X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Τι θα επιλέξει ο Ogier;

Ο Sebastien Ogier συζητά με Citroen και M-Sport ενόψει του 2017. Από την απόφασή του θα κριθεί εν πολλοίς το μέλλον των Latvala - Mikkelsen.

Μέχρι το τέλος Νοέμβρη θα γνωρίζουμε την ομάδα στην οποία θα συνεχίσει την καριέρα του ο Sebastien Ogier μετά την αιφνιδιαστική απόφαση της Volkswagen να αποχωρήσει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο τέλος του 2016.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Ο Γάλλος τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρίσκεται σε συζητήσεις με δύο εταιρείες, την M-Sport (Ford) και την Citroen που επιστρέφει το 2017 σε φουλ εργοστασιακούς ρυθμούς, αλλά πριν πάρει την τελική του απόφαση θέλει να οδηγήσει τα νέα τους αγωνιστικά προδιαγραφών 2017, ώστε να μπορέσει να σχηματίσει άποψη.

Για να μπορέσει βέβαια να βρεθεί στο μπάκετ των νέων Fiesta RS WRC και C3 WRC θα πρέπει να εξασφαλίσει σχετική άδεια από τη Volkswagen με την οποία έχει συμβόλαιο.

Ο ίδιος πιστεύει ότι εμπόδιο θα ξεπεραστεί λόγω των πολύ καλών σχέσεων που έχει με την εταιρεία: "Έχουμε αυτό που λέμε μια συμφωνία κυρίων που μου επιτρέπει να δουλεύω για το μέλλον μου", ανέφερε χαρακτηριστικά ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής από την Αυστραλία, όπου βρίσκεται για το τελευταίο Ράλι της χρονιάς και τελευταία παράσταση της VW στο WRC.

"Ελπίζω ότι όταν επιστρέψω στην Ευρώπη θα μπορέσω πολύ γρήγορα να δουλέψω πάνω στο νέο project γιατί απομένουν ελάχιστες εβδομάδες μέχρι την έναρξη του Πρωταθλήματος.

Δεν αποτελεί μυστικό ότι βρίσκομαι σε συζητήσεις με δυο ομάδες. Το επόμενο βήμα είναι να δουλέψω πιο σκληρά μαζί τους για να κατανοήσω το πλάνο που έχουν για το μέλλον. Μου αρέσει να κρίνω πριν υπογράψω με κάποιον και επιπλέον να δοκιμάσω το αυτοκίνητο - είναι σημαντικό να έχω μια πρώτη αίσθηση για το ποιο αυτοκίνητο μπορεί να οδηγήσω του χρόνου".

Στόχος του είναι να βρει το πιο ανταγωνιστικό project που θα του δώσει τη δυνατότητα να υπερασπιστεί τον τίτλο του: "Πάντα κοιτάζω για ανταγωνισμό και να είμαι ανταγωνιστικός. Θέλω ανταγωνιστική ομάδα και αυτοκίνητο ώστε να μπορώ να συνεχίσω αυτό που έχω ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια".

Η κατάσταση δεν είναι ιδανική και αυτό το γνωρίζει καλά ο έμπειρος Γάλλος, αφού τόσο καιρό δούλευε πάνω στην εξέλιξη του Polo R WRC και τώρα, λίγο πριν βγει το 2016 μαθαίνει ότι η ομάδα του αποχωρεί από το σπορ.

"Θα ήθελα να μάθω που θα αγωνίζομαι του χρόνου το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορέσουμε να δουλέψουμε. Έχουμε ήδη καθυστερήσει για να βρεθούμε στην καλύτερη κατάσταση στο Monte Carlo. Ελπίζω σύντομα να αποφασίσω. Υπάρχουν δυο ομάδες που επιθυμούν να δουλέψουν μαζί μου, αλλά δεν μπορώ να πω ότι η κατάσταση είναι άνετη. Τουλάχιστον έχω περισσότερες επιλογές στα χέρια μου".

Η Citroen αποτελεί γνώριμο περιβάλλον για τον Ogier καθώς από εκεί ξεκίνησε την πορεία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Για την M-Sport o Γάλλος αποτελεί διακαή πόθο με τον Malcolm Wilson να έχει επιχειρήσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν να τον εντάξει στο δυναμικό της ομάδας του.

Η απόφαση του Ogier θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και για το τι θα πράξουν οι Jari-Matti Latvala - Andrea Mikkelsen. Λέγεται ότι ο Φινλανδός βρίσκεται πολύ κοντά στην Toyota που επιστρέφει το 2017.

"Προφανώς και δεν είναι η ιδανική κατάσταση, είναι πολύ αργά και οι περισσότερες θέσεις έχουν καλυφθεί. Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και για τον Jari-Matti. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θα κάνει ο Seb (Ogier)".

H Hyundai έχει κλείσει το ρόστερ της, το ίδιο και η Citroen η οποία ωστόσο είναι διατεθειμένη να κάνει την υπέρβαση για τον Ogier. Κενές θέσεις υπάρχουν στην M-Sport και την Toyota.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Το "dieselgate" οδηγεί τη Volkswagen εκτός WRC!
Τέταρτο σερί Πρωτάθλημα για Ogier!
Τα ρόστερ των ομάδων για το 2017
TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ