ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Το Ακρόπολις δείχνει τα... δόντια του

Το Ακρόπολις δείχνει τα... δόντια του

Το Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε από την πρώτη ειδική γιατί "φοβίζει" οδηγούς και οχήματα. Στην διαδρομή από Κινέτα στην Πίσσια ο Οζιέ εγκατέλειψε, ο Όστμπεργκ έχασε έναν τροχό και ο Μίκο Χίρβονεν έχασε πολύ χρόνο λόγω τεχνικού προβλήματος. Πρώτος ο εντυπωσιακός ο Νόβικοφ με δεύτερο τον Ντάνι Σόρδο και τρίτο τον Γιάρι Λάτβαλα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι από τους πιο σκληρούς αγώνες του πρωταθλήματος αλλά στην 1η ημέρα εξέπληξε (δυσάρεστα) ακόμα και αυτούς που ήταν υποψιασμένοι.

Η διαδρομή από την Κινέτα στην Πίσσια ήταν ιδιαίτερα σκληρή για τα θηρία του WRC με αρκετούς οδηγούς να αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα ελαστικά τους αλλά και τους... βράχους που βρέθηκαν στο διάβα τους, ενώ η πολύ σκόνη συμπλήρωσε το σκηνικό.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών με τον Όστμπεργκ να μένει στο λιτό αλλά περιεκτικό: " Έφυγε ο τροχός!"

Από την πλευρά του ο Μίκελσεν αναφέρθηκε στα προβλήματα ορατότητας: " Σχεδόν δεν μπορούσα να δω από τη σκόνη. Σταμάτησα τρεις φορές το αυτοκίνητο σε φουρκέτες. Βλακώδες λάθος. Έκανα πολλά λάθη", ενώ ο Πρόκοπ τόνισε: " Τίποτα δεν πήγε βάσει σχεδίου. Σχεδόν χτύπησα ένα βράχο στην πρώτη στροφή. Ήταν πολύ γλιστερά, δεν ήταν εύκολη οδήγηση".

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό από τις δηλώσεις των οδηγών τίποτα δεν είναι εύκολο στον... αγώνα των Θεών. Το σκληρό χώμα της 1ης ειδικής έπιασε απροετοίμαστους τους οδηγούς και τα οχήματα, αλλά όχι τον Νόβικοφ που ολοκλήρωσε με το πόδι στο γκάζι αφήνοντας τον Ντάνι Σόρδο στα 20,6 δευτερόλεπτα πίσω του.

Άτυχος ο Οζιέ, αφού είδε ένα από τα ελαστικά του να κλατάρουν πολύ νωρίς, στη συνέχεια σταμάτησε λίγο μετά το 20ο χιλιόμετρο εξαιτίας ενός τεχνικού προβλήματος (πίεση καυσίμου) και θα εκκινήσει το Σάββατο υπό καθεστώς Rally 2. Προβλήματα αντιμετώπισε και ο Μίκο Χίρβονεν με το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να μείνει σχεδόν 6 λεπτά πίσω από τον πρώτο στην 21η θέση.

Τραυματίστηκε ο Αθανασούλας

Ο μεγάλος άτυχος της ημέρας ήταν ο Αθανασούλας ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με την εμπρός ανάρτηση του Mitsubishi. Το μηχανικό πρόβλημα δεν ήταν όμως το μοναδικό αφού ο Έλληνας οδηγός χτύπησε το χέρι του, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

Πρώτος Έλληνας οδηγός στην 1η ειδική είναι ο Κλουβάτος στο +9:10.2 από τον πρώτο στην 29η θέση ενώ ακολουθούν οι Ζούνης (33ος), Χαλκιάς (38ος) και Κατσούνης (41ος).

Το χαλασμένο αυτοκίνητο του Οζιέ

Ο Λάτβαλα στην 1η ειδική

Ο Μίκελσεν

Ο Αλ Ατίγια

Ο Πρόκοπ

Neville

Αναλυτικά οι δηλώσεις μετά την 1η ειδική:

2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Δεν υπήρχε σύνδεση μεταξύ τιμονιού και κρεμαγιέρας. Αναγκαστήκαμε να βάλουμε όπισθεν 6 φορές για να στρίψουμε. Κάτι δεν πάει καλά με το αυτοκίνητο».

3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Είχαμε λίγο σκόνη, αλλά όλα καλά. Χρειαζόμαστε τους βαθμούς για το πρωτάθλημα».

4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Έφυγε ο τροχός!»

5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Εντυπωσιακό. Προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Ήταν μόνο η πρώτη ειδική του αγώνα. Όλα καλά».

6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Κολλήσαμε πίσω από τον Μikko, ήμασταν τυχεροί, είχε πάρα πολλή σκόνη, χρειάζεται μεγάλη συγκέντρωση».

7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Ήταν πολύ γλιστερά και δύσκολα, είχα πρόβλημα με το χειρόφρενο. Έχασα σχεδόν 10 δλ. Το αυτοκίνητο υπέστρεφε».

8 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
Αρχικά είχε κλατάρισμα ελαστικού, και μετά το 20ό χλμ. σταμάτησε στην ειδική και εγκατέλειψε εξαιτίας τεχνικού προβλήματος.

9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Σχεδόν δεν μπορούσα να δω από τη σκόνη. Σταμάτησα τρεις φορές το αυτοκίνητο σε φουρκέτες. Βλακώδες λάθος. Έκανα πολλά λάθη».

10 AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Ήταν σαν βόλτα στο πάρκο. Δεν ήξερα πώς να οδηγήσω, δεν ήταν καλή οδήγηση».

11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Δεν μπορούσα να στρίψω στις φουρκέτες με αυτό το στήσιμο. Είναι πολύ δύσκολα, γλιστερά, πολύ δυσκολότερα από την περσινή χρονιά».

21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Τίποτα δεν πήγε βάσει σχεδίου. Σχεδόν χτύπησα ένα βράχο στην πρώτη στροφή. Ήταν πολύ γλιστερά, δεν ήταν εύκολη οδήγηση».

Η κατάταξη στην 1η ειδική

Pos Car No Driver Time Diff 1st
1 5 E.NOVIKOV
2 3 D.SORDO +20.6 +20.6
3 7 J.LATVALA +15.7 +36.3
4 11 T.NEUVILLE +2.0 +38.3
5 9 A.MIKKELSEN +16.1 +54.4
6 6 N.AL ATTIYAH +3.1 +57.5
7 21 M.PROKOP +36.8 +1:34.3
8 10 K.AL QASSIMI +39.0 +2:13.3
9 74 R.KUBICA +38.3 +2:51.6
10 82 Y.PROTASOV +20.5 +3:12.1
11 4 M.OSTBERG +3.9 +3:16.0
12 49 O.KIKIRESHKO +6.6 +3:22.6
13 50 V.GORBAN +0.6 +3:23.2
14 48 A.AL-KUWARI +10.0 +3:33.2
15 76 S.AKSA +5.3 +3:38.5
16 37 L.BERTELLI +19.9 +3:58.4
17 83 O.TAMRAZOV +50.0 +4:48.4
18 36 R.AL KETBI +22.0 +5:10.4
19 45 A.VILLANUEVA +9.7 +5:20.1
20 72 J.ALONSO +32.7 +5:52.8
21 2 M.HIRVONEN +3.4 +5:56.2
22 40 A.SMAILOV +17.7 +6:13.9
23 110 Y.LEMES +33.5 +6:47.4
24 109 M.AASEN +2.5 +6:49.9
25 105 J.SUAREZ +18.5 +7:08.4
26 41 N.FUCHS +16.3 +7:24.7
27 86 Y.VAZHEEVSKYI +27.9 +7:52.6
28 103 M.KOCI +4.2 +7:56.8
29 90 G.KLOUVATOS +16.0 +8:12.8
30 91 P.KONSTANTAKOS +21.2 +8:34.0
31 100 S.PARN +8.1 +8:42.1
32 108 N.NIEMINEN +19.4 +9:01.5
33 106 M.BOSTANCI +2.6 +9:04.1
34 89 I.ZOUNIS +6.1 +9:10.2
35 102 P.TIDEMAND +18.3 +9:28.5
36 46 M.VALLARIO +1.0 +9:29.5
37 104 A.AMBERG +1:00.2 +10:29.7
38 38 R.TRIVINO +34.3 +11:04.0
39 87 T.HALKIAS +21.2 +11:25.2
40 107 M.BURRI +21.5 +11:46.7


TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ