Τυπικός Λιούις, ασυνήθιστη Ferrari
Ο Χάμιλτον ταχύτερος της πρώτης μέρας στη Σιγκαπούρη, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο τον πλησίασε στα 0,122”. Διαβάστε αναλυτικά τι συνέβη.
Στην τυπική κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον και της Mercedes GP ήρθε, κατά την πρώτη μέρα των ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, να προστεθεί η έκπληξη μιας ασυνήθιστα καλής Ferrari - καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο τελείωσε την πρώτη νύχτα στο ασιατικό λιμάνι με διαφορά 0,12 δευτ. από τον Άγγλο.
Ο Ισπανός της Scuderia ξεκίνησε το 14ο φετινό τριήμερο της Formula 1 σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο -με ενάμισι δέκατο διαφορά από τις δύο Mercedes W05- στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, που διεξήχθησαν απόγευμα στη Σιγκαπούρη. Όμως στις δεύτερες δοκιμές -όπως συμβαίνει πάντα σε σιρκουί δρόμων, που καθαρίζουν και στρώνεται η άσφαλτος με γόμα όσο περνούν οι γύροι- ο Χάμιλτον ήταν 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερος.
Στη μάχη του τίτλου, αντίθετα με τον Χάμιλτον ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν ξεκίνησε το τριήμερο στη Σιγκαπούρη απροβλημάτιστα. Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Γερμανός είχε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στη δεύτερη δεν κατάφερε να κάνει την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης (με την πολύ μαλακή γόμα) καθώς τον διέκοψε το ατύχημα του Πάστορ Μαλδονάδο.
Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα στη δεύτερη περίοδο έχασε την ουρά της Lotus στη στροφή 10 και κατέληξε, χωρίς σοβαρές συνέπειες πέραν της κόκκινης σημαίας για περίπου επτά λεπτά, στον προστατευτικό τοίχο.
Μόλις άρχισαν ξανά οι δοκιμές, ο Ρόσμπεργκ έπρεπε να κάνει τη συστοιχία γύρων για την προσομοίωση αγώνα, κι έτσι έχασε τη δυνατότητα να κάνει έναν γρήγορο γύρων δοκιμών κατάταξης με λίγα καύσιμα. Συνεπώς, έμεινε με τον 13ο χρόνο, που φυσικά δεν αντικατοπτρίζει τη δυναμική του.
Η πρωταθλήτρια Red Bull φάνηκε επίσης ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη, σε ένα σιρκουί που η αεροδυναμική της ανωτερότητα (καθώς στο ασιατικό λιμάνι απαιτούνται ρυθμίσεις υψηλής άντωσης) σε συνδυασμό με τη σχετικά μικρότερο μειονέκτημα που επιφέρει εδώ η υστέρηση ισχύος του κινητήρα της Renault, της δίνουν ελπίδες για την 4η φετινή της νίκη.
Παρόλα αυτά, ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε άλλο ένα τριήμερο με μπελάδες. Ο Γερμανός αγωνίζεται στη Σιγκαπούρη με νέο σασί, αλλά τα σημερινά του προβλήματα εστιάστηκαν στον κινητήρα. Στην πρώτη περίοδο των δοκιμών το πρόβλημα τον σταμάτησε στα πιτς, αναγκάζοντάς τον να σπρώξει την RB10 μέχρι το γκαράζ της ομάδας.
Στη δεύτερη περίοδο, κι ενώ οι μηχανικοί πρόλαβαν οριακά να λύσουν το πρόβλημα, βγήκε στην πίστα μόνο στα τελευταία επτά λεπτά. Ήταν, όμως, αρκετά για τον πρωταθλητή ώστε να σημειώσει τον πέμπτο χρόνο, δυόμισι δέκατα πίσω από τον Ρικιάρντο. Η έλλειψη, όμως, προσομοιώσεων αγώνα ίσως να του κοστίσει την Κυριακή.
GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2014
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1
1. Αλόνσο (Ferrari) 1:49.056 2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:49.178 / +0.122 3. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:49.205 / +0.149 4. Φέτελ (RBR-Renault) 1:49.874 / +0.818 5. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:50.122 / +1.066 6. Βερν (STR-Renault) 1:50.539 / +1.483 7. Ράικονεν (Ferrari) 1:50.783 / +1.727 8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:50.922 / +1.866 9. Κβίατ (STR-Renault) 1:50.990 / +1.934 10. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:51.131 / +2.075 11. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:51.217 / +2.161 12. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:51.604 / +2.548 13. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:51.953 / +2.897 14. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:52.125 / +3.069 15. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:52.146 / +3.090 16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:52.171 / +3.115 17. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:52.237 / +3.181 18. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:52.906 / +3.850 19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:54.113 / +5.057 20. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:54.475 / +5.419 21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:54.607 / +5.551 22. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:55.170 / +6.114 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 21. Χάμιλτον (Mercedes) 1:47.490 2. Αλόνσο (Ferrari) 1:47.623 / +0.133 3. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:47.790 / +0.300 4. Ράικονεν (Ferrari) 1:48.031 / +0.541 5. Φέτελ (RBR-Renault) 1:48.041 / +0.551 6. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:48.358 / +0.868 7. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:48.435 / +0.945 8. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:48.653 / +1.163 9. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:48.751 / +1.261 10. Κβίατ (STR-Renault) 1:48.770 / +1.280 11. Βερν (STR-Renault) 1:48.800 / +1.310 12. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:49.062 / +1.572 13. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:49.075 / +1.585 14. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:49.139 / +1.649 15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:49.170 / +1.680 16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:49.290 / +1.800 17. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:49.361 / +1.871 18. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:49.971 / +2.481 19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:50.612 / +3.122 20. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:51.558 / +4.068 21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:52.075 / +4.585 22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:52.936 / +5.446 |