X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Της Φόρμουλα 1 τα περίεργα

Το 2014 θα δοθούν διπλάσιοι πόντοι στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ενώ οι οδηγοί θα φέρουν πλέον το δικό τους αριθμό.

Μονάχα αρνητική διάθεση προκάλεσαν οι αποφάσεις που πάρθηκαν και δημοσιοποιήθηκαν τη Δευτέρα (9/10) σχετικά με τη Φόρμουλα 1 το 2014. Η παγκόσμια ομοσπονδία (FIA) προχώρησε στην υλοποίηση της ιδέας της σχετικά με την καθιέρωση μόνιμων αριθμών για κάθε οδηγό του πρωταθλήματος.

Αποφασίστηκε δε πως θα μοιραστούν διπλάσιοι βαθμοί στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Άμπου Ντάμπι, προκειμένου να αυξηθεί ο ανταγωνισμός μέχρι το φινάλε.

Ο νικητής του νυχτερινού αγώνα στο εμιράτο θα πάρει δηλαδή πενήντα βαθμούς, ενώ το ίδιο ισχύει και στους κατασκευαστές. Με λίγα λόγια η FIA κάνει ό,τι μπορεί για να οδηγηθεί η "μάχη" του τίτλου στον τελευταίο αγώνα και να αποφευχθούν φαινόμενα όπως ο "περίπατος" του Σεμπάστιαν Φέτελ το 2013.

Εν τω μεταξύ ο Φέτελ θα φέρει κανονικά το No1 στο μονοθέσιο του το 2014 ως παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά οι υπόλοιποι οδηγοί θα πρέπει να πονοκεφαλιάσουν για να επιλέξουν τον αριθμό της αρεσκείας τους, από το #2 μέχρι το #99. Δηλαδή οι περισσότεροι θα πρέπει να αρκεστούν σε αυτόν τον αριθμό μέχρι το τέλος της καριέρας τους.

Φυσικά πρόκειται καθαρά μια κίνηση για λόγους μάρκετινγκ. Αρκεί να σκεφτεί κανείς την αυτοκρατορία που έχει "χτίσει" ο Βαλεντίνο Ρόσι (ΜotoGP) γύρω από το #46.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ