Τι προκάλεσε το τετ-α-κε του Λεκλέρ στις δοκιμές του Μαϊάμι και γιατί δεν επανεκκίνησε
Ο Σαρλ Λεκλέρ δέχθηκε ένα σοβαρό πλήγμα στην προετοιμασία του για το GP του Μαϊάμι με την πρόωρη αποχώρησή του από τις ελεύθερες δοκιμές, έπειτα από τετ-α-κε που είχε στη στροφή 16 μόλις στο 5ο λεπτό της διαδικασίας που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τη Ferrari του.
Δεδομένου ότι το τριήμερο πλέον δεν περιλαμβάνει άλλες ελεύθερες δοκιμές, καθώς ακολουθεί το Sprint Qualifying, εξαιτίας του τετ-α-κε του ο Μονεγάσκος έμεινε χωρίς πολύτιμα δεδομένα για τη ρύθμιση της SF-24 και τη διαχείριση των τριών τύπων γόμας ενόψει της συνέχειας του 6ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου της Formula 1.
Στο τετ-α-κε αυτό, που προήλθε από την ελλιπή πρόσφυση της πίστας (πριν αυτή στρωθεί με τη γόμα των ελαστικών) και την επιθετική προσέγγιση του Λεκλέρ στην είσοδο της στροφής 16, ο 25χρονος δεν χτύπησε στον τοίχο της πίστας, και κράτησε τον κινητήρα της Ferrari του σε λειτουργία.
Όμως, το cavallino ακινητοποιήθηκε με αντίθετη φορά στην πίστα, και το στενό εκείνο σημείο κάτω από την γέφυρα της στροφής 16 δεν υπήρχε χώρος να την επναφέρει στη σωστή φορά - παρότι το προσπάθησε με δύο μανούβρες. Το έργο του γινόταν ακόμη πιο δύσκολο από τα επερχόμενα μονοθέσια.
Πολύ σύντομα, ο συμπλέκτης της SF-24 υπερθερμάνθηκε, έπαψε να λειτουργεί και όλα τελείωσαν για τον οδηγό της Ferrari. “Τι συμβαίνει; Μπορώ να επανεκκινήσω;” ρωτούσε ο Λεκλέρ τον μηχανικό του Τσάβι Μάρκος, από τη ραδιοεπικοινωνία. Ο Μάρκος τον ενημέρωσε ότι “ο συμπλέκτης υπερθερμάνθηκε, για αυτό δεν μπορείς να βάλεις την όπισθεν”.
Έτσι, καθώς ο Κάρλος Σάινθ έκανε τον τρίτο χρόνο των ελεύθερων δοκιμών με τη μαλακή γόμα, ένα δέκατο πίσω από τον ταχύτερο Μαξ Φερστάπεν, ο Σαρλ Λεκλέρ οδεύει προς το αποψινό (3/05, 23:30) Sprint Qualifying έχοντας την εμπειρία μόλις τριών γύρων που είχε προλάβει να κάνει με την SF-24 στο Μαϊάμι.