X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Toyota TF107

New Image

Με στόχο την παρθενική της νίκη παρουσιάστηκε το νέο μονοθέσιο τη Toyota TF107

Η παρουσίαση έγινε στην έδρα της ομάδας, στην Κωλωνία, εκεί όπου παρουσιάστηκαν οι νέοι πιλότοι, οι εμφανίσεις τους και τα κράνη τους.
Στον τομέα της αεροδυναμικής, η TF107 χρησιμοποιεί τα πτερύγια της εμπρός αεροτομής που τελείωσε την περσινή σεζόν, αν και τη θέση των μικρών αεροτομών που παλιά ήταν δίπλα στην κύρια αεροτομή, έχουν πάρει κομμάτια που είναι "δεμένα" σε αυτήν.

Εμφανείς αλλαγές υπάρχουν και στην τοποθέτηση των εξατμίσεων καθώς στο νέο μονοθέσιο είναι σε πολύ πιο ορθολογική θέση πιο κοντά στο πίσω μέρος.

Ακόμα μία αλλαγή που φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι στο πίσω μέρος και το τριγωνικό τελείωμα στην ουρά που διαθέτει το νέο μονοθέσιο, όπως και η προς τα κάτω κλίση που έχει το ρύγχος της TF107.







Σασί



Ανθρακονήματα και κυψελοειδής κατασκευή
Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια από ανθρακονήματα
Αμορτισέρ: Γραμμικά της Penske

Κινητήρας


RVX-07 - V8 90°
Χωριτηκότητα: 2398 cc
Βαλβίδες: 32
Ίπποι: 740 περίπου στις 19000 στροφές
Βάρος: 95 κιλά
Ταχύτητες: 7 + όπισθεν - Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Toyota ηλεκτρονικά ελεγχόμενο

Φρένα: Brembo
Εξατμίσεις: Sachs/Toyota
Ζάντες: BBS σφυρηλατημένο μαγνήσιο
Ελαστικά: Bridgestone Potenza
Καύσιμα & Λιπαντικά: Esso

Ζάντες BBS 13
Ρεζερβουάρ ATL
Μήκος 4530
Πλάτος 1800
Βάρος 600


































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ