EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

"Το σκληρότερο Ακρόπολις των τελευταίων ετών" λένε οι οδηγοί μετά τις αναγνωρίσεις

EKO ACROPOLIS RALLY
Αναγνωρίσεις ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 EKO ACROPOLIS RALLY

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα των εργοστασικών ομάδων του WRC μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών του 10ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που ξεκινά αύριο Πέμπτη 5/9 και θα τερματίσει την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου.

Λίγο πριν την πρώτη αγωνιστική επαφή τον πληρωμάτων με τον αγώνα, στο αυριανό Shakedown που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Τιερί Νεβίλ της Hyundai είπε πως “οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά.

Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι”.

Ο πλησιέστερος αντίπαλός του στο πρωτάθλημα, Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota, είπε χαρακτηριστικά πως «ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους”.

Ο Οττ Τάνακ της Hyundai συμπλήρωσε: Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα”.

Και ο Έλφυν Έβανς της Toyota επιβεβαίωσε πως “οι συνθήκες είναι δύσκολες. Πιθανότατα είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Αναμφίβολα θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο”.

O Ντάνι Σόρδο (Hyundai) τόνισε πως οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες! Υπάρχει πολύ μπόσικο χώμα και πέτρες. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές και σε κακή κατάσταση” και ο Αντριέν Φουρμό (M-Sport Ford) συμπλήρωσε:«Οι ειδικές είναι στενές και απαιτητικές αλλά και σκληρές. Υπάρχουν κάποιες νέες ε.δ. και συνολικά ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Σίγουρα, είναι πιο σκληρός σε σχέση με την Πορτογαλία και τη Σαρδηνία, και σε κάποια σημεία και από το Σαφάρι»!

Τέλος ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που αγωνίζεται με ένα τρίτο Puma Rally1 1 της M-Sport Ford, δήλωσε:Η πρώτη μεγάλη διαφορά φέτος είναι ότι οι ειδικές θα είναι στεγνές, αλλά και πολύ σκληρές. Αυτό είναι καλό για εμάς, αφού οδηγούμε ένα αυτοκίνητο με μεγάλη αντοχή. Όμως, θα πρέπει να προσέξουμε για κλαταρίσματα”. Παρακάτω οι δηλώσεις άλλων οδηγών:

  • Τακαμότο Κατσούτα: “O αγώνας είναι σαφώς πιο σκληρός σε σχέση με το παρελθόν. Οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές. Στη δική μας περίπτωση θα έχουμε ένα πλεονέκτημα με τη σειρά εκκίνησης, αλλά θα υπάρχουν και πολλές πέτρες στο δρόμο. Θα δούμε”.
  • Γκρεγκουάρ Μουνστέρ: O αγώνας θα είναι πολύ δύσκολος. Οι ειδικές της Παρασκευής είναι ΟΚ, αλλά αυτές του Σαββάτου και της Κυριακής είναι πολύ σκληρές”.
  • Σάμι Παγιάρι: Είναι ένα κανονικό Ακρόπολις! Κάποιες ειδικές είναι γνωστές, άλλες καινούργιες, αλλά ο αγώνας παραμένει το ίδιο σκληρός”.
  • Γιοχάν Ροσέλ: Πραγματικό Ακρόπολις! Οι ειδικές είναι στενές και σκληρές. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι εδώ και οι διαδρομές θα είναι τελείως στεγνές. Θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας”.
  • Λάουρι Γιούνα: Έχουμε αγωνιστεί δύο φορές εδώ στο παρελθόν, αλλά νομίζω ότι φέτος οι ειδικές είναι πιο σκληρές. Μου αρέσουν οι διαδρομές, αλλά σίγουρα θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για όλους”.
  • Νικολάι Γκριάζιν: “Οι ειδικές είναι πιο σκληρές σε σχέση με πέρυσι. Θα είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες για τα ελαστικά. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στην ταχύτητά μας, αλλά και να προσπαθήσουμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο”.
  • Γιάν Σολάνς: Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι ειδικές είναι πολύ δύσκολες, με μεγάλες πέτρες στη μέση του δρόμου! Θέλει προσοχή για κλαταρίσματα. Είναι σίγουρα ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες του WRC”.
  • Γκεόργκ Λιναμέι: “Από το 2021 που αγωνίζομαι εδώ, μπορώ να πω ότι φέτος είναι πιο σκληρός από κάθε άλλη φορά. Είναι ένα πραγματικό Ακρόπολις!
  • Τζόσουα Μακερλίν: “Είναι η πρώτη φορά που λαμβάνω μέρος στον αγώνα και αμέσως καταλαβαίνεις πως είναι ένα απαιτητικό και σκληρό Ράλλυ».
  • Γκας Γκρίνσμιθ: “Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος! Είναι πιο σκληρός σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αλλά μου αρέσει».
  • Καγετάν Καγετάνοβιτς: “Ο φετινός αγώνας είναι πιο δύσκολος. Οι ειδικές είναι πιο σκληρές και με περισσότερα σκληρά κομμάτια. Επίσης, υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο”.
  • Γιώργος Βασιλάκης: “Οι ειδικές μου αρέσουν, έχει γίνει καλή δουλειά. Θεωρώ ότι αν και σκληρός, ο αγώνας είναι όπως πρέπει και αρμόζει σε ένα Ακρόπολις”.
  • Λάμπρος Αθανασούλας: “Σε σχέση με το παρελθόν έχει περισσότερες ελεύθερες πέτρες στο δρόμο. Δεν ξέρω αν θα καθαρίσει η αγωνιστική γραμμή μετά τα πρώτα περάσματα, αλλά κατά τα άλλα δεν είναι σκληρή η επιφάνεια. Περισσότερο πρόβλημα είναι οι ελεύθερες πέτρες - χωρίς αυτές θα ήταν ίσως από τις καλύτερες εκδοχές του Ακρόπολις”.
  • Γιώργος Κεχαγιάς: “Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος και σκληρός, όπως αρμόζει σε ένα Ακρόπολις. Οι δρόμοι δεν έχουν χαλάσει πολύ, με εξαίρεση ειδικές όπως το Ρεγγίνι, η Θήβα και το Λουτράκι. Το Ακρόπολις θέλει γενικότερα μία διαφορετική προσέγγιση. Δεν είναι αγώνας ταχύτητας. Κάθε μέρα έχει τη δυσκολία της».
  • Παναγιώτης Ρουστέμης: “Οι ειδικές είναι αρκετά σκληρές και πιθανότατα περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Όμως, δεν παύουν να είναι πολύ ωραίες. Υπάρχουν κομμάτια που είναι απολαυστικά στην οδήγηση. Φέτος είναι εξίσου σκληρές και οι ειδικές στη Λαμία”.
  • Βασίλης Βελάνης: “O αγώνας φέτος είναι δύσκολος. Έχει κάποια πατημένα και κάποια κλειστά κομμάτια, αλλά πάντα εξαρτάται τι θα βρούμε στο δρόμο από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι φέτος θα είναι το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών”.
  • Γεώργιος-Αλέξανδρος Αμουτζάς: “Είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και διαφορετικές οι ειδικές μεταξύ τους, κάτι που σημαίνει ότι είναι και πολλές οι πληροφορίες για εμένα. Θέλει προσοχή και μυαλό ο αγώνας, γενικότερα. Ο τερματισμός είναι ένας στόχος, αλλά όχι και εύκολος”.
  • Πασχάλης Χατζημάρκος: “Έχει πολλές πέτρες στο δρόμο. Είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις που έχω δει”.

[Δελτίο Τύπου]

TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2024 WRC ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ