X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Το HRC κράτησε τον Σιμοντσέλι

Italian MotoGP driver Marco Simoncelli celebrates after clocking the fastest time to claim pole position after timed practice at Montmelo racetrack near Barcelona, Spain, Saturday, June 4, 2011 before Sunday's Spanish Motorcycle Grand Prix. (AP Photo/Manu Fernandez) AP

Ο μάνατζερ του Μάρκο Σιμοντσέλι επιβεβαίωσε ότι ο "αφάνας" θα παραμείνει στην ομάδα του Φάουστο Γκρεσίνι με εργοστασιακή μοτοσικλέτα.

Το HRC δεν θέλει να έχει τρεις "εργοστασιακούς" αναβάτες, ωστόσο δεν έχει κανένα πρόβλημα να πληρώσει για την εργοστιασιακή μοτοσικλέτα μιας "δορυφορικής" ομάδας.

Η Honda υπολογίζει στον Μάρκο Σιμοντσέλι και επειδή δεν υπάρχει χώρος στην εργοστασιακή ομάδα, θα τον κρατήσει στην Gresini. Θυμίζουμε ότι στην Ιταλία είχαν διαρρεύσει σενάρια περί ενδιαφέροντος της Ducati.

Ο πολυμήχανος μάνατζερ του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή στα 250cc, Κάρλο Πέρνατ αποκάλυψε ότι η συμφωνία (σχεδόν) έκλεισε στο Μιζάνο.

λα ξεκαθάρισαν. Μιλήσαμε με τον Νακαμότο (αντιπρόεδρος στο HRC) την Κυριακή το βράδυ και συμφωνήσαμε στα περισσότερα θέματα, ειδικά στο οικονομικό. Βέβαια πρέπει να ρυθμίσουμε ορισμένες λεπτομέρειες, αλλά κατά 85-90% ο Μάρκο θα οδηγεί για τη Gresini Honda για μία σεζόν ακόμη με υποστήριξη από το HRC. Το συμβόλαιο θα είναι μονοετές, δίχως οψιόν ανανέωσης", κατέληξε ο Πέρνατ.

Δηλαδή το 2013 ο Σιμοντσέλι θα πάει για τα μεγάλα λεφτά. Όποιος του προσφέρει μεγάλο συμβόλαιο και ομάδα/μοτοσικλέτα για να διεκδικήσει νίκες και το πρωτάθλημα, θα τον κάνει δικό του.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ