Toyota TF107
Με στόχο την παρθενική της νίκη παρουσιάστηκε το νέο μονοθέσιο τη Toyota TF107
Η παρουσίαση έγινε στην έδρα της ομάδας, στην Κωλωνία, εκεί όπου παρουσιάστηκαν οι νέοι πιλότοι, οι εμφανίσεις τους και τα κράνη τους.
Στον τομέα της αεροδυναμικής, η TF107 χρησιμοποιεί τα πτερύγια της εμπρός αεροτομής που τελείωσε την περσινή σεζόν, αν και τη θέση των μικρών αεροτομών που παλιά ήταν δίπλα στην κύρια αεροτομή, έχουν πάρει κομμάτια που είναι "δεμένα" σε αυτήν.
Εμφανείς αλλαγές υπάρχουν και στην τοποθέτηση των εξατμίσεων καθώς στο νέο μονοθέσιο είναι σε πολύ πιο ορθολογική θέση πιο κοντά στο πίσω μέρος.
Ακόμα μία αλλαγή που φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι στο πίσω μέρος και το τριγωνικό τελείωμα στην ουρά που διαθέτει το νέο μονοθέσιο, όπως και η προς τα κάτω κλίση που έχει το ρύγχος της TF107.
Σασί
Ανθρακονήματα και κυψελοειδής κατασκευή
Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια από ανθρακονήματα
Αμορτισέρ: Γραμμικά της Penske
Κινητήρας
RVX-07 - V8 90°
Χωριτηκότητα: 2398 cc
Βαλβίδες: 32
Ίπποι: 740 περίπου στις 19000 στροφές
Βάρος: 95 κιλά
Ταχύτητες: 7 + όπισθεν - Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Toyota ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Φρένα: Brembo
Εξατμίσεις: Sachs/Toyota
Ζάντες: BBS σφυρηλατημένο μαγνήσιο
Ελαστικά: Bridgestone Potenza
Καύσιμα & Λιπαντικά: Esso
Ζάντες BBS 13
Ρεζερβουάρ ATL
Μήκος 4530
Πλάτος 1800
Βάρος 600
Στον τομέα της αεροδυναμικής, η TF107 χρησιμοποιεί τα πτερύγια της εμπρός αεροτομής που τελείωσε την περσινή σεζόν, αν και τη θέση των μικρών αεροτομών που παλιά ήταν δίπλα στην κύρια αεροτομή, έχουν πάρει κομμάτια που είναι "δεμένα" σε αυτήν.
Εμφανείς αλλαγές υπάρχουν και στην τοποθέτηση των εξατμίσεων καθώς στο νέο μονοθέσιο είναι σε πολύ πιο ορθολογική θέση πιο κοντά στο πίσω μέρος.
Ακόμα μία αλλαγή που φαίνεται με πρώτη ματιά, είναι στο πίσω μέρος και το τριγωνικό τελείωμα στην ουρά που διαθέτει το νέο μονοθέσιο, όπως και η προς τα κάτω κλίση που έχει το ρύγχος της TF107.
Σασί
Ανθρακονήματα και κυψελοειδής κατασκευή
Ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια από ανθρακονήματα
Αμορτισέρ: Γραμμικά της Penske
Κινητήρας
RVX-07 - V8 90°
Χωριτηκότητα: 2398 cc
Βαλβίδες: 32
Ίπποι: 740 περίπου στις 19000 στροφές
Βάρος: 95 κιλά
Ταχύτητες: 7 + όπισθεν - Ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Toyota ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Φρένα: Brembo
Εξατμίσεις: Sachs/Toyota
Ζάντες: BBS σφυρηλατημένο μαγνήσιο
Ελαστικά: Bridgestone Potenza
Καύσιμα & Λιπαντικά: Esso
Ζάντες BBS 13
Ρεζερβουάρ ATL
Μήκος 4530
Πλάτος 1800
Βάρος 600