Τυχαίο; Δεν νομίζω
Ο Μαντς Όστμπεργκ, δεύτερος στο Ράλι Σουηδίας, υποστήριξε ότι η πρώτη εμφάνιση του σε βάθρο αγώνα του WRC δεν θα είναι και η τελευταία.
Τόσα χρόνια ταλαιπωρήθηκε ο Μαντς Όστμπεργκ με το Subaru Impreza. Κακά τα ψέματα χωρίς καλό αυτοκίνητο, δεν μπορεί κανένας οδηγός όσο καλός κι αν είναι να κάνει μεγάλα πράγματα στο WRC.
Ο Έντι Στόμπαρτ άργησε, αλλά εκτίμησε το ταλέντο του Νορβηγού οδηγού και του έδωσε μια θέση στην ομάδα του και ένα Ford Fiesta RS WRC. Ο Όστμπεργκ τον έβγαλε ασπροπρόσωπο, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση στο Ράλι Σουηδίας, ενώ μπορούσε και να νικήσει τον πρώτο, Μίκο Χίρβονεν.
Ο 23χρονος οδηγός εξέφρασε την αισιοδοξία ότι αυτή δεν θα είναι η τελευταία φορά πάνω πάνω στο βάθρο σε δηλώσεις του μετά τον αγώνα.
" Ελπίζω ότι δεν θα είναι το τελευταίο μου βάθρο και εύχομαι ότι δεν θα είναι η τελευταία φορά που θα πιέσω τον Μίκο. Ήταν καλά αυτό το σαββατοκύριακο και απόλαυσα την οδήγηση στο Fiesta. Είναι πιθανό να φέρουμε καλά αποτελέσματα σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, αλλά φέτος θα κάνουμε και αγώνες που δεν έχουμε συμμετάσχει ξανά. Πιστεύουμε στον εαυτό μας, στο αυτοκίνητο και στην ομάδα και ελπίζουμε ότι θα πρωταγωνιστήσουμε και στους επόμενους αγώνες", υποστήριξε ο Νορβηγός που πριν από λίγο καιρό είχε αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει ως συνοδηγό τη σύντροφο του!
Τον ερχόμενο μήνα το WRC θα μεταφερθεί στις χωμάτινες ειδικές του Ράλι Μεξικό. Ο Όστμπεργκ δεν έχει οδηγήσει ξανά στη χώρα της κεντρικής Αμερικής. Ο Όστμπεργκ που πρωτοέκανε το ντεμπούτο του στο WRC το 2006 στη Σουηδία, ανέβηκε στο βάθρο στην 29η συμμετοχή του.
" Δεν μπορώ να ελπίζω σε ανάλογη επιτυχία, αλλά πηγαίνουμε εκεί για να μάθουμε για τον αγώνα και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο χώμα", κατέληξε.