X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τι προσπαθούσε να κάνει ο Λεκλέρ πριν την έξοδο που του κόστισε τη δεύτερη θέση στο Μεξικό

Charles Leclerc, GP Mexico 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε για ποιο λόγο έχασε τον έλεγχο της Ferrari εννέα γύρους πριν το τέλος του GP Μεξικού, που τον ώθησε εκτός δρόμου στο σημείο της στροφής Peraltada και του κόστισε τη 2η θέση από τον Λάντο Νόρις.

Καθώς ο Κάρλος Σάινθ με την έτερη Ferrari είχε χαθεί στον ορίζοντα, για να κερδίσει στην Πόλη του Μεξικού μια κυριαρχική νίκη, στο τελευταίο μέρος του 20ού φετινού αγώνα της Formula 1 η απόδοση της έτερης SF-24 του Σαρλ Λεκλέρ άρχισε να πέφτει, και ο Λάντο Νόρις να πλησιάζει με τη McLaren που εμφάνισε πολύ καλύτερο ρυθμό αγώνα στο δεύτερο stint.

Τότε, στο τέλος του 62ου από τους 71 γύρους, ο Λεκλέρ βγήκε από το δρόμο στην έξοδο της τελευταίας στροφής, επιτρέποντας στον Νόρις να περάσει στη 2η θέση. Όμως, με τα δύο τινάγματα της ουράς του cavallino, μάλλον η απώλεια μίας θέσης ήταν για το Λεκλέρ η μικρότερη συνέπεια που θα μπορούσε να είχε από μια τόσο οριακή στιγμή.

Κατά τη διάρκεια της εξόδου του, είπε ο Λεκλέρ, “δεν ξέρω ποια έκφραση πήρε το πρόσωπό μου, αλλά πρέπει να ήταν αρκετα αγχωμένη. Τη στιγμή που το έχασα, ήξερα ότι έπρεπε να κάνω τα πάντα στην εντέλεια. Ο Νόρις ήταν γρήγορος σε εκείνη τη χρονική στιγμή.

Προσπαθούσα να κάνω ό,τι ήταν δυνατό για να τον αναγκάσω να υπερθερμάνει [τα ελαστικά του] πίσω μου, και να τον κρατήσω όσο το δυνατόν περισσότερο πίσω μου. Οπότε, προσπάθησα να κάνω την καλύτερη έξοδο [από την τελευταία στροφή] που μπορούσα.

Μπορούσα να δω ότι ήταν πολύ κοντά σε εκείνη τη στροφή, αλλά έχασα την ουρά του αυτοκινήτου. Σε μια τέτοια περίπτωση ξεχνάς τον Λάντο και απλά ελπίζεις ότι θα καταφέρεις να ξαναπάρεις τον έλεγχο.

Είχα μια υπερστροφή, και όταν ανέκαμψα από αυτή, είχα άλλη μία υπερστροφή προς την άλλη πλευρά. Και σκέφτηκα “γαμ***’. Αλλά ευτυχώς… Μετά απλά ήλπιζα να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό και να πάρω αυτή την τρίτη θέση”, πρόσθεσε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Στη συνέντευξή του αμέσως μετά τον τερματισμό, στο χώρο του σταδίου Foro Sol, o Μονεγάσκος τόνισε: “Ήταν δύσκολος αγώνας. Στο πρώτο stint έπρεπε να ελέγξουμε τις θερμοκρασίες [των ελαστικών], που ήταν δύσκολο, αλλά κάναμε τον καλύτερο αγώνα που μπορούσαμε.

Όλο το τριήμερο ήμουν λίγο πίσω, και η τρίτη θέση ήταν η καλύτερη που μπορούσα να πετύχω από τη δική μου πλευρά. Ο Κάρλος έκανε εκπληκτικό αγώνα, και ήταν ένα καλό τριήμερο γενικώς για την ομάδα - κι αυτό είναι πολύ θετικό.

Δουλεύουμε σούπερ καλά ως ομάδα. Εδώ και κάποιους αγώνες είμαστε στο επίπεδο που πρέπει να είμαστε. Το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι ακόμα ο στόχος μας, και με τέτοια τριήμερα τον πλησιάζουμε. Ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση και θα κερδίσουμε το πρωτάθλημα”, κατέληξε ο 25χρονος.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΜΕΞΙΚΟ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ SCUDERIA FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ