X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Tι προκάλεσε το σοβαρό ατύχημα του Stoner;

Το HRC αναλύει την αιτία που προκάλεσε το άσχημο ατύχημα του Casey Stoner κατά τη διάρκεια του 8ωρου αγώνα της Suzuka ζητώντας παράλληλα συγγνώμη από τον 29χρονο Αυστραλό αναβάτη.

Με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη το HRC αναλύει την αιτία που προκάλεσε το άσχημο ατύχημα του Casey Stoner κατά τη διάρκεια του 8ωρου αγώνα της Suzuka ζητώντας παράλληλα συγγνώμη από τον 29χρονο Αυστραλό αναβάτη που κατά την πτώση υπέστη κάταγμα δεξιάς ωμοπλάτης και αριστερής κνήμης.

"Η Honda Racing Corporation διεξήγαγε λεπτομερή ανάλυση μετά το ατύχημα του Casey Stoner στις 8 ώρες της Suzuka. Eλέχοντας το γκάζι, το οποίο είναι ειδικών προδιαγραφών για τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες αγώνων αντοχής του HRC και διαφορετικό από το στάνταρ που χρησιμοποιείται στην CBR1000RR παραγωγής, ανακαλύφθηκε μια δυσλειτουργία που σχετίζεται με τη ντίζα γκαζιού. Αυτού του είδους το πρόβλημα δεν έχει ξαναπαρουσιαστεί, παρ' όλα αυτά το HRC θα πάψει να χρησιμοποιεί το γκάζι αυτών των προδιαγραφών και θα σχεδιάσει ένα νέο που θα προορίζεται για χρήση στους αγώνες αντοχής. Τo HRC θα ήθελε να ζητήσει συγνώμη από τον Casey Stoner και να τον ευχαριστήσει για την προσπάθεια που έκανε συμμετέχοντας στις 8 ώρες της Suzuka", αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση το HRC.

Διαβάστε περισσότερα στο CAR AND DRIVER:

Χρόνια πολλά Fernando!

Ιστορικός θρίαμβος της Yamaha στις 8 ώρες της Suzuka

Πως ο Vettel έφτασε στη νίκη στην Ουγγαρία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ