X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τιμωρία του Mπότας και της Williams

LAT PHOTOGRAPHIC TEL: +44(0)20 8267 3000 EMAIL: LAT.PHOTO@HAYMARKET.COM

Ο Φινλανδός δέχθηκε ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση, ενώ η Williams ατύχησε και πάλι λόγω βροχής.

Ο Βαλτέρι Μπότας της Williams δέχθηκε ποινή τριών θέσεων για την εκκίνηση του GP Μαλαισίας την Κυριακή (30/3) διότι έκλεισε τον Ντανιέλ Ρικιάρντο της RBR, σε μια μέρα που η βροχή στέρησε ξανά -όπως και στην Αυστραλία- από τη Williams δύο θέσεις στις πρώτες σειρές της εκκίνησης.

Με αυτή την ποινή του, για "κακή" αγωνιστική συμπεριφορά, ο Φινλανδός εγκαινίασε το νέο "point system" της Formula 1, δηλαδή τον κανονισμό που θεσπίστηκε φέτος να αποδίδονται βαθμοί ποινής σε κάθε οδηγό για κάθε του οδηγική ατασθαλία. Όποιος οδηγός φτάσει τους 12 βαθμούς τιμωρείται με αποκλεισμό από έναν αγώνα - και τώρα ο Μπότας έχει δύο βαθμούς.

Ο Ρικιάρντο ισχυρίστηκε ότι ο Μπότας τον έκλεισε παρόλο που δεν βρισκόταν σε γρήγορο γύρο και συνέχισε: " Θα πάω να πούμε δυο λογάκια. Είχαμε πολλές τέτοιες στιγμές μεταξύ μας πέρσι, για να είμαι ειλικρινής. Ήμασταν αντίπαλοι στις μικρές κατηγορίες και πίστευα ότι είχαμε πολύ σεβασμό μεταξύ μας, αλλά είναι λίγο δύσκολο αν σκεφτούμε πόσες φορές ήδη έχει κάνει κάτι τέτοιο".

Ο Μπότας, που θα εκκινήσει μετά την ποινή από την 18η θέση στον αγώνα της Σεπάνγκ, είπε: " Δεν πιστεύω ότι συνέβη κάτι ιδιαίτερο. Πιέζαμε και οι δύο. Για μένα, δεν υπήρχε κανένα συμβάν. Πίστευα ότι δεν θα υπήρχαν τιμωρίες. Ήταν μια δύσκολη περίσταση, είχαμε ένα πρόβλημα στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας με την ομάδα και στη στροφή 9 η ομάδα μου είπε ότι είχα διαφορά από τον Ρικιάρντο εμπρός ή πίσω μου".

" Πίστεψα, λοιπόν, ότι έπρεπε να προσπαθήσω να μείνω μπροστά. Προφανώς εκείνος ερχόταν πολύ γρήγορα και ήταν η διαφορά μας λίγο μικρότερη από όσο θα έπρεπε στις τελευταίες στροφές. Δεν του κόστισε τίποτα αυτό στο τέλος και δεν είμαι βέβαιος αν βρισκόταν σε γρήγορο γύρο ή όχι", κατέληξε ο οδηγός της Williams.

Williams: Η βροχή μας κοστίζει

Στο μεταξύ, ο επικεφαλής μηχανικός της Williams Ρομπ Νέλσον επιβεβαίωσε ότι σε βρεγμένη άσφαλτο η Williams FW36 αδυνατεί να αποκαλύψει την πλήρη ταχύτητά της. " Το αυτοκίνητο ξεκάθαρα πασχίζει σε βροχερές συνθήκες σε σχέση με τον ανταγωνιστικό ρυθμό που έχει σε στεγνή άσφαλτο κι αυτό είναι κάτι που θα αναλύσουν ιδιαίτερα", είπε ο Βρετανός.

" Οι συνθήκες εδώ στη Μαλαισία είναι τόσο εναλλασσόμενες που θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το ενδεχόμενο βροχής αύριο, αλλά προφανώς αν ο καιρός μείνει στεγνός θα μας ευνοήσει για να ανέβουμε θέσεις στην κατάταξη με τρόπο ανάλογο της ανέλιξης που είχαμε στη διάρκεια του αγώνα της Αυστραλίας".

Ο Φελίπε Μάσα είπε, από την πλευρά του: " Σε στεγνή άσφαλτο φυσιολογικά θα μαχόμασταν για την πρώτη εξάδα και το αυτοκίνητο δίνει καλή αίσθηση. Αλλά στη βροχή το αυτοκίνητο στερείται πρόσφυσης και δίνει πολύ ασταθή αίσθηση, γλιστράει πολύ, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Είναι κρίμα, διότι το αποτέλεσμα των δοκιμών κατάταξης δεν αντιπροσωπεύει τις θέσεις στις οποίες θα έπρεπε να βρισκόμαστε".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ