FORMULA 1

Το... ευαγγέλιο της Formula 1

Το... ευαγγέλιο της Formula 1

Το AUTO 24 σάς παρουσιάζει όλα θα θέλατε να γνωρίζετε πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Formula 1, για τις αλλαγές στους κανονισμούς, τις πίστες, τις 12 συμμετέχουσες ομάδες και τους 24 πιλότους που είναι έτοιμοι για μεγάλες "μάχες".

Η αναβολή της εκκίνησης στο πρωτάθλημα της Formula 1, λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης που επικρατεί στο Μπχρέιν έκανε το πρωτάθλημα να εκκινήσει λίγο αργότερα. Τελικά, άλλη αναβολή δεν χωράει και ο "βασιλιάς" του μηχανοκίνητου αθλητισμού επιστρέφει με τον αγώνα της Μελβούρνης στο Άλμπερτ Παρκ.

Μπορεί φέτος να μην είχαμε την είσοδο νέων ομάδων, τρανταχτές επιστροφές - όπως η περσινή του Σουμάχερ - όμως συνέβησαν κάποιες παρεμβάσεις, οι οποίες χρήζουν ιδιαίτερης αναφοράς.

Το AUTO 24 ρίχνει φως στις αλλαγές που σημειώθηκαν και σας τις παρουσιάζει για να μην είστε αδιάβαστοι στο φετινό πρωτάθλημα.

Ελαστικά: Η Bridgestone... κούνησε μαντήλι στη Formula 1, λόγω του ότι δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει οικονομικά, καθώς τροφοδοτεί με τα ελαστικά της και το πρωτάθλημα Moto GP από το 2009. Η νέα εταιρία είναι η Pirelli. Η ιταλική κατασκευάστρια ελαστικών θα έχει έξι διαθέσιμες γόμες, οι οποίες είναι οι εξής:

Βρόχινα (πορτοκαλί), ενδιάμεσα (γαλάζιο), πολύ μαλακά (κόκκινο), μαλακά (κίτρινο), μεσαία (λευκά), σκληρά (ασημί).

Το... ευαγγέλιο της Formula 1

107%: Για να περάσουν οι πιλότοι στον αγώνα θα πρέπει ο χρόνος τους να είναι εντός του 107% του καλύτερου χρόνου στο Q1. Δηλαδή ένας ένας "Χ" πιλότος κάνει 1:40:000, θα πρέπει το πιο αργό μονοθέσιο αν έχει χρόνο μέχρι 1:47:000. Όποιος δηλαδή κάνει 1:47:001 δεν προκρίνεται στον αγώνα.

Κινούμενες πίσω πτέρυγες: Νέα καινοτομία, η οποία θα δίνει στους πιλότους κατά τη διάρκεια του αγώνα να αλλάζει την κλίση της αεροτομής του. Η αλλαγή αυτή έγινε ώστε τα μονοθέσια να έχουν περισσότερη ορμή κατά την προσπέραση και να αυξηθεί το θέαμα. Βασική προϋπόθεση είναι πιλότος που θα επιχειρήσει να αλλάξει την αεροτομή του να είναι πίσω από τον προπορευόμενο - σε κάποια συγκεκριμένα μέρη της πίστας - λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.

Πιτ στοπ: Ο αριθμός των πιτ στοπ θα είναι μεγαλύτερος, συγκριτικά με πέρυσι, αφού τα νέα ελαστικά θα φθείρονται περισσότερο. Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τους πιλότους να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών τρεις φορές, αλλά ίσως ο αριθμός να είναι και τέσσερις.

KERS: Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας επιστρέφει. Το 2009 το σύστημα αυτό έδωσε τη δυνατότητα στα μονοθέσια να έχουν περισσότερη ταχύτητα, αλλά το 2010 απαγορεύτηκε η χρήση του. Φέτος, επιστρέφει αποτελώντας στην ουσία τον... αντικαταστάτη του F-duct. Παράλληλα δεν θα δούμε φέτος τα μονοθέσια με διπλό διαχύτη.

Απαγόρευση εντολών: Η FIA έβγαλε από τους κανονισμούς την απαγόρευση των εντολών απ ό τις ομάδες προς τους οδηγούς.

Αυστηρότητα αγωνοδικών: Οι αγωνοδίκες των Grand Prix θα μπορούν να υποβάλλουν κυρώσεις σε όσους από τους συμμετέχοντες πιλότους δεν εφαρμόζουν τους κανονισμούς.

Κιβώτια ταχυτήτων: Πέρυσι οι 12 ομάδες είχαν την ευχέρεια να αλλάζουν το κιβώτιο ταχυτήτων τους κάθε τέσσερις αγώνες, φέτος θα μπορούν να το κάνουν κάθε πέντε.

Αλλαγή ονομάτων

Η Renault άλλαξε την ονομασία της, ερχόμενη σε συμφωνία με την Lotus. Πλέον η γαλλική ομάδα θα φέρει την ονομασία Renault Lotus.

Παράλληλα η Virgin υπέγραψε με την ρωσική εταιρία παρασκευής super car Marussia με την ομάδα να λέγεται πλέον Marussia Virgin Racing.

Πιλότοι / ομάδες: Μπορείτε να ενημερωθείτε από το AUTO 24 για τις 12 συμμετέχουσες ομάδες του πρωταθλήματος της F1 και τους 24 πιλότους. Δείτε τις αλλαγές που υπάρχουν και τα στατιστικά τους.

Πίστες: Όλες οι πίστες που υπάρχουν στο καλεντάρι μέσα από την ξεχωριστή παρουσίαση του AUTO 24.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ