FORMULA 1

Το τετ-α-κε του Χάμιλτον στο Τέξας ήταν όντως μόλις το δεύτερο στα 351 του GP -Πότε συνέβη το πρώτο

AP Photo/Gero Breloer
McLaren Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his car during the first free practice session at the Yas Marina racetrack in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Friday, Oct. 30, 2009. The Emirates Formula One Grand Prix will take place here on Sunday, Nov. 1, 2009. AP PHOTO/GERO BRELOER

"Δεν έχω βγει από την πίστα σε αγώνα με τετ-α-κε, τουλάχιστον από όσο θυμάμαι, κι αν έχει συμβεί ίσως έγινε μόνο μία φορά" είπε ο Λιούις Χάμιλτον μετά την εγκατάλειψή του στην αμμοπαγίδα της στροφής 19 στην πίστα του Όστιν, στο 2ο γύρο του GP των ΗΠΑ. Όμως, όντως δεν έχει βγει ποτέ σε αγώνα με δικό του οδηγικό σφάλμα;

Τα λεγόμενα του Χάμιλτον λίγο-πολύ ισχύουν, παρά το γεγονός ότι φυσικά έχει εγκαταλείψει σε πολλούς από τους συνολικά 351 αγώνες του από ατυχήματα -που έχει προκαλέσει ο ίδιος ή άλλος οδηγός- ή έχει βγει από την πίστα με μηχανικά προβλήματα σε όλα αυτά τα χρόνια -από το 2007- που συμμετέχει αδιαλλείπτως στη Formula 1.

Αλλά το να βγει από δικό του οδηγικό λάθος, ανενόχλητος, έχει συμβεί μόνο μία φορά στη διάρκεια ενός αγώνα. Συνέβη στον τελευταίο γύρο του GP Ιταλίας το 2009, καθώς ο Λιούις πίεζε με τη McLaren-Mercedes για να κάνει την επίθεσή του στο Τζένσον Μπάτον της Brawn, για τη 2η θέση.

Στην πίεσή του αυτή ο Χάμιλτον έκανε το οδηγικό λάθος, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και προσέκρουσε στην εσωτερική μπαριέρα μεταξύ των δύο στροφών Lesmo. Αυτή ήταν η πρώτη και μοναδική φορά, μέχρι την περασμένη Κυριακή στο Όστιν, που βγήκε από την πίστα και εγκατέλειψε έπειτα από τετ-α-κε που έκανε ανενόχλητος.

Πολλοί μπορεί να θυμηθούν την περιβόητη έξοδό του στην αμμοπαγίδα της εισόδου των πιτς στο GP Κίνας του 2007, που του στοίχισε το πρωτάθλημα εκείνης της χρονιάς, αλλά στην προκειμένη περίπτωση τα ελαστικά του ήταν απολύτως τελειωμένα και η πρόσφυσή τους μηδαμινή.

Την ίδια χρονιά πάντως, την πρώτη του στη Formula 1, είχε επίσης άλλο ένα τετ-α-κε στο GP Ευρώπης που τον άφησε κολλημένο στην αμμοπαγίδα, αλλά επέστρεψε στην πίστα για να συνεχίσει με τη βοήθεια του γερανού που βρισκόταν στο σημείο. Κάτι τέτοιο επιτρεπόταν, τότε.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ