Το οριστικό format των νέων κατατακτήριων δοκιμών
Το θρίλερ με τις αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών ολοκληρώθηκε και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς, στο Albert Park της Αυστραλίας.
Το θρίλερ με τις αλλαγές στον τρόπο διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών ολοκληρώθηκε με το Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ να εγκρίνει την Παρασκευή (4/3) το νέο σύστημα που είχε προηγουμένως γίνει ομόφωνα αποδεκτό από την F1 Commision και να ανακοινώνει μάλιστα πως η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς, στο Albert Park της Αυστραλίας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Είχαν προηγηθεί συζητήσεις επί συζητήσεων με τον Bernie Ecclestone να λέει πως δεν είναι εφικτή η εφαρμογή του από την Αυστραλία λόγω θέματος που είχε να κάνει με το λογισμικό και πως θα τοδούε να εφαρμόζεται για πρώτη φορά από το ισπανικό GP.
Τελικά απ' ότι φαίνεται τα όποια θέματα υπήρχαν με το λογισμικό ξεπεράστηκαν και έτσι από το πρώτο Grand Prix θα δούμε αν άξιζε όλος αυτός ο θόρυβος που προκλήθηκε. Οι πιλότοι πάντως δεν το βλέπουν με καλό μάτι...
Πάμε να δούμε αναλυτικά πως διαμορφώνεται το νέο format:
Q1 - διάρκεια 16 λεπτά
- Μετά από 7 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q1 και 15 θα συνεχίζουν στο Q2.
Q2 - διάρκεια 15 λεπτά
- Μετά από 6 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Συνολικά 7 πιλότοι θα αποκλείονται στο Q2 και 8 θα συνεχίζουν στο Q3.
Q3 - διάρκεια 14 λεπτά
- Μετά από 5 λεπτά αποκλείεται από τη συνέχεια ο πιο αργός οδηγός.
- Από κει και έπειτα κάθε 90 δευτερόλεπτα θα έχουμε και τον αποκλεισμό του πιο αργού πιλότου μέχρι τη στιγμή της πτώσης της καρό σημαίας.
- Στα τελευταία 90 δευτερόλεπτα οι δύο εναπομείναντες πιλότοι θα διεκδικήσουν την pole position.