X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Το καλοκαίρι ανήκει στον Φέτελ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ νίκησε και στη Μόντσα για την 6η φετινή νίκη του. Γιγαντιαία η διαφορά του στη βαθμολογία από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.

Το μισό πρωτάθλημα έχει την υπογραφή του Σεμπάστιαν Φέτελ. Έξι νίκες σε δώδεκα αγώνες μετράει πλέον ο Γερμανός τρις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Μετά τις "καλοκαιρινές" πρωτιές στο Νίρμπουργκρινγκ και στο Σπα, ο οδηγός της Red Bull αποχαιρέτησε το καλοκαίρι με την τρίτη νίκη του στη Μόντσα. Προηγείται με διαφορά 53 βαθμών (σ.σ. δύο νίκες και τρεις βαθμοί) στη βαθμολογία των οδηγών.

Δεύτερος τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) που ακολουθεί τον Φέτελ στη βαθμολογία. Ο Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) θα ολοκληρώσει την καριέρα του στη Φόρμουλα 1 δίχως νίκη στο ιταλικό Grand Prix με τον Αυστραλό να τερματίζει τρίτος, να ευχαριστεί το ιταλικό κοινό και φυσικά να γνωρίζει την αποθέωση. Εν αντιθέσει ο Φέτελ δεν γλύτωσε τις χλιαρές αποδοκιμασίες, ενώ ο Αλόνσο είπε τα... σωστά πράγματα και έγινε δεκτός με ενθουσιασμό στο βάθρο.

Τέταρτος ήταν ο Φελίπε Μάσα (Ferrari), επιτυγχάνοντας το αποτέλεσμα που πιθανότατα θα σταθεί αρκετό για να τον διατηρήσει στη Scuderia, ενώ αμέσως παραχώρησε και τη δεύτερη θέση του στον Αλόνσο. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber) που εντυπωσίασε στις δοκιμές, εντυπωσίασε και με την εμφάνιση του, τερματίζοντας 5ος μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes).

Η εκκίνηση "απορρόφησε" όλο τον αγώνα. Ο Φέτελ έστριψε πρώτος, ο δεύτερος Γουέμπερ έχασε τη θέση του από τον Μάσα με τον Αλόνσο να ακολουθεί τέταρτος, εκμεταλλευόμενος την αδυναμία του Χούλκενμπεργκ.

Από εκεί και πέρα μόνο προβλήματα: Ο Πολ Ντι Ρέστα (Force India) εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Ρομαίν Γκροζάν (Lotus), ενώ και η άλλη Lotus του Κίμι Ράικονεν "χτύπησε" από πίσω τον Σέρχιο Πέρες (McLaren) με τον Μεξικανό να πραγματοποιεί κούρσα εκτός πίστας. Ο Φινλανδός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτ και παρά τους απανωτούς γρήγορους γύρους, στο τέλος έμεινε εκτός βαθμών (12η θέση).

Μόλις στον 3ο γύρο ο Αλόνσο "κόλλησε" πίσω από τον Γουέμπερ και τον προσπέρασε από την εξωτερική για να του πάρει την τρίτη θέση. Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή και σύντομα ο Μάσα παραχώρησε τη θέση του στον Αλόνσο. Ο Ισπανός και ο Γουέμπερ ξαναβρέθηκαν μαζί και στο υπόλοιπο του αγώνα, όμως ο Γουέμπερ αντιμετώπιζε θέματα στο κιβώτιο ταχυτήτων της RB9 και δεν πίεσε για να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση. Νωρίτερα, ο Μάσα είχε χάσει τη θέση του από τον Γουέμπερ στα pitstop.

Όσο για τον Φέτελ, έχασε την πρώτη θέση μόνο όταν μπήκε στα πιτ. Η αντίδραση των μηχανικών της Red Bull στα πιτ ήταν εντυπωσιακά γρήγορη, εν αντιθέσει η στρατηγική της Ferrari δεν έπιασε. O Αλόνσο δεν μπήκε μέσα στα πιτ Με άδεια πίστα μπροστά του ο Αλόνσο κινούνταν αργότερα από τον Φέτελ που είχε μπλέξει στην κίνηση.

Τελικά, η Ferrari αρκέστηκε στη δεύτερη θέση. Εκείνος που ήταν αποφασισμένος να μην τερματίσει μακριά από τους βαθμούς ήταν ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes). Ο νικητής στην Ουγγαρία "καταστράφηκε" από ένα κλαταρισμένο ελαστικό νωρίς στον αγώνα. Αναγκάστηκε να ακολουθήσει τακτική δύο pitstop και με θεαματικά προσπεράσματα, εξασφάλισε την 9η θέση μπροστά από τον Τζένσον Μπάτον (McLaren).

Η Φόρμουλα 1 αφήνει οριστικά την Ευρώπη με προορισμό τη Σιγκαπούρη σε δύο εβδομάδες (22/9).

Η τελική κατάταξη:

1.Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault) 1ωρ:18:33.352

2.Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +5.4δευτ.

3.Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull Renault) +6.3

4.Φελίπε Μάσα (Ferrari) +9.3

5.Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari) +10.3

6.Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) +10.9

7.Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso Ferrari) +32.3

8.Ρομαίν Γκροζάν (Lotus Renault) +33.1

9.Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) +33.5

10.Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) +38.3

11.Κίμι Ράικονεν (Lotus Renault) +38.6

12.Σέρχιο Πέρες (McLaren Mercedes) +39.7

13.Εστεμπάν Γκουτιέρες (Sauber Ferrari) +40.8

14.Παστόρ Μαλντονάντο (Williams Renault) +49.0

15.Βάλτερι Μπότας (Willams Renault) +56.8

16.Έιντριαν Σούτιλ (Force India Mercedes) +1 γύρος

17.Σαρλ Πικ (Caterham Renault) + 1 γύρος

18.Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham Renault) + 1 γύρος

19.Ζουλς Μπιάνκι (Marussia Cosworth) + 1 γύρος

20.Μαξ Τσίλτον (Marussia Cosworth) + 1 γύρος

Βαθμολογία οδηγών

1.Φέτελ 222β.

2.Αλόνσο 169

3.Χάμιλτον 141

4.Ράικονεν 134

5.Γουέμπερ 130

6.Ρόσμπεργκ 104

7.Μάσα 79

8.Γκροζάν 57

9.Μπάτον 48

10.Ντι Ρέστα 36

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.Red Bull Renault 352

2.Ferrari 248

3.Mercedes 245

4.Lotus Renault 191

5.McLaren Mercedes 66

6.Force India Mercedes 61

7.Toro Rosso Ferrari 31

8.Sauber Ferrari 17

9.Williams Renault 1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ