Το Ράλλυ Σύρου 2022 αναβίωσε με υπέροχο τρόπο το Ράλλυ Νήσων
Ο ΣΙΣΑ αγκάλιασε την ιδέα του Πρωταθλητή Μιλτιάδη Μητσιά και το Ράλλυ Σύρου είναι πλέον γεγονός, γεμίζοντας λάμψη και ιστορία τους δρόμους της Αρχόντισσας των Κυκλάδων.
Το τριήμερο 20-22 Μαΐου 2022, η Σύρος γέμισε με τη λάμψη ιστορικών αυτοκινήτων, στα πλαίσια του Ράλλυ Σύρου 2022. Η αρχική ιδέα του Πρωταθλητή ΣΙΣΑ 2021, Μιλτιάδη Μητσιά, αγκαλιάστηκε από τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το Ράλλυ Σύρου είναι πλέον γεγονός, αναβιώνοντας τα Ράλλυ Νήσων που διεξάγονταν από το 1992 μέχρι το 2006.
Τα πρώτα πληρώματα άρχισαν να καταφτάνουν από το πρωί της Παρασκευής στο Λιμάνι της Ερμούπολης και μέχρι αργά το απόγευμα η πλατεία Μιαούλη, μπροστά από το Δημαρχείο Ερμούπολης, είχε γεμίσει με ιστορικά αυτοκίνητα του ’60, του ’70 και του ΄80. Τις εντυπώσεις έκλεψε το μοναδικό κόκκινο ηλεκτροκίνητο E8000 που κατασκευζόταν την δεκαετία του ’70 στη Σύρο από την Enfield Neorion.
Ο κόσμος της Σύρου αγκάλιασε την εκδήλωση και γέμισε την πλατεία. Στις 8:30 τα πληρώματα προσκλήθηκαν σε ένα “welcome drink” στην έπαυλη «Κομνηνού» και στον μαγευτικό υπαίθριο χώρο της Περιφέρειας με τη μοναδική θέα στο Αιγαίο Πέλαγος.
Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε το Σάββατο στη 1 μμ, από τον Αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Αγαίου, κ. Γ. Λεονταρίτη.
Σε αντίθεση με όσους πίστευαν πως πρόκειται για ένα εύκολο ράλλυ, αποδείχτηκε πως οι 7 ειδικές διαδρομές με τις 20 χρονομετρήσεις ανέδειξαν τον σπορ χαρακτήρα του ΣΙΣΑ. Οι ειδικές “Επισκοπιό”, “Πάγος” και “Άνω Μεριά” έδωσαν την προσωρινή πρωτοπορία στη Lancia Delta των Γ. Βαξεβανίδη- Η. Βαξεβανίδη, με τους Σουλτάτο-Κοτζιά και το VW Beetle να τους καταδιώκουν.
Τα πρώτα αυτοκίνητα άρχισαν να καταφθάνουν στο Σαν Μιχάλη λίγο μετά τις 2, για την ανασυγκρότηση του αγώνα. Η γαστρονομία του «Πλακόστρωτου» σε συνδυασμό με τη μοναδική θέα προσέφεραν μία μοναδική φιλοξενία στα πληρώματα.
Στις 4 και μισή ξεκίνησε το 2ο σκέλος με κατ’ ευθείαν ειδική τον “Σαν Μιχάλη”. Ακολούθησαν τα “Λαζαρέττα” και η “Βάρη”, ήταν ωστόσο η τελευταία ειδική “Δανακός” που επεφύλασσε ανατροπές και ανέδειξε νικητές τους Γεωργακόπουλο-Μπινιάκου με το Austin Mini.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι έμπειροι Γ. Βαξεβανίδης-Η. Βαξεβανίδης με τη Lancia Delta και την πρώτη τριάδα ολοκλήρωσαν οι Abastado-Πάσσα με Toyota Celica.
Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι “βετεράνοι” του ΣΙΣΑ, Τρίκαρδος-Γεωργικοπούλου με MGB, τους οποίους ακολούθησαν οι “Σαλαμινομάχοι” Λαλούσης-Καστανιώτης με Toyota Corolla GTi και οι “Αμαζόνες” Πουλή-Τσιλιβίγκου με Toyota Colla Xli.
Στην κατηγορία Touring Classique νικητές ήταν οι σύνηθεις ύπόπτοι Λυμπερόπουλος-Λυμπεροπούλου με Mercedes 250S, δεύτεροι οι ανερχόμενοι Βιδάκης-Χατζηιωάννου με MG A και τρίτος ο επίτιμος πρόεδρος του ΣΙΣΑ, Λ. Παπάζογλου με συνοδηγό την Μ. Νικολοπούλου και Alfa Romeo AlfaSud Ti.
Ο μεγαλύτερος νικητής όμως ήταν ο κόσμος που βρέθηκε το τριήμερο στη Σύρο και απόλαυσε τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα στους δρόμους του νησιού.
Το βράδυ του Σαββάτου έγινε η δεξίωση απονομής επάθλων στο Ono Concept με θέα τη θάλασσα και το ηλιοβασίλεμα, με τα πληρώματα να ανανεώνουν το ραντεβού τους για το Ράλλυ Σύρου 2023.
Η Κυριακή ήταν ελεύθερη μέρα για τα πληρώματα, έτσι ώστε να συνδυάσουν τον συναγωνισμό του αγώνα με τις αρετές του νησιού.
Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την υποστήριξη και την απαράμιλλη φιλοξενία, τον Σύλλογο Ιστορικών Οχημάτων Σύρος Enfield, τον Δήμο Ερμούπολης, την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, το Λιμενικό Ταμείο & το Λιμεναρχείο Σύρου, την Ελληνική Αστυνομία, την Anube Sport και φυσικά τα στελέχη της οργάνωσης.
Τα αναλυτικά αποτελέσματα των κατηγοριών είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr.