X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Το νέο... όπλο του Ρόσι

yamaha_2009_2_2_18_30_1

H Yamaha Παρουσίασε το νέο... όπλο του Βαλεντίνο Ρόσι. Η YZR-M1 του 2009 είναι έτοιμη για την κορυφή

Η Ιαπωνική εταιρία που κατέκτησε ότι ήταν διαθέσιμο το 2008 θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη χρονιά και να φέρει πάλι στα paddock της τα πρωταθλήματα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδων επαναλαμβάνοντας τον περσινό της θρίαμβο.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένος κατά την παρουσίαση της νέας του μοτοσικλέτας, αν και ο ίδιος έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως δεν χρειάζεται την κορυφαία μηχανή για να κερδίσει τους αντιπάλους του.

Τα χρώματα της YZR-M1 του 2009 δεν άλλαξαν με την FIAT να έχει και φέτος την μερίδα του λέοντος στα φέρινγκ. Επίσης, με το πέρασμα στην Bridgestone είναι ξεκάθαρο ότι απαιτούνται διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με το προηγούμενο set-up. Έτσι η νέα μοτοσικλέτα έχει ένα μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων.

Χαρακτηριστικά

Τύπος: Τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος
Ιπποδύναμη (στον τροχό): +200hp
Τελική ταχύτητα: +320km/h
Κιβώτιο: Έξι ταχύτητες
Βάρος: 148kg














TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ