Το Ράλι Ν.Ζηλανδίας με την ματιά της Citroen
Η Citroen κάνει αποτίμηση στο εξαιρετικά σκληρό και συνάμα συναρπαστικό Ράλι Νέας Ζηλανδίας
Στην πρωινή διαδρομή χρησιμοποιήθηκε ο ίδιος τύπος ελαστικών με τον Marcus Gronholm και ο Sebastien Loeb και Daniel Sordo απέκτησαν μικρό προβάδισμα 1,7 δευτερολέπτων. Αργότερα αύξησαν τη διαφορά στα 2,9 δευτερόλεπτα.
Ο Sebastien Loeb παραδέχτηκε ότι δεν είχε και το καλύτερο ξεκίνημα. "Στο πρώτο στάδιο (ΕΔ 12) δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση και δεν κατάφερα να βρω τον ιδανικό ρυθμό. Ο Marcus πέρασε μπροστά κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου όμως το υπόλοιπο του αγώνα εξελίχθηκε καλύτερα για εμάς.
Το Citroën C4 WRC ήταν πολύ ανταγωνιστικό και μου επέτρεψε να πιέσω στην ΕΔ 13 & ΕΔ 14 τις οποίες και κέρδισα και απέκτησα το προβάδισμα. Η απόσταση μειώθηκε σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και το τελευταίο μέρος υποσχόταν να είναι πολύ ανταγωνιστικό".
Στα τελευταία στάδια η επιλογή των ελαστικών αποδείχθηκε για ακόμη μια φορά εφιαλτική. Στο τέλος το δίδυμο της Citroën κατέληξε σε ένα ελαφρώς "σκληρότερο" τύπο ελαστικών σε σχέση με τον Marcus Gronholm και με την ευχή να διατηρήσει το προβάδισμα και να αποφύγει τα λάθη.
"Καταφέραμε να μείνουμε στα ίδια επίπεδα με τον Marcus αλλά ρίξαμε το χρόνο σε κάθε στάδιο", παρατήρησε ο Loeb. "Σε όλα αυτά προστέθηκε και η βροχή που άρχισε να πέφτει λίγο πριν αρχίσουμε τα δύο στάδια. Αυτά συμβαίνουν στα Ράλι! Πίεσα όσο μπορούσα όμως σκεφτόμουν πως η δεύτερη θέση και οχτώ πόντοι ήταν καλύτεροι από το τίποτα στον βαθμολογικό πίνακα του Πρωταθλήματος Οδηγών".
Στην τελευταία υπερειδική ο Seb ήταν πίσω εφτά δέκατα του δευτερολέπτου. Ο Seb και ο Daniel έκαναν έναν άψογο αγώνα αλλά αυτό μείωσε την απόσταση από τον Marcus μόνο τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου ενώ ο αγώνας τελείωσε στα τρία δέκατα πίσω από τον νικητή…
"Σπάνια ένας αγώνας γίνεται πιο έντονος από αυτό. Ήταν καλό το γεγονός ότι καταφέραμε να κυνηγήσουμε τη νίκη σε όλο το ράλι και είναι σίγουρα πολύ ενθαρρυντικό για την υπόλοιπη σεζόν".
Ο Guy Frequelin δήλωσε πως "στα χαρτιά το ράλι αυτό θα ήταν πολύ σκληρό για τη Citroën Sport. Ο Sebastien και ο Daniel είχαν τρέξει τον αγώνα αυτό μόνο μία φορά το 2006 και δεν είχαν τρέξει πολλά από τα δύσκολα στάδια.
Ήταν επίσης ο παρθενικός αγώνας για το Citroën C4 WRC στη Νέα Ζηλανδία. Περιμέναμε το Σαββατοκύριακο να είναι πολύ έντονο αλλά τελικά κατέληξε σε ένα πόλεμο νεύρων. Η επιλογή των ελαστικών ήταν το κλειδί από την αρχή ως το τέλος χάρη τόσο στην ομάδα της Citroën Sport όσο και στην BFGoodrich.
Κάναμε ελαφρώς διαφορετικές επιλογές από τον αντίπαλό μας και οι επιλογές μας βγήκαν. Ο Sebastien και ο Daniel είχαν εκπληκτικές επιδόσεις. Έχασαν την νίκη μόνο για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου ενώ ήταν και λίγο άτυχοι όταν ήταν οι μοναδικοί που ξεκίνησαν τις ΕΔ15 και ΕΔ16 με βροχή.
Ο Dani Sordo συνέχιζε να εξοικειώνεται με τον γρήγορο αγώνα ο οποίος απαιτεί πραγματική εμπειρία. Εκμεταλλεύτηκε το σαββατοκύριακο προκειμένου να διευρύνει τη γνώση του για το C4 πράγμα το οποίο θα αποδειχθεί πολύτιμο αργότερα".