To απρόσμενα τεράστιο κόστος της ζημιάς που υπέστη η McLaren του Νόρις στη σύγκρουση της Αυστρίας
Δεν της φάνηκε εκ πρώτης όψεως, αλλά η ζημιά της McLaren MCL38 κατά τη σύγκρουση του Λάντο Νόρις με τον Μαξ Φερστάπεν έξι γύρους πριν το τέλος του GP Αυστρίας κόστισε στην αγγλική ομάδα ένα ασύλληπτο ποσό.
Μετά τη σύγκρουση του 65ου γύρου του GP Αυστρίας, στην τρίτη και τελευταία προσπάθεια που έκανε ο Νόρις να περάσει τον Φερστάπεν για τη νίκη στον αγώνα του Σπίλμπεργκ την περασμένη Κυριακή (30/06), ο Βρετανός κατάφερε να επιστρέψει στα πιτς με διαλυμένο πίσω δεξί τροχό, εκκρίνοντας τις σπίθες από την τριβή του δαπέδου στην άσφαλτο.
Η McLaren διαπίστωσε εκεί ότι η ζημιά στο μονοθέσιο MCL38 ήταν υπερβολική για να συνεχίσει ο Άγγλος τον αγώνα, και ο ίδιος ο Νόρις λίγο αργότερα δήλωσε πως “όλο το αυτοκίνητό μου διαλύθηκε, τα καλύτερά του εξαρτήματα είναι όλα για τα σκουπίδια”.
Τώρα, όμως, έγινε γνωστή η έκταση της ζημιάς, η οποία -σύμφωνα με πηγές του ολλανδικού Τύπου στο εργοστάσιο του Ουόκινγκ- υπολογίστηκε στο εξωφρενικό ποσό των 595.000 ευρώ.
Κι αυτό διότι η καταστροφή δεν συνέβη μόνο στον πίσω τροχό και την ανάρτησή του, αλλά επεκτάθηκε και στο πίσω μέρος του δαπέδου - το πλέον πολύπλοκου αεροδυναμικού εξαρτήματος των σημερινών μονοθεσίων της F1.
Μαζί με τα παραπάνω εξαρτήματα, επίσης, καταστράφηκε η εμπρός πτέρυγα, ο δεξιός πλευρικός αεραγωγός, καθώς και η πίσω πτέρυγα της McLaren MCL38. Και το χειρότερο, είπε ο Νόρις, είπε πως το μειονέκτημα της έλλειψης αυτών των εξαρτημάτων “πρέπει τώρα να το κουβαλήσουμε και στο Σίλβερστοουν”, ενόψει του GP Βρετανίας αυτού του τριημέρου (5-7 Ιουλίου).
Πάντως, και για τη Red Bull το κόστος της ζημιάς που υπέστη η RB20 -αν και μικρότερο- δεν ήταν καθόλου αμελητέο. Το μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν υπέστη στη σύγκρουση αυτή ζημιές συνολικού κόστους 210.000 ευρώ.