X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Το οριστικό format των νέων κατατακτήριων δοκιμών

SAO PAULO, BRAZIL - NOVEMBER 15: Nico Rosberg of Germany and Mercedes GP and Lewis Hamilton of Great Britain and Mercedes GP race into the first corner followed by the rest of the field during the Formula One Grand Prix of Brazil at Autodromo Jose Carlos Pace on November 15, 2015 in Sao Paulo, Brazil. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) GETTY IMAGES

Το θρίλερ με τις αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών ολοκληρώθηκε και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς, στο Albert Park της Αυστραλίας.

Το θρίλερ με τις αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών ολοκληρώθηκε με το Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ να εγκρίνει την Παρασκευή (4/3) το νέο σύστημα που είχε προηγουμένως γίνει ομόφωνα αποδεκτό από την F1 Commision και να ανακοινώνει μάλιστα πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς, στο Albert Park της Αυστραλίας.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Είχαν προηγηθεί συζητήσεις επί συζητήσεων με τον Bernie Ecclestone να λέει πως δεν είναι εφικτή η εφαρμογή του από την Αυστραλία λόγω θέματος που είχε να κάνει με το λογισμικό και πως θα τοδούε να εφαρμόζεται για πρώτη φορά από το ισπανικό GP.

Τελικά απ' ότι φαίνεται τα όποια θέματα υπήρχαν με το λογισμικό ξεπεράστηκαν και έτσι από το πρώτο Grand Prix θα δούμε αν άξιζε όλος αυτός ο θόρυβος που προκλήθηκε. Οι πιλότοι πάντως δεν το βλέπουν με καλό μάτι...

Πάμε να δούμε αναλυτικά πως διαμορφώνεται το νέο format:

Q1 - διάρκεια 16 λεπτά

- Μετά από 7 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q1 και 15 θα συνεχίζουν στο Q2.

Q2 - διάρκεια 15 λεπτά

- Μετά από 6 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q2 και 8 θα συνεχίζουν στο Q3.

Q3 - διάρκεια 14 λεπτά

- Μετά από 5 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Στα τελευταία 90 δευτερόλεπτα οι δύο εναπομείναντες πιλότοι θα διεκδικήσουν την pole position.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

O Raikkonen δοκίμασε το Halo

Αντιδρούν οι πιλότοι, στον αέρα οι αλλαγές στις κατατακτήριες!

Η ανταλλαγή που ποτέ δεν έγινε!

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ