Το νέο Ford Fiesta WRC είναι εντυπωσιακό!
Η M-Sport παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό με το οποίο φιλοδοξεί να επιστρέψει στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι το 2017.
Μια νέα εποχή ανατέλλει στο WRC από τη νέα χρονιά καθώς οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί υπόσχονται πολλές συγκινήσεις και μια αίσθηση από το θρυλικό Group B . Η Ford, μια από τις παραδοσιακές δυνάμεις του WRC, κατεβαίνει στο στίβο μάχης με το ολοκαίνουργιο Fiesta WRC, το οποίο βασίζεται στη νέα γενιά (ΜΥ2017) του γνωστού supermini.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Με άκρως επιθετική σχεδίαση το νέο "όπλο" της Ford σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί και πληροί όλες τις προδιαγραφές των νέων κανονισμών. Ο υπερτροφοδοτούμενοςEcoboost 1,6 λίτρων αποδίδειστα χαρτιά380 ίππους και 450 Nm ροπής (οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στην πράξη τα αγωνιστικά νέας γενιάς ξεπερνούν τους 400 ίππους) ενώ χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα που "κοσμούν" το αμάξωμα, το νέο Fiesta έχει σαφώς περισσότερο μηχανικό γκριπ.
« Πιστεύω ότι έχουμε δημιουργήσει κάτι εξαιρετικά ιδιαίτερο», δηλώνει με υπερηφάνεια ο επικεφαλής της M-Sport, Malcolm Wilson. « Έχοντας οδηγήσει το νέο αυτοκίνητο, ειλικρινά σας λέω πως είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουμε κατασκευάσει. Είναι συναρπαστικό στην οδήγηση, έχει φανταστικό ήχο και δείχνει εντυπωσιακό. Ξεκινάμε το νέο Πρωτάθλημα επί ίσοις όροις και είμαι σίγουρος ότι έχουμε κατασκευάσει άλλο ένα αυτοκίνητο ικανό να διεκδικήσει και να νικήσει στο υψηλότερο επίπεδο. Ξεκινάμε το 2017 έχοντας έναν στόχο στο μυαλό: να επιστρέψουμε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου».
Ο επικεφαλής μηχανολογίας της M-Sport, Chris Williams σχολίασε αναφερόμενος στο νέο αγωνιστικό: « Δεν είναι εύκολο στην οδήγηση, αλλά όλοι έχουν συνειδητοποιήσει τις δυνατότητες που έχει αυτό το αυτοκίνητο και αυτό μας γεμίζει ενέργεια ώστε να συνεχίσουμε να πιέζουμε πάνω στην εξέλιξή του».
Το νέο Fiesta WRC έχει συμπληρώσει έως σήμερα 6.392 χιλιόμετρα εντατικών δοκιμών σε διαφορετικές επιφάνειες και οι προετοιμασίες θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες ώστε η ομάδα να είναι πανέτοιμη για το πρώτο Ράλι του 2017 στο Monte Carlo.
Περιμένοντας τον Ogier
Αυτό βέβαια που θα πρέπει να διευθετηθεί άμεσα είναι το ποιοι οδηγοί θα αναλάβουν την αποστολή να επαναφέρουν την M-Sport στην κορυφή.
Ο άνεργος μέχρι στιγμής Sebastien Ogier έχει οδηγήσει το νέο αγωνιστικό, όπως και αυτό της Toyota, ωστόσο υπάρχει καλή πιθανότητα να τον δούμε και πάλι στο μπάκετ ενός Volkswagen, οδηγώντας για ιδιωτική ομάδα την οποία ετοιμάζει ο Nasser Al-Attiyah.
Στην Toyota, πάντως, δεν περιμένουν την απόφαση του Γάλλου Πρωταθλητή, καθώς λέγεται πως έχουν έρθει σε συμφωνία με τον Jari-Matti Latvala.
Στην M-Sport, πάντως, ποντάρουν πολλά στον Ogier με τον Wilson να επιθυμεί διακαώς την προσθήκη του. Βέβαια, για να συμβεί αυτό δεν αρκεί μόνο ένα καλό αυτοκίνητο, αλλά χρειάζονται επίσης ένα αγωνιστικό πλάνο με ισχυρές βάσεις, ένα πανίσχυρο τεχνικό επιτελείο που θα στηρίζει την ομάδα και φυσικά αρκετά χρήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER
Χειμερινό Ράλλυ του Classic Microcars Club