X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τι ζητούν από τη νέα Ferrari SF-24 οι Λεκλέρ και Σάινθ

SCUDERIA FERRARI

Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, απέκτησαν την πρώτη οδηγική εμπειρία από το νέο μονοθέσιο SF-24 της Formula 1 του 2024 μετά τη σημερινή του αποκάλυψη, και μίλησαν για όσα θα ήθελαν από αυτό σε σχέση με την περσινή SF-23.

Οι δύο οδηγοί της Scuderia Ferrari, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ ανέφεραν ότι η μεγαλύτερη βελτίωση που θα ήθελαν να δουν στο φετινό cavallino, σε σχέση με το περσινό, είναι η διεύρυνση του ‘παραθύρου’ απόδοσής του: δηλαδή, το να αποδίδει σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών και άλλων συνθηκών.

Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να δώσει λύση και στο μεγάλο πρόβλημα που παρουσίαζε η περσινή SF-23, που ήταν η μη αποδοτική διαχείριση των ελαστικών (κάθε είδους γόμας) στις συστοιχίες γύρων του αγώνα, που εμπόδιζε να βγει τις Κυριακές η ταχύτητα που έδειχνε το ιταλικό μονοθέσιο στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης του Σαββάτου.

Λίγο πριν βρεθούν στο κόκπιτ της SF-24 για πρώτη φορά, στην πίστα του Φιοράνο για το πρώτο shakedown του νέου μονοθεσίου, οι Λεκλέρ και Σάινθ συμφώνησαν στη βασική τους επιθυμία από το νέο αυτοκίνητο. Ο βασικός τομέας στον οποίο πρέπει να δουλέψουμε είναι η ευαισθησία του στην εναλλαγή των συνθηκών”, είπε ο Μονεγάσκος.

Και εξήγησε: “Πέρσι είχαμε ένα ιδιαίτερα οριακό αυτοκίνητο, το οποίο ήταν πολύ δυνατό όταν υπήρχαν όλες οι τέλειες συνθήκες, όμως όταν συνέβαινε μια αλλαγή στη θερμοκρασία, στην ταχύτητα ή στη φορά του ανέμου, οι επιπτώσεις ήταν τεράστιες. Αυτό ήταν κάτι που θελήσαμε να αλλάξουμε [φέτος] και να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο δεκτικό στις αλλαγές των συνθηκών, και θα ήθελα να το δω να αλλάζει”, πρόσθεσε ο Λεκλέρ.

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari SF-24 της φετινής σεζόν της Formula 1 SCUDERIA FERRARI


Και ο Κάρλος Σάινθ συμφώνησε: Η βασική προτεραιότητα είναι απλή, να βελτιωθεί η ‘οδηγησιμότητα’ του αυτοκινήτου, και να έχει ευρύτερο ‘παράθυρο’ απόδοσης. Πέρσι, είναι η αλήθεια, πασχίζαμε σε συγκεκριμένες συνθήκες, και δεν ήμασταν όσο δυνατοί θα θέλαμε, ενώ σε άλλες [συνθήκες] το αυτοκίνητο ήταν πολύ δυνατό.

Πασχίζαμε λίγο με την προβλεψιμότητά του στο ξεκίνημα της χρονιάς, αλλά καταφέραμε να βελτιωθούμε όσο προχωρούσε η χρονιά. Οπότε, το να έχουμε ευρύτερο ‘παράθυρο’ απόδοσης ελπίζω ότι θα κάνει τους αγώνες μας λίγο πιο εύκολους”, κατέληξε ο Ισπανός.

Το σημερινό shakedown του Φιοράνο ήταν η πρώτη πρόβλημα των συστημάτων της νέας SF-24, και περιορίζει τη Scuderia σε μόλις 200 χιλιόμετρα. Τα σημερινά δεδομένα, ωστόσο, θα αναλυθούν ενόψει του τριημέρου των κανονικών δοκιμών εξέλιξης των φετινών μονοθεσίων της Formula 1, που θα διεξαχθούν στις 21-23 Φεβρουαρίου στο Σακίρ του Μπαχρέιν.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI FERRARI SF-24 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ