Tο... ψάχνει για DTM η Citroen
Η Citroen αρνείται να δεσμευθεί στο WRC και λοξοκοιτάει προς το περισσότερο (για την πώληση των αυτοκινήτων της) DTM.
Την απειλή επανάλαβε ο επικεφαλής Ολιβιέ Κεσνέλ και πρόσθεσε ότι πιστεύει ότι το DTM αυτή τη στιγμή προσφέρει στους κατασκευαστές μεγαλύτερη αξία των χρημάτων που ξοδεύουν και βέβαια διαφημίζει τα ίδια τα μοντέλα. "
Πήγα στο Χόκενχαϊμ για να παρακολουθήσω τον αγώνα και πραγματικά η εμπορική διάσταση αυτού του πρωταθλήματος βρίσκεται σε άλλο πλανήτη σε σύγκριση με το WRC", ανέφερε ο Γάλλος και ήδη (φανταζόμαστε ότι) ονειρεύεται τη συμμετοχή στο DTM με το νέο αυτοκίνητο της Citroen, το C5.
Κι ενώ όλοι, οδηγοί και ομάδες, έμειναν ενθουσιασμένοι από το πρώτο στην ιστορία ράλι Ιορδανίας, ο Κεσνέλ κοιτάζει την τσέπη της εταιρείας στην οποία εργάζεται.
" Ναι χάρηκα που βρέθηκα στην Ιορδανία, αλλά οι θεατές που βρίσκονταν; Δεν πουλάμε αρκετά αυτοκίνητα σε αυτή την περιοχή. Στην Κίνα χρειάζεται να πάμε. Αν δεν υπάρχει πρόοδος στο WRC, δεν έχει σημασία που το κόστος της συμμετοχής έχει μικρύνει. Άρα δεν χρειάζεται να συμμετέχουμε", κατέληξε.
Η Citroen έχει αποχωρήσει ήδη μία φορά τα τελευταία χρόνια από το WRC, το 2006. Τότε ο Σεμπάστιεν Λεμπ κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγώντας Citroen, αλλά την (ιδιωτική) Kronos.
Κι ενώ όλοι, οδηγοί και ομάδες, έμειναν ενθουσιασμένοι από το πρώτο στην ιστορία ράλι Ιορδανίας, ο Κεσνέλ κοιτάζει την τσέπη της εταιρείας στην οποία εργάζεται.
" Ναι χάρηκα που βρέθηκα στην Ιορδανία, αλλά οι θεατές που βρίσκονταν; Δεν πουλάμε αρκετά αυτοκίνητα σε αυτή την περιοχή. Στην Κίνα χρειάζεται να πάμε. Αν δεν υπάρχει πρόοδος στο WRC, δεν έχει σημασία που το κόστος της συμμετοχής έχει μικρύνει. Άρα δεν χρειάζεται να συμμετέχουμε", κατέληξε.
Η Citroen έχει αποχωρήσει ήδη μία φορά τα τελευταία χρόνια από το WRC, το 2006. Τότε ο Σεμπάστιεν Λεμπ κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγώντας Citroen, αλλά την (ιδιωτική) Kronos.