεζόν της F1 2025 πέφτουν πάνω στον Λιούις Χάμιλτον και στη μετάβαση του 40χρονου Βρετανού στη Ferrari, ο μόλις 18χρονος διάδοχός του στη Mercedes F1, Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ετοιμάζεται για ένα “μεταβατικό έτος” ώστε να είναι έτοιμος για το 2026, σύμφωνα με τον Τότο Βολφ.
Ο Αυστριακός πήρε ένα τεράστιο ρίσκο τοποθετώντας τον Κίμι Αντονέλι απευθείας στην εργοστασιακή ομάδα της Mercedes F1, αντί να του προσφέρει πρώτα 2 ή 3 χρόνια εμπειρίας τοποθετώντας τον σε μια μικρότερη ομάδα – όπως έκανε με την περίπτωση του έτερου οδηγού της ομάδας, Τζορτζ Ράσελ.
Η Mercedes F1 λοιπόν έριξε τον Αντονέλι αμέσως στα “βαθιά”, πεπεισμένη για το ταλέντο του -τόσο για την ταχύτητα όσο και για το σταθερό του γυρολόγιο- μετά από μια σειρά δοκιμών του Ιταλού μέσα στο 2024 με παλαιότερα μονοθέσια F1 της ομάδας του Μπράκλεϊ.
Ο επικεφαλής μηχανικός του θα είναι ο Πίτερ Μπόνινγκτον, επί σειρά ετών “δεξί χέρι” του Χάμιλτον στη Mercedes F1. Ο “Μπόνο” φέρεται να εντυπωσιάστηκε από την απόδοση του Αντονέλι στις περσινές του δοκιμές στο Σπα του Βελγίου, και να εξέφρασε την πίστη του ότι το ρίσκο της ομάδας έχει τη δυναμική να αποδώσει.
Αλλά αυτό θα πρέπει να περιμένει μέχρι ο νεαρός Ιταλός να αποκτήσει την εμπειρία που απαιτείται για να πρωταγωνιστήσει στη F1. “Αν περιμένετε από εκείνον να βρίσκεται στην πολ ποζίσιον της Μελβούρνης, να κερδίσει τον αγώνα και αμέσως να διεκδικεί το πρωτάθλημα, τότε το ρίσκο είναι μεγάλο γιατί κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί” είπε ο Βολφ μιλώντας στο γερμανικό Auto Motor und Sport.
“Αν λάβουμε υπόψιν ότι είναι μόνο 18 χρονών, πολύ ταλαντούχος, αλλά πρέπει να ωριμάσει και να κάνει λάθη στην αρχή, τότε το ρίσκο είναι μικρότερο” συνέχισε ο Αυστριακός.
Και μιλώντας σε άλλη του συνέντευξη, στο κανάλι ΟΕ24, συμπλήρωσε πως “είναι ένας σούπερ συνδυασμός, ο έμπειρος Τζορτζ και ο νεαρός Κίμι που διαθέτει πολλή ωμή ταχύτητα αλλά έχει ακόμα πολλά να μάθει. Θα εξελιχθεί στη διάρκεια της χρονιάς και θα κάνει λάθη, αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Αλλά θα φέρει και ορισμένες καλές επιδόσεις”.
Ο Αντονέλι προσπέρασε εντελώς το σκαλοπάτι της Formula 3: αφότου κατέκτησε το πρωτάθλημα της Formula Regional (FRECA), που είναι κάτι ανάμεσα σε F4 και F3, πήγε το 2024 απευθείας στο πρωτάθλημα της Formula 2.
Τα αποτελέσματά του εκεί δεν ήταν εκθαμβωτικά, με εξαίρεση του δύο αγώνες που κέρδισε. Όμως ούτε του Φράνκο Κολαπίντο ήταν, αλλά ο Αργεντινός έκανε τεράστια εντύπωση με τις απρόσμενα ανταγωνιστικές του εμφανίσεις όταν κλήθηκε πέρσι από τη Williams -από το GP Ιταλίας και μετά- να αντικαταστήσει τον Λόγκαν Σάρτζεαντ.
“Ο Φράνκο Κολαπίντο έκανε αμέσως εντύπωση. Ξαφνικά όλοι συνειδητοποίησαν ότι οι νέοι οδηγοί ξεκινούν από πολύ υψηλό επίπεδο. Αντιμετωπίζουμε το 2025 ως μεταβατικό έτος και θέλουμε να ετοιμάσουμε τον Κίμι για το 2026, όταν όλα θα ξεκινήσουν από το μηδέν για όλους”, κατέληξε ο Τότο Βολφ.