Τον Οκτώβρη αποφασίζει ο Μόσλεϊ
Τον Οκτώβριο θα αποφασίσει ο Μαξ Μόσλεϊ αν επιθυμεί να μείνει στην προεδρία της FIA
O 67χρονος Βρετανός, βρίσκεται στην ηγεσία της F1, 15 χρόνια όμως το περίφημο σκάναδαλο κατασκοπείας που ταλαιπώρησε τις τάξεις του δημοφιλέστερου μηχανοκίνητου αθλήματος, ίσως τον οδηγήσει στην απόφαση να αποχωρήσει.
"H απόφαση μου εξαρτάται πραγματικά από το πως αισθάνομαι εγώ και η υπόλοιπη ομάδα. Δεν θέλω να μείνω για πάντα σ' αυτή την θέση", δήλωσε μεταξύ άλλων ο Μαξ Μόσλεϊ στην εφημερίδα "The Independent".
Αν τελικά ο Μόσλεϊ ανακοινώσει στο συμβούλιο της FIA τον Οκτώβριο πως δεν θα συνεχίσει μέχρι το 2009, τότε η Παγκόσμια Μηχανοκίνητη Ομοσπονδία θα έχει έναν χρόνο για να αποφασίσει ποιος θα τον αντικαταστήσει.
Ο Μαξ Μόσλεϊ έγινε πρόεδρος της FIA, το 1993, όπου αντικατέστησε τον Ζαν Μαρί Μπαλεστρέ, ενώ τον Οκτώβρη του 2004 είχε δηλώσει πως θα αποχωρήσει σ' έναν χρόνο, κάτι που μετάνιωσε στην συνέχεια.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο 67χρονος Βρετανός έχει δηλώσει δημόσια πως θα επιθυμούσε να τον αντικαταστήσει ο Ζαν Τοντ της Ferrari, όμως είναι γνωστό πως για την θέση του προέδρου ενδιαφέρεται τόσο το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, Dr Burkhard Goeschel, όσο και το αφεντικό της Renault, Φλάβιο Μπριατόρε.
"H απόφαση μου εξαρτάται πραγματικά από το πως αισθάνομαι εγώ και η υπόλοιπη ομάδα. Δεν θέλω να μείνω για πάντα σ' αυτή την θέση", δήλωσε μεταξύ άλλων ο Μαξ Μόσλεϊ στην εφημερίδα "The Independent".
Αν τελικά ο Μόσλεϊ ανακοινώσει στο συμβούλιο της FIA τον Οκτώβριο πως δεν θα συνεχίσει μέχρι το 2009, τότε η Παγκόσμια Μηχανοκίνητη Ομοσπονδία θα έχει έναν χρόνο για να αποφασίσει ποιος θα τον αντικαταστήσει.
Ο Μαξ Μόσλεϊ έγινε πρόεδρος της FIA, το 1993, όπου αντικατέστησε τον Ζαν Μαρί Μπαλεστρέ, ενώ τον Οκτώβρη του 2004 είχε δηλώσει πως θα αποχωρήσει σ' έναν χρόνο, κάτι που μετάνιωσε στην συνέχεια.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο 67χρονος Βρετανός έχει δηλώσει δημόσια πως θα επιθυμούσε να τον αντικαταστήσει ο Ζαν Τοντ της Ferrari, όμως είναι γνωστό πως για την θέση του προέδρου ενδιαφέρεται τόσο το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, Dr Burkhard Goeschel, όσο και το αφεντικό της Renault, Φλάβιο Μπριατόρε.