Το έκανε ντέρμπι ο Χάμιλτον
Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε, ο Ραϊκόνεν κέρδισε και όλοι μαζί με τον Αλόνσο διεκδικούν τον τίτλο στη Βραζιλία
Η... "καλή μέρα από το πρωί φαίνεται". Από την εκκίνηση κιόλας, το Γκραν Πρι της Κίνας φαινόταν πως κρύβει εκπλήξεις. Με την εκκίνηση λοιπόν κιόλας, διεξήχθη μια απίστευτη μάχη για την τρίτη θέση ανάμεσα σε Αλόνσο και Μάσα, με τον οδηγό της ΜακΛάρεν να προσπερνά τον Βραζιλιάνο της Φεράρι όμως ο Μάσα να προσπαθεί να πάρει πίσω την θέση του και να "γεμίζει" τους καθρέφτες με το κόκκινο χρώμα του μονοθεσίου του.
Ο Βραζιλιάνος συνέχισε την πίεση και και τελικά σε μια στροφή κατάφερε να πάρει την εσωτερική και να ανακτήση την τρίτη θέση που είχε από την pole position. Στον 27ο γύρο ο Μάσα δεν μπόρεσε να κρατήσει την θέση του και φυσικά ο Αλόνσο που παραμόνευε από πίσω του δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και προσπέρασε τον Βραζιλιάνο, ο οποίος αφού έπεσε στην τέταρτη θέση μπήκε για 2ο pit stop.
Η ένταση στον αγώνα χτύπησε... κόκκινο όταν από τον 27ο γύρο έως και τον 28ο ο Ραικόνεν προσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον με συνεχή πίεση στον Βρετανό οδηγό και αφού σε δυο ενέργειες δεν τα κατάφερε, στην τρίτη και... φαρμακερή, μετά από ακόμα μια λανθασμένη, ίσως, εκτίμηση του Χάμιλτον ο Φινλανδός προσπέρασε.
Ο Βρετανός διατηρούσε την πρώτη θέση, αλλά με δυσκολία καθώς γλιστρούσε υπερβολικά. Το αποτέλεσμα γνωστό, με τον Ραικόνεν να τον προσπερνάει στον 29ο γύρο, ανοιχτά σε μια στροφή. Παρόλα αυτά, ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα δεν το έβαλε κάτω.
Ο νεαρός Βρετανός ήταν δεύτερος μέχρι και τον 31ο γύρο αλλά τα φθαρμένα του ελαστικά έκαναν τους αντιπάλους του και δη τον Φερνάντο Αλόνσο να πλησιάζουν ολοένα και πιο απειλητικά. Σ' εκείνο το σημείο πήρε εντολή να πάει στα pit. Το έκανε όσο πιο προσεκτικά μπορούσε, πιεζόμενος από τον Αλόνσο. Όσο πιο προσεκτικά;
Μάλλον όσο πιο άτσαλα καθώς -με τη "βοήθεια" των φθαρμένων ελαστικών- δεν μπόρεσε να πάρει την τελική στροφή στο δρόμο προς τα pit stop και βγήκε εκτός πίστας. Οι Κινέζοι που ήταν ακροβολισμένοι εκεί ήταν φανερά ανεκπαίδευτοι, προσπάθησαν να σπρώξουν το μονοθέσιο μέχρι τα pit stop, το έπιασαν από την (ελαστική) αεροτομή και τα (ακατάλληλα για σπρώξιμο) ελαστικά και μετά από λίγα δευτερόλεπτα ο Λούις Χάμιλτον ήταν εκτός διεκδίκησης του αγώνα για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Μετά την εξέλιξη αυτή, Ραικόνεν και Αλόνσο, κράτησαν 1η και 2η θέση αντίστοιχα και στη συνέχεια έκαναν pit stop κανονικά και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στις θέσεις του.
Βέβαια, λίγο πριν το τέλος η κόντρα μεταξύ Αλόνσο και Μάσα συνεχίστηκε, με τον Βραζιλιάνο να προσπαθεί μετά από το pit stop που είχε βγει ο Ισπανός να του πάρει την 2η θέση, αλλά ο Αλόνσο δεν το επέτρεψε και κατάφερε να τον χάσει από τους καθρέφτες του.
Με τη νίκη αυτή η Φεράρι και ο Κίμι Ραϊκόνεν έβαλαν ΦΩΤΙΑ στο πρωτάθλημα των οδηγών, το οποίο πλέον θα κριθεί μεταξύ του Ραϊκόνεν, του Αλόνσο και του Χάμιλτον.
Στα αξιοσημείωτα, ο Φελίπε Μάσα που φώναξε "Παρών!" κάνοντας συνεχώς τον ταχύτερο γύρο όσο το GP "έτρεχε" προς την ολοκλήρωσή του αλλά και ο 20χρονος Γερμανός Βέττελ που είχε πρόσφατα γίνει ο νεότερος οδηγός που είχε βαθμολογηθεί και πλέον ήταν και πάλι στην οχτάδα, τερματίζοντας 4ος (!) με Toro Rosso. Επίσης, όπως έγινε γνωστό, ο Βουρτζ στο τέλος της σεζόν θα σταματήσει την καριέρα του ως οδηγος F1.
Σε 15 μέρες στη Βραζιλία, πλέον μιλάμε για τον ΜΕΓΑΛΟ τελικό.
Tελική κατάταξη οδηγών:
Βαθμολογία Οδηγών:
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Ο Βραζιλιάνος συνέχισε την πίεση και και τελικά σε μια στροφή κατάφερε να πάρει την εσωτερική και να ανακτήση την τρίτη θέση που είχε από την pole position. Στον 27ο γύρο ο Μάσα δεν μπόρεσε να κρατήσει την θέση του και φυσικά ο Αλόνσο που παραμόνευε από πίσω του δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και προσπέρασε τον Βραζιλιάνο, ο οποίος αφού έπεσε στην τέταρτη θέση μπήκε για 2ο pit stop.
Η ένταση στον αγώνα χτύπησε... κόκκινο όταν από τον 27ο γύρο έως και τον 28ο ο Ραικόνεν προσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον με συνεχή πίεση στον Βρετανό οδηγό και αφού σε δυο ενέργειες δεν τα κατάφερε, στην τρίτη και... φαρμακερή, μετά από ακόμα μια λανθασμένη, ίσως, εκτίμηση του Χάμιλτον ο Φινλανδός προσπέρασε.
Ο Βρετανός διατηρούσε την πρώτη θέση, αλλά με δυσκολία καθώς γλιστρούσε υπερβολικά. Το αποτέλεσμα γνωστό, με τον Ραικόνεν να τον προσπερνάει στον 29ο γύρο, ανοιχτά σε μια στροφή. Παρόλα αυτά, ο πρωτοπόρος στο πρωτάθλημα δεν το έβαλε κάτω.
Ο νεαρός Βρετανός ήταν δεύτερος μέχρι και τον 31ο γύρο αλλά τα φθαρμένα του ελαστικά έκαναν τους αντιπάλους του και δη τον Φερνάντο Αλόνσο να πλησιάζουν ολοένα και πιο απειλητικά. Σ' εκείνο το σημείο πήρε εντολή να πάει στα pit. Το έκανε όσο πιο προσεκτικά μπορούσε, πιεζόμενος από τον Αλόνσο. Όσο πιο προσεκτικά;
Μάλλον όσο πιο άτσαλα καθώς -με τη "βοήθεια" των φθαρμένων ελαστικών- δεν μπόρεσε να πάρει την τελική στροφή στο δρόμο προς τα pit stop και βγήκε εκτός πίστας. Οι Κινέζοι που ήταν ακροβολισμένοι εκεί ήταν φανερά ανεκπαίδευτοι, προσπάθησαν να σπρώξουν το μονοθέσιο μέχρι τα pit stop, το έπιασαν από την (ελαστική) αεροτομή και τα (ακατάλληλα για σπρώξιμο) ελαστικά και μετά από λίγα δευτερόλεπτα ο Λούις Χάμιλτον ήταν εκτός διεκδίκησης του αγώνα για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Μετά την εξέλιξη αυτή, Ραικόνεν και Αλόνσο, κράτησαν 1η και 2η θέση αντίστοιχα και στη συνέχεια έκαναν pit stop κανονικά και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στις θέσεις του.
Βέβαια, λίγο πριν το τέλος η κόντρα μεταξύ Αλόνσο και Μάσα συνεχίστηκε, με τον Βραζιλιάνο να προσπαθεί μετά από το pit stop που είχε βγει ο Ισπανός να του πάρει την 2η θέση, αλλά ο Αλόνσο δεν το επέτρεψε και κατάφερε να τον χάσει από τους καθρέφτες του.
Με τη νίκη αυτή η Φεράρι και ο Κίμι Ραϊκόνεν έβαλαν ΦΩΤΙΑ στο πρωτάθλημα των οδηγών, το οποίο πλέον θα κριθεί μεταξύ του Ραϊκόνεν, του Αλόνσο και του Χάμιλτον.
Στα αξιοσημείωτα, ο Φελίπε Μάσα που φώναξε "Παρών!" κάνοντας συνεχώς τον ταχύτερο γύρο όσο το GP "έτρεχε" προς την ολοκλήρωσή του αλλά και ο 20χρονος Γερμανός Βέττελ που είχε πρόσφατα γίνει ο νεότερος οδηγός που είχε βαθμολογηθεί και πλέον ήταν και πάλι στην οχτάδα, τερματίζοντας 4ος (!) με Toro Rosso. Επίσης, όπως έγινε γνωστό, ο Βουρτζ στο τέλος της σεζόν θα σταματήσει την καριέρα του ως οδηγος F1.
Σε 15 μέρες στη Βραζιλία, πλέον μιλάμε για τον ΜΕΓΑΛΟ τελικό.
Tελική κατάταξη οδηγών:
1 | K. Raikkonen | Ferrari | 2 stops | |
2 | F. Alonso | McLaren | 2 stops | |
3 | F. Massa | Ferrari | 2 stops | |
4 | S. Vettel | Toro Rosso | 1 stop | |
5 | J. Button | Honda | 2 stops | |
6 | V. Liuzzi | Toro Rosso | 2 stops | |
7 | N. Heidfeld | BMW | 2 stops | |
8 | D. Coulthard | Red Bull | 2 stops | |
9 | H. Kovalainen | Renault | 1 stops | |
10 | M. Webber | Red Bull | 3 stops | |
11 | G. Fisichella | Renault | 2 stops | |
12 | A. Wurz | Williams | 2 stops | |
13 | J. Trulli | Toyota | 1 stop | |
14 | T. Sato | Super Aguri | 1 stop | |
15 | R. Barrichello | Honda | 3 stops | |
16 | N. Rosberg | Williams | 3 stops | |
17 | S. Yamamoto | Spyker | 4 stops |
Βαθμολογία Οδηγών:
Θέση | Οδηγός | Βαθμοί |
1 | L. Hamilton | 107 |
2 | F. Alonso | 103 |
3 | K. Raikkonen | 100 |
4 | F. Massa | 86 |
5 | N. Heidfeld | 58 |
6 | R. Kubica | 35 |
7 | Η. Κοvalainen | 30 |
8 | G. Fisichella | 21 |
9 | N. Rosberg | 15 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
1 | Ferrari | 186 |
2 | BMW Sauber | 94 |
3 | Renault | 51 |
4 | Williams | 28 |
5 | Red Bull | 24 |
6 | Toyota | 12 |
7 | Torro Rosso | 8 |
8 | Honda | 6 |
9 | Super Aguri | 4 |
10 | Spyker Ferrari | 1 |